Rezultate finale selecție

Rezultate la contestații

Rezultate selecție

 

 

APEL DE SELECȚIE

a elevilor/cadrelor didactice în vederea participării la activitățile de mobilitate din cadrul proiectului

 Erasmus+ 2022-1-RO01-KA121-SCH-000055763 Blend Tap-Swipe-Pinch

 

Beneficiar: Colegiul Național Pedagogic Constantin Cantacuzino Târgoviște
Durata proiectului: 15 luni
Perioada de implementare: 01.06.2022  -31.08.2023

Obiectivul proiectului

Dezvoltarea competențelor digitale ale profesorilor pentru optimizarea procesului didactic, în contextul pandemic și   post-pandemic

Mobilitate personal didactic și elevi

– job shadowing, 3 fluxuri, 5 zile, 6 profesori, 9 elevi* (cu câte un însoțitor selectat din echipa personalului didactic auxiliar

         □   Flux 1 – elevi gimnaziu, Veliko Tarnovo, Bulgaria (GREEN TRAVEL)

         □   Flux 2 – elevi primar, Mersin, Turcia

         □   Flux 3 – elevi liceu, Lorca, Spania

*3 elevi cu mai puține oportunități

Cursuri de formare pentru profesori                      

9 profesori la trei cursuri de formare (cursuri oferite de profesioniști, pe baza unui program de învățare predefinit și a rezultatelor învățării, cu durata de 6 zile)

Criterii de selecție elevi:

  • Elevi NON-VET (de la alte profiluri decât matematică-informatică sau pedagogic)
  • Competențe digitale 
  • Competențe de comunicare în limba engleza 

Probe: – test scris limba engleză  (70 puncte) 

– probă orală limba engleză (30 puncte)

– probă practică – competențe digitale (100 puncte)

Criterii de evaluare:

  • Cunoștințe de tehnoredactare, editare media, experiență în navigare online, utilizare aplicații (100 puncte)
  • Exprimarea în limba engleză (15 puncte)
  • Interacțiunea în limba engleză (15 puncte)
  • Întelegerea textului citit și verificarea  cunoștințelor de limba engleză (70 puncte)

Criterii de selecție profesori:

  • Competențe de comunicare în limba engleză 

Probe:

  •  job shadowing 

– completare fișă de observare a lecției pe baza unui videoclip vizionat (100 puncte) 

– evaluarea CV-ului  (30 puncte)

– evaluarea scrisorii de intenție  (30 puncte)

Criterii de evaluare:

  • Întelegerea textului vizionat 
  • stagiu de formare 

– test scris limba engleză  (70 puncte) 

– probă orală limba engleză (30 puncte)

– evaluarea CV-ului  (30 puncte)

– evaluarea scrisorii de intenție  (30 puncte)

Criterii de evaluare:

  • Exprimarea în limba engleză (15 puncte)
  • Interacțiunea în limba engleză (15 puncte)
  • Întelegerea textului citit și verificarea  cunoștințelor de limba engleză (70 puncte)
  • însoțitori elevi (personal didactic auxiliar) 

– evaluarea CV-ului  (30 puncte)

– evaluarea scrisorii de intenție  (50 puncte)

Înscrierea candidaților

Înscrierea profesorilor la testarea de selecție se face în perioada stabilită prin completarea unei cereri (Anexa 2), a CV-ului personal în format Europass,  a unei scrisori de intenție în format Europass în care isi motiveaza dorinta de participare la mobilitate, competențele care îl recomandă și nevoile de dezvoltare personală și a unei declarații de angajament (Anexa 3) disponibile pe site-ul unității  de învățământ, conform calendarului. 

Înscrierea personalului didactic de predare/ personalului didactic auxiliar pentru rolul de  însoțitori se face în perioada stabilită prin completarea unui dosar ce va contine: cerere de înscriere (anexa 8), CV-ul personal în format Europass, scrisoare intenție în format Europass în care își motivează dorința de participare la mobilitate și competențele care îi  recomandă.

Înscrierea elevilor (non-vet) la testarea de selecție se face în perioada stabilită, de către părintele/ tutorele/  reprezentantul legal al elevului, prin completarea unei cereri (Anexa 4), a unei scrisori de intenție în care isi motiveaza dorinta de participare la mobilitate, competențele care îl recomandă și nevoile de dezvoltare personală, a unui acord scris al părintelui (Anexa 5), a unei declarații de angajament din partea părintelui (Anexa 6) și a unei declarații de angajament din partea elevului (Anexa 7) disponibile pe site-ul unității  de învățământ, conform calendarului.

Selecția elevilor se face respectând principiul incluziunii si egalitatii de sanse. În grupul tinta de 9 elevi ( 3 invatamant primar, 3 invatamant gimnazial, 3 invatamant liceal) vor fi incluși elevi din categorii dezavantajate (proporțional cu numărul acestora raportat la numărul total al elevilor din grupul  țintă – 33%) dintre care 3 sunt locurile pentru elevii din grupuri vulnerabile ( cate unul pentru fiecare mobilitate). Aceștia vor adăuga la dosarul de înscriere dovada apartenentei la grupul vulnerabil.  

Calendar:

  • Marți, 06.09.2022 – Joi, 08.09.2022 – depunere dosar inscriere la secretariatul CNPCC
  • Luni, 12.09.2022, ora 12.00 – Limba engleză (scris)

     ora 13.00 – Limba engleză (oral)

                                ora 14.00 – Proba practica de comptetențe digitale

  • Miercuri, 14.09.2022, ora 12.00 – afișarea rezultatelor

               orele 12.00-16.00 – depunerea contestațiilor

  • Joi, 15.09.2022  ora 12.00 – afișarea rezultatelor finale

 

Anexa 2 Cerere inscriere selectie profesor

Anexa 3 declaratie – angajament profesor

Anexa 4 cerere inscriere selectie elev

anexa 5 acord parinte

Anexa 6 declaratie angajament parinte

Anexa 7 declaratie angajament

Anexa 8 cerere participare profesori

 

 

Erasmus+ 2022-1-RO01-KA121-SCH-000055763

Blend Tap-Swipe-Pinch

 

Beneficiar: Colegiul Național Pedagogic „Constantin Cantacuzino” Târgoviște

Durata proiectului: 15 luni

Perioada de implementare: 01.06.2022  -31.08.2023

Echipa de proiect

  • Coordonator: Tomescu Raluca-Veronica
  • Secretar: analist informatician – Cojocărelu Mihai Dănuț
  • Asistent operațional mobilități I: Duțu-Runceanu Angelica-Cristina
  • Asistent operațional mobilități II: Miricioiu Carmen Alexandra
  • Asistent operațional mobilități III: Văsii Elenuța
  • Responsabil comunicare internă și externă: Buzăianu Elena Emanuela
  • Responsabil selecție: Dragomir Elena
  • Responsabil pregătire: Sorescu Florina
  • Responsabil organizare și monitorizare mobilități: Mareș Silvia
  • Responsabil diseminare și exploatare a rezultatelor: Catrina Gabriela Florica
  • Responsabil raportare și evaluare: Codreanu Camelia

Obiectivul Proiectului

Dezvoltarea competențelor digitale ale profesorilor pentru optimizarea procesului didactic, în contextul pandemic și   post-pandemic

Mobilitate personal didactic și elevi

– job shadowing, 3 fluxuri, 5 zile, 6 profesori, 9 elevi* (cu câte un însoțitor selectat din echipa personalului didactic auxiliar

□   Flux 1 – elevi gimnaziu, Veliko Tarnovo, Bulgaria (GREEN TRAVEL)

□   Flux 2 – elevi primar, Mersin, Turcia

□   Flux 3 – elevi liceu, Lorca, Spania

*3 elevi cu mai puține oportunități

Cursuri de formare pentru profesori                      

9 profesori la trei cursuri de formare (cursuri oferite de profesioniști, pe baza unui program de învățare predefinit și a rezultatelor învățării, cu durata de 6 zile)

Curs 1 – Tablets and Smartphones: Using Mobile Devices as Educational Tools

Obiectiv: facilitarea învățării prin integrarea dispozitivelor mobile (laptop, tabletă, smartphone) în lecții, pentru a gestiona grupurile de elevi și pentru a încuraja colaborarea.

Conținuturi:

  • utilizări și funcții ale aplicațiilor educaționale;
  • sala de clasă eSafe;
  • alfabetizare digitală;
  • utilizarea internetului/ a Social Media sigur și responsabil – probleme etice .

Competențe-cheie: competențe civice; competențe digitale; competențe personale, sociale și de învățare

Grup-țintă: 3 cadre didactice (învățământ primar, gimnazial, liceal)

 

Curs 2 – Game-Based Learning and Gamification in the Classroom

Obiectiv: eficientizarea învățării prin integrarea jocului în  lecții

Conținuturi:

  • învățare pe baza jocurilor create de profesor (jocuri tradiționale, de rol, LEGO, video, digitale)
  • activitate complexă de integrare a diferitelor domenii: tehnologie, sociologie, psihologie, arte, comunicare

Competențe-cheie: competențe civice; competențe digitale; competențe personale, sociale și de învățare

Grup-țintă: 3 cadre didactice (învățământ primar, gimnazial, liceal)

 

Curs 3 – Blended Learning: Connecting Remote and Face-to-Face Teaching

Obiectiv: eficientizarea învățării prin activități mixte – față în față și la distanță – facilitate de tehnologie

Conținuturi:

  • cunoștințele necesare contextului actual, de predarea tip blended learning;
  • proiectarea lecțiilor integrând instrumente și strategii, cu efecte pozitive asupra experienței de lucru și profesional

Competențe-cheie: competențe digitale; competențe personale, sociale și de învățare

Grup-țintă: 3 cadre didactice (învățământ primar, gimnazial, liceal)

 

Selecție participanți

Perioadă înscriere: 6-8 septembrie 2022

Documente înscriere:

  • Personal didactic

□ cerere-tip de înscriere

□ CV Europass

□ scrisoare de intenție

  • Elevi

□ cereri-tip de înscriere

□ scrisoare de intenție

□ acord scris ala părintelui

□ declarații de angajament părinte și elev

Documentele vor fi depuse la secreteriatul colegiului

Evaluare:

  • job shadowing

– completare fișă de observare a lecției pe baza unui videoclip vizionat (100 puncte)

– evaluarea CV-ului  (30 puncte)

– evaluarea scrisorii de intenție  (30 puncte)

  • stagiu de formare

– test scris limba engleză  (70 puncte)

– probă orală limba engleză (30 puncte)

– evaluarea CV-ului  (30 puncte)

– evaluarea scrisorii de intenție  (30 puncte)

  • însoțitori elevi (personal didactic auxiliar)

– evaluarea CV-ului  (30 puncte)

– evaluarea scrisorii de intenție  (50 puncte)

  • elevi

– test scris limba engleză  (70 puncte)

– probă orală limba engleză (30 puncte)

– probă practică – competențe digitale (100 puncte)

Pregătirea participanților

  • Pregătirea pedagogică și de specialitate (pentru toți participanții)

CÂT? ——-> 2 ore

CÂND? —-> săptămâna ulterioară perioadei de selecție

CINE?——> asistent operațional mobilități

  • Pregătirea lingvistică (pentru toți participanții)

CÂT? ——-> 10 ore

CÂND? —-> după selecție

CINE? —–> profesori de limbă engleză

  • Pregătirea culturală (pentru toți participanții)

CÂT? ——-> 2 ore

CÂND? —-> săptămâna premergătoare mobilității

CINE? —–> profesori de istorie/geografie

 

Diseminarea și exploatarea rezultatelor în școală     

ACTIVITĂȚI

  • Informări privind obiectivele și activitățile proiectului
  • Multiplicarea experiențelor acumulate în mobilități
  • Exploatarea, în cadrul comisiilor metodice, a exemplelor de bună practică acumulate

INDICATORI DE REALIZARE

  • Materiale de informare publicate pe site-ul/blogul școlii
  • Jurnal virtual
  • Ateliere de formare

DISEMINAREA ȘI EXPLOATAREA REZULTATELOR         

ACTIVITATE, NIVEL LOCAL ȘI REGIONAL

  • Diseminarea experiențelor de succes ale activităților proiectului

INDICATORI DE REALIZARE

  • Articole și comunicate de presă publicate în mass-media locală
  • Prezentări în cadrul activităților metodice județene
  • Articol publicat/ un material prezentat în cadrul unei activități regionale sau județene

ACTIVITATE, NIVEL NAȚIONAL/INTERNAȚIONAL

  • Diseminarea rezultatelor proiectului

INDICATOR DE REALIZARE

  • 1 un material prezentat în cadrul unui simpozion național/internațional

 

Raportare și evaluare

Instrumente:

  • Chestionare
  • Lista de verificare
  • Discuții de grup
  • Raport de evaluare a impactului – soft
  • Fișă de observare a lecțiilor susținute
  • Fișă de observare sistematică a comportamentului
  • Ghid al evidențelor
  • Chestionar de evaluare finală
  • Statistici comparative
  • Raport de evaluare finală