Rezultate finale selecție
Rezultate la contestații
Rezultate selecție
APEL DE SELECȚIE
a elevilor/cadrelor didactice în vederea participării la activitățile de mobilitate din cadrul proiectului
Erasmus+ 2022-1-RO01-KA121-SCH-000055763 Blend Tap-Swipe-Pinch
Beneficiar: Colegiul Național Pedagogic Constantin Cantacuzino Târgoviște
Durata proiectului: 15 luni
Perioada de implementare: 01.06.2022 -31.08.2023
Obiectivul proiectului:
Dezvoltarea competențelor digitale ale profesorilor pentru optimizarea procesului didactic, în contextul pandemic și post-pandemic
Mobilitate personal didactic și elevi
– job shadowing, 3 fluxuri, 5 zile, 6 profesori, 9 elevi* (cu câte un însoțitor selectat din echipa personalului didactic auxiliar
□ Flux 1 – elevi gimnaziu, Veliko Tarnovo, Bulgaria (GREEN TRAVEL)
□ Flux 2 – elevi primar, Mersin, Turcia
□ Flux 3 – elevi liceu, Lorca, Spania
*3 elevi cu mai puține oportunități
Cursuri de formare pentru profesori
– 9 profesori la trei cursuri de formare (cursuri oferite de profesioniști, pe baza unui program de învățare predefinit și a rezultatelor învățării, cu durata de 6 zile)
Criterii de selecție elevi:
- Elevi NON-VET (de la alte profiluri decât matematică-informatică sau pedagogic)
- Competențe digitale
- Competențe de comunicare în limba engleza
Probe: – test scris limba engleză (70 puncte)
– probă orală limba engleză (30 puncte)
– probă practică – competențe digitale (100 puncte)
Criterii de evaluare:
- Cunoștințe de tehnoredactare, editare media, experiență în navigare online, utilizare aplicații (100 puncte)
- Exprimarea în limba engleză (15 puncte)
- Interacțiunea în limba engleză (15 puncte)
- Întelegerea textului citit și verificarea cunoștințelor de limba engleză (70 puncte)
Criterii de selecție profesori:
- Competențe de comunicare în limba engleză
Probe:
- job shadowing
– completare fișă de observare a lecției pe baza unui videoclip vizionat (100 puncte)
– evaluarea CV-ului (30 puncte)
– evaluarea scrisorii de intenție (30 puncte)
Criterii de evaluare:
- Întelegerea textului vizionat
- stagiu de formare
– test scris limba engleză (70 puncte)
– probă orală limba engleză (30 puncte)
– evaluarea CV-ului (30 puncte)
– evaluarea scrisorii de intenție (30 puncte)
Criterii de evaluare:
- Exprimarea în limba engleză (15 puncte)
- Interacțiunea în limba engleză (15 puncte)
- Întelegerea textului citit și verificarea cunoștințelor de limba engleză (70 puncte)
- însoțitori elevi (personal didactic auxiliar)
– evaluarea CV-ului (30 puncte)
– evaluarea scrisorii de intenție (50 puncte)
Înscrierea candidaților
Înscrierea profesorilor la testarea de selecție se face în perioada stabilită prin completarea unei cereri (Anexa 2), a CV-ului personal în format Europass, a unei scrisori de intenție în format Europass în care isi motiveaza dorinta de participare la mobilitate, competențele care îl recomandă și nevoile de dezvoltare personală și a unei declarații de angajament (Anexa 3) disponibile pe site-ul unității de învățământ, conform calendarului.
Înscrierea personalului didactic de predare/ personalului didactic auxiliar pentru rolul de însoțitori se face în perioada stabilită prin completarea unui dosar ce va contine: cerere de înscriere (anexa 8), CV-ul personal în format Europass, scrisoare intenție în format Europass în care își motivează dorința de participare la mobilitate și competențele care îi recomandă.
Înscrierea elevilor (non-vet) la testarea de selecție se face în perioada stabilită, de către părintele/ tutorele/ reprezentantul legal al elevului, prin completarea unei cereri (Anexa 4), a unei scrisori de intenție în care isi motiveaza dorinta de participare la mobilitate, competențele care îl recomandă și nevoile de dezvoltare personală, a unui acord scris al părintelui (Anexa 5), a unei declarații de angajament din partea părintelui (Anexa 6) și a unei declarații de angajament din partea elevului (Anexa 7) disponibile pe site-ul unității de învățământ, conform calendarului.
Selecția elevilor se face respectând principiul incluziunii si egalitatii de sanse. În grupul tinta de 9 elevi ( 3 invatamant primar, 3 invatamant gimnazial, 3 invatamant liceal) vor fi incluși elevi din categorii dezavantajate (proporțional cu numărul acestora raportat la numărul total al elevilor din grupul țintă – 33%) dintre care 3 sunt locurile pentru elevii din grupuri vulnerabile ( cate unul pentru fiecare mobilitate). Aceștia vor adăuga la dosarul de înscriere dovada apartenentei la grupul vulnerabil.
Calendar:
- Marți, 06.09.2022 – Joi, 08.09.2022 – depunere dosar inscriere la secretariatul CNPCC
- Luni, 12.09.2022, ora 12.00 – Limba engleză (scris)
ora 13.00 – Limba engleză (oral)
ora 14.00 – Proba practica de comptetențe digitale
- Miercuri, 14.09.2022, ora 12.00 – afișarea rezultatelor
orele 12.00-16.00 – depunerea contestațiilor
- Joi, 15.09.2022 ora 12.00 – afișarea rezultatelor finale
Anexa 2 Cerere inscriere selectie profesor
Anexa 3 declaratie – angajament profesor
Anexa 4 cerere inscriere selectie elev
Anexa 6 declaratie angajament parinte
Anexa 8 cerere participare profesori
Erasmus+ 2022-1-RO01-KA121-SCH-000055763
Blend Tap-Swipe-Pinch
Beneficiar: Colegiul Național Pedagogic „Constantin Cantacuzino” Târgoviște
Durata proiectului: 15 luni
Perioada de implementare: 01.06.2022 -31.08.2023
Echipa de proiect
- Coordonator: Tomescu Raluca-Veronica
- Secretar: analist informatician – Cojocărelu Mihai Dănuț
- Asistent operațional mobilități I: Duțu-Runceanu Angelica-Cristina
- Asistent operațional mobilități II: Miricioiu Carmen Alexandra
- Asistent operațional mobilități III: Văsii Elenuța
- Responsabil comunicare internă și externă: Buzăianu Elena Emanuela
- Responsabil selecție: Dragomir Elena
- Responsabil pregătire: Sorescu Florina
- Responsabil organizare și monitorizare mobilități: Mareș Silvia
- Responsabil diseminare și exploatare a rezultatelor: Catrina Gabriela Florica
- Responsabil raportare și evaluare: Codreanu Camelia
Obiectivul Proiectului
Dezvoltarea competențelor digitale ale profesorilor pentru optimizarea procesului didactic, în contextul pandemic și post-pandemic
Mobilitate personal didactic și elevi
– job shadowing, 3 fluxuri, 5 zile, 6 profesori, 9 elevi* (cu câte un însoțitor selectat din echipa personalului didactic auxiliar
□ Flux 1 – elevi gimnaziu, Veliko Tarnovo, Bulgaria (GREEN TRAVEL)
□ Flux 2 – elevi primar, Mersin, Turcia
□ Flux 3 – elevi liceu, Lorca, Spania
*3 elevi cu mai puține oportunități
Cursuri de formare pentru profesori
– 9 profesori la trei cursuri de formare (cursuri oferite de profesioniști, pe baza unui program de învățare predefinit și a rezultatelor învățării, cu durata de 6 zile)
Curs 1 – Tablets and Smartphones: Using Mobile Devices as Educational Tools
Obiectiv: facilitarea învățării prin integrarea dispozitivelor mobile (laptop, tabletă, smartphone) în lecții, pentru a gestiona grupurile de elevi și pentru a încuraja colaborarea.
Conținuturi:
- utilizări și funcții ale aplicațiilor educaționale;
- sala de clasă eSafe;
- alfabetizare digitală;
- utilizarea internetului/ a Social Media sigur și responsabil – probleme etice .
Competențe-cheie: competențe civice; competențe digitale; competențe personale, sociale și de învățare
Grup-țintă: 3 cadre didactice (învățământ primar, gimnazial, liceal)
Curs 2 – Game-Based Learning and Gamification in the Classroom
Obiectiv: eficientizarea învățării prin integrarea jocului în lecții
Conținuturi:
- învățare pe baza jocurilor create de profesor (jocuri tradiționale, de rol, LEGO, video, digitale)
- activitate complexă de integrare a diferitelor domenii: tehnologie, sociologie, psihologie, arte, comunicare
Competențe-cheie: competențe civice; competențe digitale; competențe personale, sociale și de învățare
Grup-țintă: 3 cadre didactice (învățământ primar, gimnazial, liceal)
Curs 3 – Blended Learning: Connecting Remote and Face-to-Face Teaching
Obiectiv: eficientizarea învățării prin activități mixte – față în față și la distanță – facilitate de tehnologie
Conținuturi:
- cunoștințele necesare contextului actual, de predarea tip blended learning;
- proiectarea lecțiilor integrând instrumente și strategii, cu efecte pozitive asupra experienței de lucru și profesional
Competențe-cheie: competențe digitale; competențe personale, sociale și de învățare
Grup-țintă: 3 cadre didactice (învățământ primar, gimnazial, liceal)
Selecție participanți
Perioadă înscriere: 6-8 septembrie 2022
Documente înscriere:
- Personal didactic
□ cerere-tip de înscriere
□ CV Europass
□ scrisoare de intenție
- Elevi
□ cereri-tip de înscriere
□ scrisoare de intenție
□ acord scris ala părintelui
□ declarații de angajament părinte și elev
Documentele vor fi depuse la secreteriatul colegiului
Evaluare:
- job shadowing
– completare fișă de observare a lecției pe baza unui videoclip vizionat (100 puncte)
– evaluarea CV-ului (30 puncte)
– evaluarea scrisorii de intenție (30 puncte)
- stagiu de formare
– test scris limba engleză (70 puncte)
– probă orală limba engleză (30 puncte)
– evaluarea CV-ului (30 puncte)
– evaluarea scrisorii de intenție (30 puncte)
- însoțitori elevi (personal didactic auxiliar)
– evaluarea CV-ului (30 puncte)
– evaluarea scrisorii de intenție (50 puncte)
- elevi
– test scris limba engleză (70 puncte)
– probă orală limba engleză (30 puncte)
– probă practică – competențe digitale (100 puncte)
Pregătirea participanților
- Pregătirea pedagogică și de specialitate (pentru toți participanții)
CÂT? ——-> 2 ore
CÂND? —-> săptămâna ulterioară perioadei de selecție
CINE?——> asistent operațional mobilități
- Pregătirea lingvistică (pentru toți participanții)
CÂT? ——-> 10 ore
CÂND? —-> după selecție
CINE? —–> profesori de limbă engleză
- Pregătirea culturală (pentru toți participanții)
CÂT? ——-> 2 ore
CÂND? —-> săptămâna premergătoare mobilității
CINE? —–> profesori de istorie/geografie
Diseminarea și exploatarea rezultatelor în școală
ACTIVITĂȚI
- Informări privind obiectivele și activitățile proiectului
- Multiplicarea experiențelor acumulate în mobilități
- Exploatarea, în cadrul comisiilor metodice, a exemplelor de bună practică acumulate
INDICATORI DE REALIZARE
- Materiale de informare publicate pe site-ul/blogul școlii
- Jurnal virtual
- Ateliere de formare
DISEMINAREA ȘI EXPLOATAREA REZULTATELOR
ACTIVITATE, NIVEL LOCAL ȘI REGIONAL
- Diseminarea experiențelor de succes ale activităților proiectului
INDICATORI DE REALIZARE
- Articole și comunicate de presă publicate în mass-media locală
- Prezentări în cadrul activităților metodice județene
- Articol publicat/ un material prezentat în cadrul unei activități regionale sau județene
ACTIVITATE, NIVEL NAȚIONAL/INTERNAȚIONAL
- Diseminarea rezultatelor proiectului
INDICATOR DE REALIZARE
- 1 un material prezentat în cadrul unui simpozion național/internațional
Raportare și evaluare
Instrumente:
- Chestionare
- Lista de verificare
- Discuții de grup
- Raport de evaluare a impactului – soft
- Fișă de observare a lecțiilor susținute
- Fișă de observare sistematică a comportamentului
- Ghid al evidențelor
- Chestionar de evaluare finală
- Statistici comparative
- Raport de evaluare finală