Proiect nr. 2022-1-RO01-KA121-SCH-000055763, “Blend Tap-Swipe-Pinch“
Finanțat de Uniunea Europeană în cadrul programului ERASMUS+
Beneficiar: Colegiul Național Pedagogic Constantin Cantacuzino Târgoviște
Durata proiectului: 15 luni
Perioada de implementare: 01.06.2022 -31.08.2023
Buget aprobat: 44725 EUR
Cursuri de formare pentru profesori
– 9 profesori la trei cursuri de formare (cursuri oferite de profesioniști, pe baza unui program de învățare predefinit și a rezultatelor învățării, cu durata de 6 zile)
Curs 1 – The Fundamental ICT Tools for Education
Obiectiv: facilitarea învățării prin integrarea dispozitivelor mobile (laptop, tabletă, smartphone) în lecții, pentru a gestiona grupurile de elevi și pentru a încuraja colaborarea.
Conținuturi:
- utilizări și funcții ale aplicațiilor educaționale;
- sala de clasă eSafe;
- alfabetizare digitală;
- utilizarea internetului/ a Social Media sigur și responsabil – probleme etice .
Competențe-cheie: competențe civice; competențe digitale; competențe personale, sociale și de învățare
Grup-țintă: 3 cadre didactice (învățământ primar, gimnazial, liceal)
Curs 2 – Digital Storytelling: Apps and Softwares for Creative Writing
Obiectiv: eficientizarea învățării prin integrarea jocului în lecții
Conținuturi:
- învățare pe baza jocurilor create de profesor (jocuri tradiționale, de rol, LEGO, video, digitale)
- activitate complexă de integrare a diferitelor domenii: tehnologie, sociologie, psihologie, arte, comunicare
Competențe-cheie: competențe civice; competențe digitale; competențe personale, sociale și de învățare
Grup-țintă: 3 cadre didactice (învățământ primar, gimnazial, liceal)
Curs 3 – Blended Learning: Connecting Remote and Face-to-Face Teaching
Obiectiv: eficientizarea învățării prin activități mixte – față în față și la distanță – facilitate de tehnologie
Conținuturi:
- cunoștințele necesare contextului actual, de predarea tip blended learning;
- proiectarea lecțiilor integrând instrumente și strategii, cu efecte pozitive asupra experienței de lucru și profesional
Competențe-cheie: competențe digitale; competențe personale, sociale și de învățare
Grup-țintă: 3 cadre didactice (învățământ primar, gimnazial, liceal)