
Erasmus+ Nr. 2023-1-RO01-KA121-VET-000148133
Beneficiar: Colegiul Național Pedagogic Constantin Cantacuzino Târgoviște
Durata proiectului: 15 luni
Perioada de implementare: 01.06.2023 – 31.08.2024
Țările în care se realizează mobilitățile: Spania, Turcia, Malta
Grup țintă:
– 173 de elevi, profilul pedagogic, specializarea învățător-educatoare;
– 94 de elevi, profilul pedagogic, specializarea educator-puericultor;
– 109 de elevi, profilul real, specializarea matematică-informatică;
– 58 de profesori VET.
STAGII DE PRACTICĂ (pe durata a două săptămâni)
Beneficiari direcți:
– 5 elevi de la clasele a X-a și 5 de la clasele a XI-a, specializarea învățător-educatoare;
– 4 elevi de la clasa a X-a și 4 de la clasa XI-a, specializarea educator-puericultor;
– 4 elevi de la clasele a X-a și 5 de la XI-a, specializarea matematică-informatică;
JOB SHADOWING (pe durata unei săptămâni)
Beneficiari direcți:
– 2 profesori VET.
EXPERȚI INVITAȚI (pe durata a trei zile)
Beneficiari direcți:
– 2 profesori VET.
OBIECTIVUL GENERAL
Dezvoltarea la cel puțin 50% dintre elevii și profesorii VET a competențelor de proiectare a cursurilor opționale bazate pe problematica geopolitică actuală până în septembrie 2024.
OBIECTIVE SPECIFICE
O1 Dezvoltarea gândirii algoritmice în contexte variate de programare a roboților reali sau virtuali la minimum 50% dintre elevii de la specializarea matematică-informatică până la sfârșitul anului școlar 2023 – 2024.
Indicator de realizare 1.1. Elaborarea creativă a minimum 9 aplicații practice care valorifică conexiunea dintre roboți, viață și societate de către elevii de la specializarea matematică-informatică până la sfârșitul anului școlar 2023 – 2024.
O2 Dezvoltarea la minimum 50% dintre elevii de la profilul pedagogic și profesorii VET a competențelor de elaborare a unei oferte educaționale racordate la realitatea geopolitică actuală până la sfârșitul anului școlar 2023 – 2024.
Indicator de realizare 2.1. Elaborarea unui ghid metodologic pentru implementarea a minimum 6 programe de opțional care vizează problematica geopolitică actuală, de către profesorii VET, în colaborare cu elevii de la specializarea învățător-educatoare, până la sfârșitul anului școlar 2023 – 2024.
Indicator de realizare 2.2. Elaborarea a minimum 36 de exemple de activități de învățare pe problematică geopolitică actuală de către elevii de la profilul pedagogic, specializările învățător-educatoare și educator-puericultor, până la sfârșitul anului școlar 2023 – 2024.