CDȘ 2020+
Proiect nr. 2023-1-RO01-KA121-VET-000148133
Finanțat de Uniunea Europeană în cadrul programului ERASMUS+
Beneficiar: Colegiul Național Pedagogic Constantin Cantacuzino Târgoviște
Durata proiectului: 15 luni
Perioada de implementare: 01.06.2023 – 31.08.2024
Buget aprobat: 66454 EUR
Țările în care se realizează mobilitățile: Spania, Turcia, Malta
Grup țintă:
– 173 de elevi, profilul pedagogic, specializarea învățător-educatoare;
– 94 de elevi, profilul pedagogic, specializarea educator-puericultor;
– 109 de elevi, profilul real, specializarea matematică-informatică;
– 58 de profesori VET.
STAGII DE PRACTICĂ, pe durata a două săptămâni, desfățurate în perioada 19.02-01.03.2024:
Beneficiari direcți:
– 5 elevi de la clasele a X-a și 5 de la clasele a XI-a, specializarea învățător-educatoare, din care 2 cu oportunitati reduse, la “Ataturk Ilkokulu” din Kırklareli-Turcia (3 zile green travel). ;
– 4 elevi de la clasa a X-a și 4 de la clasa XI-a, specializarea educator-puericultor, din care 1 cu oportunitati reduse, in 3 crese din Malaga-Spania (2 zile de calatorie);
– 4 elevi de la clasele a X-a și 5 de la XI-a, specializarea matematică-informatică, din care 1 cu oportunitati reduse, la 5 agenti economici din domeniul IT in Malta;
JOB SHADOWING in perioada 19-23.02.2024, 2 profesori care indruma practica pedagogica la “San Andrea School” in Malta (2 zile călătorie) .
Beneficiari direcți:
– 2 profesori VET.
EXPERȚI INVITAȚI in perioada 10-12.06.2024 (3 zile activitate, 2 zile green travel), 2 profesori din Bulgaria, cu expertiza de metodisti si in tematica proiectului, au desfasurat activitati de formare cu profesorii colegiului.
Beneficiari direcți:
– 63 de profesori si 7 cadre didactice auxiliare, din care 54 metodisti si 3 profesori de informatica.
OBIECTIVUL GENERAL
Dezvoltarea la cel puțin 50% dintre elevii și profesorii VET a competențelor de proiectare a cursurilor opționale bazate pe problematica geopolitică actuală până în septembrie 2024.
OBIECTIVE SPECIFICE
O1 Dezvoltarea gândirii algoritmice în contexte variate de programare a roboților reali sau virtuali la minimum 50% dintre elevii de la specializarea matematică-informatică până la sfârșitul anului școlar 2023 – 2024.
Indicator de realizare 1.1. Elaborarea creativă a minimum 9 aplicații practice care valorifică conexiunea dintre roboți, viață și societate de către elevii de la specializarea matematică-informatică până la sfârșitul anului școlar 2023 – 2024.
O2 Dezvoltarea la minimum 50% dintre elevii de la profilul pedagogic și profesorii VET a competențelor de elaborare a unei oferte educaționale racordate la realitatea geopolitică actuală până la sfârșitul anului școlar 2023 – 2024.
Indicator de realizare 2.1. Elaborarea unui ghid metodologic pentru implementarea a minimum 6 programe de opțional care vizează problematica geopolitică actuală, de către profesorii VET, în colaborare cu elevii de la specializarea învățător-educatoare, până la sfârșitul anului școlar 2023 – 2024.
Indicator de realizare 2.2. Elaborarea a minimum 36 de exemple de activități de învățare pe problematică geopolitică actuală de către elevii de la profilul pedagogic, specializările învățător-educatoare și educator-puericultor, până la sfârșitul anului școlar 2023 – 2024.