Proiect nr.  2023-1-RO01-KA121-SCH-000120987, „Play outdoor to learn more!”

Finanțat de Uniunea Europeană în cadrul programului ERASMUS+

Beneficiar: Colegiul Național Pedagogic „Constantin Cantacuzino” Târgoviște

Durata proiectului: 15 luni

Perioada de implementare: 01.06.2023  – 31.08.2024

Buget aprobat: 31780 EUR 

EVALUARE INTERNĂ realizată de responsabilul cu monitorizarea și evaluarea, prof. Duțu-Runceanu Angelica Cristina, în conformitate cu Decizia nr. 115 / 05.07.2023, în baza Planului de monitorizare și evaluare nr.7/18.09.2023.

A1.
CE? (Aspecte evaluate/obiective): Egalitatea de șanse, transparența și vizibilitatea selecției

CUM? (Metode și instrumente de monitorizare și evaluare): site-ul școlii, panou virtual pe Classroom, chestionar privind evaluarea procesului de selecție, procedura operaționaală de selecție nr. 252/13.09.2023, Raportul responsabilului cu selecția nr. 182/17.11.2023.

CÂND? (Frecvența de colecatre și de analizare a datelor): după selecția participanților

A2.
CE? (Aspecte evaluate/obiective): Calitatea activității de formare

CUM? (Metode și instrumente de monitorizare și evaluare): jurnalul zilnic al participanților, raport final al participanților conform cerințelor AN,  chestionar de evaluare a procesului de pregătire a participanților, raport privind organizarea și desfășurarea etapei de pregătire a participanților

CÂND? (Frecvența de colectare și de analizare a datelor): chestionarul și raportul la finalul pregătirilor, jurnalul în timpul mobilităților, raportul participantului transmis la întoarcerea din mobilitate

A3.
CE? (Aspecte evaluate/obiective): Calitatea activității de management și implementare
CUM? (Metode și instrumente de monitorizare și evaluare): rapoarte de progres privind desfășurarea activităților incluse în diagrama Gantt și în planul operațional de implementare
CÂND? (Frecvența de colectare și de analizare a datelor): pe toată durata proiectului
 
A4.
CE? (Aspecte evaluate/obiective): Gradul de satisfacție a participanților la mobilități
CUM? (Metode și instrumente de monitorizare și evaluare): chestionar de satisfacție, raport final al participanților conform cerințelor AN, 
CÂND? (Frecvența de colectare și de analizare a datelor): la întoarcerea din mobilitate
A5.
CE? (Aspecte evaluate/obiective): Gradul de realizare a obiectivelor proiectului
CUM? (Metode și instrumente de monitorizare și evaluare): Observarea, pe baza unui esantion reprezentativ: utilizarea fiselor de observatie pentru 4 activitati (una inainte de mobilitati si trei dupa activitatea deformare) completate de13 cadre didactice pentru 7 elevi/activitate (un total de 364 de fise de observare a competentelor sociale, fizice, a motivatiei pentru invatare, a participarii active si voluntare a elevilor, a notelor/calificativelor acestora)
portofoliul digital al proiectului
chestionare aplicate elevilor, părinților, profesorilor
CÂND? (Frecvența de colectare și de analizare a datelor): înainte de plecarea în mobilitate și la întoarcerea din mobilitate
A6.
CE? (Aspecte evaluate/obiective): impactul proiectului
CUM? (Metode și instrumente de monitorizare și evaluare): cercetare (Chestionar aplicat elevilor in cadrul cercetarii, inainte si dupa desfasurarea mobilitatilor, in vederea analizei comparative privind progresul realizat prin activitatile de predare in sistem outdoor; statistici comparative preexperimental si postexperimental in vederea masurarii progresului privind competentele si atitudinile necesare unui stil de viata sanatos), chestionare, fișe de observare, discuții de grup, interevaluare, raport de evaluare
CÂND? (Frecvența de colectare și de analizare a datelor): pe toată durata proiectului