1. ACCESAREA SERVICIILOR PUBLICE, IN FORMAT ELECTRONIC SIMPLIFICAT
  2. ACCESIBILITATEA LA TEHNOLOGIE (TIC) A ELEVILOR SI A PERSONALULUI ANGAJAT IN INTERESUL INVATAMANTULUI
  3. ACCESUL IN CABINETUL DE INFORMATICA IN TIMPUL SI IN AFARA PROGRAMULUI
  4. ACCESUL ELEVILOR SI A PERSONALULUI IN INCINTA UNITATII SCOLARE
  5. ACCESUL PERSOANELOR STRAINE IN INCINTA UNITATII SCOLARE
  6. ACCESUL IN LABORATOARELE DE SPECIALITATE SI IN ATELIERE
  7. ACHIZITII PUBLICE
  8. ACOPERIREA ORELOR DE CURS IN CAZUL ABSENTEI NEASTEPTATE A CADRELOR DIDACTICE
  9. ACHIZITIILE PUBLICE DINTR-O BIBLIOTECA
  10. ACORDAREA FEEDBACK-ULUI DIN PARTEA ELEVILOR PRIVIND ACTIVITATEA DE INVATARE, PREDARE SI EVALUARE IN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR
  11. ACORDAREA FACILITATILOR DE TRANSPORT PENTRU ELEVI
  12. ACORDAREA PRIMELOR DE CARIERA PERSONALULUI DIDACTIC, DIDACTIC AUXILIAR SI ADMINISTRATIV, CONFORM OUG NR. 58 2023
  13. ACORDAREA RECHIZITELOR SCOLARE
  14. ACORDAREA PRIMULUI AJUTOR IN CAZ DE ELECTROCUTARE
  15. ACORDAREA VOUCHERELOR DE VACANTA
  16. ACORDAREA TICHETELOR SOCIALE PE SUPORT ELECTRONIC PENTRU SPRIJIN EDUCATIONAL
  17. ACTIUNI CORECTIVE – TRATAREA RECLAMATIILOR
  18. ACTIUNI PREVENTIVE
  19. ACTIVITATEA COORDONATORULUI PENTRU PROIECTE SI PROGRAME EDUCATIVE SCOLARE SI EXTRASCOLARE
  20. ACTIVITATI DE INFORMARE SI CONSTIENTIZARE ASUPRA FENOMENULUI DE BULLYING PENTRU PERSONALUL UNITATII, ELEVI COPII, PARINTI
  21. ACTIVITATEA DE PREVENIRE SI STINGERE A INCENDIILOR
  22. ACTIVITATILE EDUCATIVE EXTRASCOLARE SI EXTRACURRICULARE
  23. ACTIVITATI SPECIFICE PARTICIPANTILOR IN CADRUL PROIECTULUI ERASMUS +
  24. ADAUGAREA SI ASOCIEREA ELEVILOR IN SIIIR
  25. ADMINISTRAREA SI INCHIRIEREA SPATIILOR EXCEDENTARE
  26. ALEGEREA CURRICULUMULUI LA DECIZIA SCOLII (CDS)
  27. ADMINISTRAREA SISTEMULUI INFORMATIC
  28. AMORTIZAREA ACTIVELOR FIXE
  29. ANALIZA CULTURII ORGANIZATIONALE
  30. ANALIZAREA SI STABILIREA STRUCTURII ORGANIZATORICE
  31. ANGAJAREA PRIN TRANSFER A PERSONALULUI DIDACTIC AUXILIAR SI NEDIDACTIC
  32. ANTICORUPTIA
  33. APLICAREA PROCEDURII DE ACHIZITIE PUBLICA PRIN PROCEDURA SIMPLIFICATA
  34. ANTIFRAUDA
  35. APROVIZIONAREA UNITATII CU MATERIALE, RECHIZITE, MIJLOACE FIXE SI OBIECTE DE INVENTAR SI CONSUMUL ACESTORA
  36. ARHIVAREA DOCUMENTELOR
  37. ARHIVAREA DOCUMENTELOR FINANCIAR CONTABILE
  38. ASIGURAREA CONTINUITATII ACTIVITATILOR DESFASURATE IN UNITATEA DE INVATAMANT
  39. ASIGURAREA ACCESULUI EGAL LA EDUCAŢIE A TUTUROR ELEVILOR
  40. AUTOEVALUAREA INSTITUTIONALA
  41. CALCULAREA DOBANZILOR LA DIFERENTELE SALARIALE CASTIGATE PRIN HOTARARI JUDECATORESTI
  42. CALCULUL DREPTURILOR SALARIALE CONFORM LEGII Nr. 85 2016
  43. CALCULUL DREPTURILOR SALARIALE OBTINUTE PRIN SENTINTE JUDECATORESTI
  44. CALCULUL DREPTURILOR SALARIALE CONFORM OUG NR. 48 2022 SI HOTARARII NR. 875 2022
  45. CALCULUL, INREGISTRAREA, RAPORTAREA SI DECONTAREA CONTRIBUTIILOR ANGAJATORULUI LA FNUASS SI A INDEMNIZATIILOR PENTRU CONCEDII MEDICALE CE SE SUPORTA DIN FNUASS
  46. CASAREA MIJLOACELOR FIXE
  47. CENTRALIZAREA REZULTATELOR LA INVATATURA
  48. CERCETAREA DISCIPLINARA
  49. CHELTUIELILE AFERENTE DREPTURILOR COPIILOR CU CES
  50. COLECTAREA DATELOR
  51. CIRCUITUL DOCUMENTELOR FINANCIAR CONTABILE
  52. COMBATEREA BULLYING-ULUI SI A CYBERBULLYING-ULUI PRIN INTERVENTIE INTEGRATA, PRIN IDENTIFICARE SI SEMNALARE
  53. COLECTAREA SI SINTETIZAREA REGULATA A OPINIILOR SI PROPUNERILOR ELEVILOR, PARINTILOR SI A ALTOR FACTORI INTERESATI
  54. COMBATEREA INSUCCESULUI SCOLAR
  55. COMBATEREA DISCRIMINARII IN SALA DE CLASA
  56. COMISIA DE DISCIPLINA
  57. COMPENSAREA IN BANI A CONCEDIULUI DE ODIHNA NEEFECTUAT
  58. COMISIA DE MOBILITATE A PERSONALULUI DIDACTIC DE LA NIVELUL UNITATII
  59. COMPLETAREA FORMULARULUI DE INTEGRITATE IN SEAP SICAP
  60. COMPLETAREA DECLARAŢIILOR DE INTERESE DE CATRE PERSONALUL DIDACTIC DE PREDARE
  61. COMPLETAREA REGISTRULUI DE CASA
  62. COMPLETAREA SI RAPORTAREA EVIDENTEI SALARIATILOR UTILIZAND APLICATIA SOFTWARE REVISAL
  63. COMPLETAREA SI FOLOSIREA CATALOGULUI LA CLASA
  64. COMPORTAMENTUL IN CAZ DE INUNDATIE
  65. COMPORTAMENTUL IN CAZ DE CUTREMUR
  66. COMPORTAMENTUL SI TINUTA ELEVILOR
  67. COMUNICAREA FORMALA EXTERNA CU PARINTII
  68. COMUNICAREA FORMALA EXTERNA CU ANGAJATORII SI CU ALTE INSTITUTII SI GRUPURI SEMNIFICATIVE DE INTERES
  69. COMUNICAREA INSTITUTIONALA CU ALTE INSTITUTII DE EDUCATIE
  70. COMUNICAREA INTER SI INTRAINSTITUTIONALA
  71. CONSEMNAREA NOTELOR SI ABSENTELOR IN CATALOG
  72. COMUNICAREA INTERNA CU PERSONALUL UNITATII
  73. CONSILIEREA EDUCATIVA
  74. CONSILIUL REPREZENTATIV AL PARINTILOR ASOCIATIA DE PARINTI
  75. CONSILIEREA PSIHOPEDAGOGICA INDIVIDUALA SI DE GRUP
  76. CONSILIUL SCOLAR AL ELEVILOR
  77. CONSIMTAMANTUL ASUPRA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
  78. CONSTITUIREA COMISIEI CEAC
  79. CONSTITUIREA SI COMPLETAREA DOSARELOR PERSONALE ALE ANGAJATILOR
  80. CONSTITUIREA PROVIZIOANELOR
  81. CONSTITUIREA SI FUNCTIONAREA CONSILIULUI CLASEI
  82. CONSTITUIREA SI FUNCTIONAREA COMITETULUI DE PARINTI
  83. CONTROLUL DOCUMENTELOR
  84. CONTROLUL DAUNATORILOR
  85. CONTROLUL FINANCIAR PREVENTIV PROPRIU
  86. CONTROLUL INREGISTRARILOR
  87. CONTROLUL PROCESULUI NECONFORM
  88. CORECTAREA ERORILOR CONTABILE
  89. CORESPONDENTA INTER SI INTRAINSTITUTIONALA
  90. CURATENIA SI DEZINFECTIA IN UNITATE
  91. DECONTAREA NAVETEI PERSONALULUI UNITATII
  92. DELEGAREA ATRIBUTIILOR
  93. DEPUNEREA DOSARULUI IN VEDEREA ACORDARII GRADAŢIEI DE MERIT
  94. DEPLASAREA PERSONALULUI UNITATII
  95. DESEMNARE CONSILIER ETICA
  96. DESEMNAREA COMISIEI DE CONTROL INTERN MANAGERIAL
  97. DESEMNAREA MEMBRILOR CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE
  98. DESFASURAREA ACHIZITIILOR PRIN CUMPARARE DIRECTA
  99. DESFASURAREA ACTIVITATILOR DIDACTICE PRIN INTERMEDIUL TEHNOLOGIEI SI AL INTERNETULUI
  100. DESFASURAREA PROCESULUI DE INVATAMANT ONLINE IN CONDITII DE SECURITATE PROTECTIE A DATELOR PERSONALE
  101. DESFASURAREA ONLINE SAU HIBRID A SEDINTELOR CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE
  102. DETERMINAREA EXPUNERII LA RISC
  103. DEZVOLTAREA SI IMPLEMENTAREA STRATEGIILOR DE CONTROL INTERN MANAGERIAL LA NIVELUL UNITATII DE INVATAMANT
  104. DISTRIBUIREA FRUCTELOR, LAPTELUI SI PRODUSELOR LACTATE SI DE PANIFICATIE
  105. DREPTURILE PERSOANEI VIZATE
  106. DOSARUL ACHIZITIEI PUBLICE
  107. DREPTURILE SI OBLIGATIILE PERSONALULUI UNITATII PE PERIOADA DELEGARII SI DETASARII
  108. ECHIVALARE CREDITE PROFESIONALE TRANSFERABILE
  109. ECHIVALAREA RECUNOASTEREA NIVELURILOR DE COMPETENTA DIN CADRUL PROBELOR DE EVALUARE A COMPETENTELOR LINGVISTICE SI DIGITALE PENTRU EXAMENUL NATIONAL DE BACALAUREAT
  110. ECHIVALAREA STUDIILOR EFECTUATE IN STRAINATATE
  111. EFECTUAREA ASISTENTELOR LA CLASA
  112. EFECTUAREA ACHIZITIILOR PUBLICE DE SERVICII SOCIALE SI ALTE SERVICII SPECIFICE PRIN PROCEDURA PROPRIE – ANEXA 2 DIN LEGEA NR. 98 2016
  113. EFECTUAREA OPERATIUNILOR DE PLATI, INCASARI PRIN TREZORERIE SI EVIDENTA ACESTORA
  114. ELABORAREA CODULUI DE ETICA
  115. ELABORAREA CONTRACTELOR DE MUNCA A PERSONALULUI
  116. ELABORAREA PLANIFICARILOR
  117. ELABORAREA SI APLICAREA CHESTIONARELOR
  118. ELABORAREA SI APLICAREA DECIZIILOR
  119. ELABORAREA SI DEZVOLTAREA PLANULUI DE DEZVOLTARE INSTITUTIONALA
  120. ELABORAREA SI CODIFICAREA PROCEDURILOR GENERALE SI OPERATIONALE
  121. ELABORAREA STATULUI DE PERSONAL
  122. ELABORAREA, VALIDAREA SI APROBAREA OFERTEI EDUCATIONALE
  123. ELABORAREA, APLICAREA SI VERIFICAREA ORARULUI UNITATII
  124. ELABORAREA, VERIFICAREA, CONTROLUL SI RAPORTAREA SITUATIILOR FINANCIARE LUNARE, TRIMESTRIALE SI ANUALE
  125. EMITEREA ADEVERINTELOR
  126. ELIBERAREA ADEVERINTELOR PENTRU MEMBRII COMISIILOR DE BAC SI EN
  127. EMITEREA HOTARARILOR CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE
  128. EVALUAREA PERFORMANTELOR ANGAJATILOR
  129. EVALUAREA PERFORMANTEI PERSONALULUI DIDACTIC SI DIDACTIC AUXILIAR EVALUAREA PORTOFOLIILOR ELEVILOR EVALUAREA PORTOFOLIILOR PROFESORILOR
  130. EVALUAREA PORTOFOLIILOR ELEVILOR
  131. EVALUAREA PORTOFOLIILOR PROFESORILOR
  132. EVALUAREA SATISFACTIEI EDUCABILILOR SI PARINTILOR ACESTORA IN PRIVINTA ACTIUNILOR ESENTIALE
  133. EVALUAREA REZULTATELOR INVATARII SI MONITORIZAREA TRASEULUI SCOLAR
  134. EVALUAREA SI URMARIREA PROGRESULUI SCOLAR
  135. EVIDENTA BUNURILOR PRIMITE PRIN DONATIE CU TITLU GRATUIT
  136. EVIDENTA FONDULUI DE CARTE
  137. EVIDENTA PREZENTEI, INVOIRILOR SI CONCEDIILOR
  138. EVIDENTA SI RAPORTAREA ANGAJAMENTELOR BUGETARE SI LEGALE
  139. EVIDENŢA ŞI DECONTAREA NAVETEI LA ŞI DE LA LOCUL DE MUNCA
  140. EVIDENTA, GESTIONAREA SI INVENTARIEREA DOCUMENTELOR DIN CADRUL BIBLIOTECII SCOLARE
  141. EVOLUTIA PERFORMANTELOR SCOLARE UTILIZAND SISTEMUL NATIONAL DE INDICATORI PRIVIND EDUCATIA
  142. EXECUTIA COPIILOR DE SIGURANTA SI UTILIZAREA COMPUTERELOR
  143. FOLOSIREA SPATIILOR SI TERENURILOR DE SPORT EXTERIOARE
  144. FORMAREA CONTINUA SI PERFECTIONAREA PERSONALULUI DIDACTIC
  145. FORMAREA PROFESIONALA A PERSONALULUI DIDACTIC AUXILIAR SI NEDIDACTIC
  146. FORME ALE BULLYING-ULUI
  147. FUNCŢIONAREA COMISIEI PENTRU CURRICULUM
  148. FUNDAMENTAREA BUGETULUI
  149. GESTIONAREA CORECTA A SITUATIILOR LITIGIOASE
  150. GESTIONAREA ACTELOR DE STUDII SI A DOCUMENTELOR SCOLARE
  151. GESTIONAREA DESEURILOR
  152. GESTIONAREA DATELOR CU CARACTER PERSONA
  153. GESTIONAREA FONDULUI DE CARTE
  154. GESTIONAREA MATERIALELOR DE IGIENIZARE
  155. GESTIONAREA LABORATOARELOR DE FIZICA, CHIMIE, BIOLOGIE
  156. GESTIONAREA MATERIALELOR SI A OBIECTELOR DE INVENTAR
  157. GESTIONAREA PATRIMONIULUI UNITAŢII DE INVAŢAMANT
  158. GESTIONAREA PROIECTELOR CU FINANTARE EUROPEANA
  159. GESTIONAREA PROIECTELOR CU FINANTARE LOCALA
  160. IDENTIFICAREA PUNCTELOR TARI, PUNCTELOR SLABE, OPORTUNITATILOR SI AMENINTARILOR
  161. GESTIONAREA SITUATIILOR DE CRIZA
  162. IDENTIFICAREA SI GESTIONAREA ABATERILOR
  163. IDENTIFICAREA SI INCLUZIUNEA ELEVILOR IN SITUATII DE RISC CU CERINTE EDUCATIONALE SPECIALE
  164. IDENTIFICAREA SI MONITORIZAREA FUNCTIILOR SENSIBILE
  165. IGIENA ECHIPAMENTELOR SI MENTENANTA
  166. IGIENA PERSONALULUI
  167. IMPLEMENTAREA SISTEMULUI DE CONTROL INTERN MANAGERIAL
  168. IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 1 – ETICA SI INTEGRITATEA
  169. IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 2 – ATRIBUTII, FUNCTII, SARCINI
  170. IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 3 – COMPETENTA SI PERFORMANTA
  171. IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 4 – STRUCTURA ORGANIZATORICA
  172. IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 5 – OBIECTIVE
  173. IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 6 – PLANIFICAREA
  174. IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 7 – MONITORIZAREA PERFORMANTELOR
  175. IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 8 – MANAGEMENTUL RISCULUI
  176. IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 9 – PROCEDURI
  177. IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 10 – SUPRAVEGHEREA
  178. IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 11 – CONTINUITATEA ACTIVITATII
  179. IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 12 – INFORMAREA SI COMUNICAREA
  180. IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 13 – GESTIONAREA DOCUMENTELOR
  181. IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 14 – RAPORTAREA CONTABILA ŞI FINANCIARA
  182. IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 15 – EVALUAREA SISTEMULUI DE CONTROL INTERN MANAGERIAL
  183. INCADRARE PERSONAL PLATA CU ORA
  184. IMPLICAREA PARINTILOR IN EDUCATIE
  185. INCHEIEREA CONTRACTULUI EDUCAŢIONAL INTRE UNITATE ŞI PARINŢI, TUTORI SAU SUSŢINATORI LEGALI
  186. INFORMAREA SI PRELUAREA DIN CADRUL UNITATII DE INVATAMANT DE CATRE PARINTI REPREZENTANTI LEGALI A ELEVILOR CU PROBLEME DE SANATATE SAU DEPISTAȚI CU PROBLEME MEDICALE ACUTE/URGENTE ÎN PERIOADA CURSURILOR ȘCOLARE
  187. INCHEIEREA SITUATIEI SCOLARE PENTRU ELEVII AMANATI
  188. INREGISTRAREA COPIILOR CU PARINTI PLECATI LA MUNCA IN STRAINATATE SI A CELOR REVENITI IN TARA DUPA O PERIOADA DE SEDERE IN STRĂINĂTATE ALĂTURI DE PĂRINȚI, MAI MARE DE UN AN
  189. INREGISTRAREA, ACORDAREA SI JUSTIFICAREA AVANSURILOR IN NUMERAR
  190. INREGISTRAREA IN CONTABILITATE
  191. INSCRIEREA IN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR A PERSOANELOR CARE NU DEŢIN UN COD NUMERIC PERSONAL
  192. INSCRIEREA IN INVATAMANTUL PRIMAR PENTRU ANUL SCOLAR 2024-2025
  193. INSTRUIREA PRIVIND PROTECTIA MUNCII
  194. INSERTIA PROFESIONALA PENTRU CADRELE DIDACTICE NOI, FARA EXPERIENTA
  195. INTOCMIRE ALOP
  196. INTERVENTIE IN SITUATIILE DE VIOLENTA PSIHOLOGICA-BULLYING
  197. INTOCMIRE STATE PLATA
  198. INTOCMIREA BALANTEI DE VERIFICARE
  199. INTOCMIREA BUGETULUI
  200. INTOCMIREA DECLARATIEI 100
  201. INTOCMIREA PROGRAMULUI ANUAL DE ACHIZITII PUBLICE
  202. INTOCMIREA DECLARATIEI 112 PENTRU ANAF
  203. INTOCMIREA REFERATULUI DE NECESITATE
  204. INTOCMIREA PROIECTULUI SI A PLANULUI DE INCADRARE A PERSONALULUI DIDACTIC
  205. INTOCMIREA REGISTRULUI CARTEA MARE
  206. INTOCMIREA REGISTRULUI INVENTAR
  207. INTOCMIREA REGISTRULUI GENERAL DE EVIDENTA AL SALARIATILOR
  208. INTOCMIREA REGISTRULUI JURNAL
  209. INTOCMIREA REGULAMENTULUI INTERN
  210. INTOCMIREA REGULAMENTULUI DE ORGANIZARE SI FUNCTIONARE
  211. INTOCMIREA SITUATIILOR STATISTICE
  212. INTOCMIREA, ACTUALIZAREA ŞI APROBAREA FIŞELOR DE POST
  213. INTRARILE SI VALORILE DINTR-O BIBLIOTECA
  214. INVENTARIEREA ELEMENTELOR DE NATURA ACTIVELOR, DATORIILOR SI CAPITALURILOR PROPRII
  215. INVOIREA PERSONALULUI DIDACTIC
  216. INVENTARIEREA FONDULUI DE CARTE
  217. MANAGEMENTUL BURSELOR SCOLARE
  218. MANAGEMENTUL CAZURILOR DE VIOLENŢA ASUPRA ELEVILOR ŞI A PERSONALULUI UNITAŢII DE INVATAMANT, PRECUM ŞI AL ALTOR SITUAŢII CORELATE IN MEDIUL ŞCOLAR ŞI
    AL SUSPICIUNII DE VIOLENŢĂ ASUPRA COPIILOR ÎN AFARA MEDIULUI ŞCOLAR
  219. MANAGEMENTUL DE CAZ PENTRU COPIII CU CES ORIENTATI SCOLAR SI PROFESIONAL
  220. MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE
  221. MANAGEMENTUL SISTEMULUI INFORMATIC INTEGRAT AL INVATAMANTULUI DIN ROMANIA (SIIIR)
  222. MANAGEMENTUL RISCURILOR DE CORUPTIE IN CADRUL UNITATII DE INVATAMANT
  223. MASURAREA SATISFACTIEI BENEFICIARULUI
  224. MOBILITATEA CADRELOR DIDACTICE SI A ELEVILOR IN CADRUL PROIECTELOR EDUCATIONALE EUROPENE – ERASMUS+
  225. MODALITATEA DE COLECTARE, VALIDARE, PASTRARE SI ARHIVARE – CONDICA PREZENTA FISA DE PREZENTA
  226. MODALITATILE DE CONTESTARE A DECIZIEI PRIVIND DREPTUL DE ACCES LA INFORMAŢIILE DE INTERES PUBLIC SOLICITATE
  227. MODUL DE COMPLETARE A REGISTRULUI MATRICOL
  228. MODIFICAREA REPARTIZARII PE TRIMESTRE A CREDITELOR BUGETARE
  229. MODUL DE PLATA A PERSONALULUI DIDACTIC CARE FACE PARTE DIN COMISIILE PENTRU EVALUAREA NATIONALA, BACALAUREAT, EXAMENUL NATIONAL DE DEFINITIVARE ÎN
    ÎNVĂȚĂMÂNT, ADMITEREA ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL LICEAL
  230. MONITORIZARE OBIECTIVE PDI
  231. MONITORIZAREA ACTIVITATILOR DIDACTICE FATA IN FATA ONLINE
  232. MONITORIZAREA ACTIVITATILOR EDUCATIVE EXTRASCOLARE SI EXTRACURRICULARE
  233. MONITORIZAREA PERFECTIONARII CADRELOR DIDACTICE
  234. MONITORIZAREA PROGRAMELOR DE EDUCATIE REMEDIALA
  235. MONITORIZAREA PERFORMANTEI SCOLARE
  236. MONITORIZAREA SEGREGARII SCOLARE IN UNITATEA DE INVATAMANT
  237. MONITORIZAREA SI RAPORTAREA PERFORMANTELOR
  238. MONITORIZAREA SI EVALUAREA CALITATII PROCESULUI EDUCATIONAL
  239. MONITORIZAREA, PREVENIREA SI COMBATEREA ABSENTEISMULUI SI ABANDONULUI SCOLAR IN UNITATEA DE INVATAMANT
  240. NORME IGIENICO-SANITARE PENTRU VIZITATORI
  241. NORMELE DE IGIENA PRIVIND UNITATEA PENTRU OCROTIREA, EDUCAREA, INSTRUIREA, ODIHNA SI RECREEREA COPIILOR ELEVILOR
  242. OBSERVAREA PROCESULUI DE PREDARE – INVATARE – EVALUARE
  243. OPERARE SEAP SICAP
  244. ORGANIZAREA CONCURSURILOR DE ANGAJARE
  245. ORGANIZAREA CONCURSURILOR DE OCUPARE A POSTURILOR CATEDRELOR CARE SE VACANTEAZA PE PARCURSUL ANULUI SCOLAR
  246. ORGANIZAREA CONCURSURILOR SCOLARE SI EXTRASCOLARE
  247. ORGANIZAREA PREDARII DISCIPLINEI RELIGIE
  248. ORGANIZAREA SI ACORDAREA PRIMULUI AJUTOR IN CAZ DE ACCIDENT
  249. ORGANIZAREA SI CONDUCEREA CONTABILITATII
  250. ORGANIZAREA SI DEFASURAREA ACTIVITATILOR EDUCATIVE SCOLARE SI EXTRASCOLARE
  251. ORGANIZAREA SI DESFASURAREA ACTIVITATILOR IN SALA DE SPORT
  252. ORGANIZAREA SI DESFASURAREA ACTIVITATILOR SUPORT PENTRU INVATAREA ONLINE
  253. ORGANIZAREA SI DESFASURAREA CONCURSULUI DE OCUPARE A POSTURILOR DIDACTICE CU PERSONAL NECALIFICAT 30 60 ZILE
  254. ORGANIZAREA SI DESFASURAREA ADMITERII IN INVATAMANTUL LICEAL DE STAT PENTRU ANUL SCOLAR 2024-2025
  255. ORGANIZAREA SI DESFASURAREA EXAMENELOR DE CORIGENTA
  256. ORGANIZAREA SI DESFASURAREA EVACUARII IN CAZ DE INCENDIU
  257. ORGANIZAREA SI DESFASURAREA EXAMENULUI DE ATESTARE A COMPETENTELOR PROFESIONALE ALE ABSOLVENTILOR CLASELOR DE MATEMATICA-INFORMATICA SI MATEMA
  258. ORGANIZAREA SI DESFASURAREA PROBELOR PENTRU OBTINEREA ATESTATULUI DE COMPETENTA LINGVISTICA
  259. ORGANIZAREA SI DESFASURAREA PROGRAMULUI ”SCOALA ALTFEL”
  260. ORGANIZAREA SI DESFASURAREA PROGRAMULUI ”SAPTAMANA VERDE”
  261. ORGANIZAREA SI DESFASURAREA SIMULARII EVALUARII NATIONALE PENTRU ABSOLVENTII CLASEI A VIII-A SI A SIMULARII PROBELOR SCRISE ALE EXAMENULUI NATIONAL DE BACALAUREAT
  262. ORGANIZAREA SI DESFASURAREA PROGRAMULUI ”SCOALA DUPA SCOALA”
  263. ORGANIZAREA SI DESFASURAREA TABERELOR, EXCURSIILOR SI EXPEDITIILOR
  264. ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA BIBLIOTECII SCOLARE
  265. ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA ACTIVITATII DE EVIDENTA SI GESTIONARE A MANUALELOR SCOLARE
  266. ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA COMISIILOR DIN UNITATE
  267. ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA COMISIEI PARITARE
  268. ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE (C.A.)
  269. ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA CONSILIULUI PROFESORAL (CP)
  270. ORGANIZAREA, GESTIUNEA SI CONTABILIZAREA ACTIVELOR FIXE
  271. ORGANIZAREA, DESFASURAREA SI EVALUAREA INSPECTIEI SPECIALE LA CLASA, IN CADRUL ETAPELOR DE MOBILITATE
  272. ORGANIZAREA, GESTIUNEA SI CONTABILIZAREA DEPLASARILOR
  273. ORGANIZAREA, GESTIUNEA SI CONTABILIZAREA OBIECTELOR DE INVENTAR
  274. ORGANIZAREA, GESTIUNEA SI CONTABILIZAREA INVESTITIILOR
  275. ORGANIZAREA, GESTIUNEA SI CONTABILIZAREA SERVICIILOR
  276. ORGANIZAREA, GESTIUNEA SI CONTABILIZAREA VENITURILOR
  277. PASTRAREA SI ARHIVAREA DOCUMENTELOR ELECTRONICE GENERATE DE SISTEMUL NATIONAL DE RAPORTARE – FOREXEBUG
  278. PLANIFICAREA, PREGATIREA, ORGANIZAREA SI DESFASURAREA EXERCITIILOR DE SIMULARE IN CAZUL PRODUCERII UNEI SITUATII DE URGENTA
  279. PLANIFICAREA RESURSELOR IN VEDEREA ATINGERII OBIECTIVELOR
  280. PLATA INSPECTIILOR
  281. PLATA FONDULUI PENTRU PERSOANE CU HANDICAP
  282. PREGATIREA SUPLIMENTARA A ELEVILOR
  283. PLATA ORELOR SUPLINITE PENTRU CONCEDII MEDICALE
  284. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
  285. PREVENIREA SI COMBATEREA HARTUIRII PE CRITERIUL DE SEX, PRECUM SI A HARTUIRII MORALE LA LOCUL DE MUNCA
  286. PREVENIREA SI COMBATEREA VIOLENTEI
  287. PREVENIREA ŞI SOLUTIONAREA SITUATIILOR DE INCOMPATIBILITATE SI SAU CONFLICT DE INTERESE
  288. PREZENTA IN UNITATE A FACILITATORILOR ELEVILOR CU CERINTE EDUCATIONALE SPECIALE
  289. PRINCIPIILE SI POLITICILE CONTABILE
  290. PRINCIPII GDPR CARE SE APLICA IN PROCESUL DE INVATAMANT ON-LINE
  291. PROCEDURA DE COLABORARE CU CJRAE
  292. PROCEDURA DE LUCRU A COMISIEI PENTRU EVALUAREA SI ASIGURAREA CALITATII
  293. PROCEDURA DE UTILIZARE A SISTEMULUI NATIONAL PRIVIND FACTURA ELECTRONICA RO E-FACTURA
  294. PROCURAREA, PASTRAREA, FOLOSIREA SI SCOATEREA DIN UZ A SIGILIILOR
  295. PROGRAMAREA SI EFECTUAREA CONCEDIULUI
  296. PROGRAME PENTRU EXAMENE
  297. PROGRAMUL „EURO 200”
  298. PROIECTAREA ACTIVITATII DIDACTICE
  299. PROGRAMUL NATIONAL PILOT DE TIP ”SCOALA DUPA SCOALA”, PENTRU ELEVII PANA LA CLASA A VIII-A INCLUSIV
  300. PROMOVAREA EGALITATII DE SANSE SI DE TRATAMENT INTRE FEMEI SI BARBATI
  301. PROMOVAREA OFERTEI EDUCATIONALE
  302. PROMOVAREA IN GRADE SAU TREPTE PROFESIONALE A PERSONALULUI DIDACTIC AUXILIAR SI NEDIDACTIC
  303. PROMOVAREA SANATATII SI EDUCATIEI PENTRU SANATATE
  304. PROTOCOL PENTRU INTERNATUL SCOLAR
  305. PUBLICAREA INFORMATIILOR PE SITE-UL UNITATII DE INVATAMANT
  306. PUNEREA IN APLICARE A HOTARARILOR CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE
  307. RAPORTAREA CONTABILA SI FINANCIARA
  308. RAPORTAREA PERIODICA A REALIZARII ACTIVITATILOR ASOCIATE INDEPLINIRII OBIECTIVELOR STABILITE IN PLANURILE MANAGERIALE
  309. RAPORTAREA REZULTELOR SCOLARE PRINCIPALILOR PURTATORI DE INTERESE
  310. RAPORTAREA SITUATIILOR FINANCIARE IN FOREXEBUG
  311. REALIZAREA ACTIVITATILOR DE INVENTARIERE
  312. REALIZAREA CIRCUITULUI DOCUMENTELOR
  313. REALIZAREA VERIFICARII SI EVALUARII CONTROLULUI INTERN MANAGERIAL
  314. REALIZAREA CIRCUITULUI INFORMATIILOR
  315. RECICLAREA SELECTIVA
  316. RECOMPENSAREA REZULTATELOR PERSONALULUI DIDACTIC
  317. RECUPERAREA UNEI SUME, INCASATE NECUVENIT DE CATRE ANGAJAT
  318. REDUCEREA CONSUMULUI DE ENERGIE DIN UNITATEA DE INVATAMANT
  319. REGIMUL MANUALELOR ŞCOLARE IN INVAŢAMANTUL PREUNIVERSITAR
  320. REEVALUAREA PATRIMONIULUI UNITATII
  321. REPARTIZAREA CADRELOR DIDACTICE PENTRU FUNCTIA DE DIRIGINTE SI ATRIBUTIILE ACESTUIA
  322. REPARTIZAREA PREŞCOLARILOR ELEVILOR INSCRIŞI IN GRUPELE CLASELE DE INCEPUT DE NIVEL GRUPA MICA, CLASA PREGATITOARE, CLASA A V-A, PRIN DISTRIBUIREA ALEATORIE A
    ACESTORA ÎN FORMAȚIUNILE DE STUDIU
  323. REPARTIZAREA ELEVILOR INSCRIŞI IN CLASA A IX-A, PRIN DISTRIBUIREA ALEATORIE A ACESTORA IN FORMATIUNILE DE STUDIU
  324. RESURSELE EDUCATIONALE DESCHISE (RED)
  325. RESTRANGEREA DE ACTIVITATE SI COMPLETAREA NORMELOR
  326. REVIZUIREA PERIODICA A ACTIVITATILOR EXTRASCOLARE SI EXTRACURRICULARE
  327. REVIZUIREA PLANULUI DE DEZVOLTARE INSTITUTIONALA
  328. REZOLVAREA STARILOR CONFLICTUALE
  329. RITMICITATEA NOTARII
  330. SANCTIONAREA ELEVILOR
  331. SCOATEREA DIN FUNCTIUNE DECLASAREA SI CASAREA MIJLOACELOR FIXE SI A OBIECTELOR DE INVENTAR
  332. SECURITATEA DINTR-O UNITATE
  333. SECURITATEA IN ACTIVITATILE DESFASURATE IN AFARA UNITATII DE INVATAMANT
  334. SECURIZAREA INFORMATIILOR SI DATELOR
  335. SECURITATEA SI SANATATEA IN MUNCA
  336. SEGREGAREA SCOLARA
  337. SELECTIA BENEFICIARILOR DE DISPOZITIVE ELECTRONICE CU CONEXIUNE LA INTERNET, IN CADRUL PROGRAMULUI NATIONAL ”SCOALA DE ACASA”
  338. SELECTAREA, VERIFICAREA SI PASTRAREA DOCUMENTELOR PENTRU PORTOFOLIUL PROFESIONAL
  339. SELECTIA MEMBRILOR COMISIEI PENTRU EVALUAREA SI ASIGURAREA CALITATII
  340. SELECTIA PARTICIPANTILOR IN CADRUL PROIECTULUI ERASMUS +
  341. SEMNALARE NEREGULARITATI
  342. SEMNATURA ELECTRONICA
  343. SESIZAREA SUSPICIUNILOR ŞI FAPTELOR DE VIOLENŢA LA NIVELUL UNITAŢII DE INVAŢAMANT
  344. SIGURANTA ELEVILOR, PERSONALULUI SI BUNURILOR UNITATII
  345. SIGURANTA SI CONFIDENTIALITATEA IN ACTIVITATEA DE CONSILIERE PSIHOPEDAGOGICA
  346. SIGURANTA PE INTERNET
  347. SISTEMUL DE GESTIONARE A INFORMATIILOR – ACCESUL LA INFORMATIILE DE INTERES PUBLIC
  348. SIIIR – MODULUL DATE FINANCIARE
  349. SISTEMUL NATIONAL DE RAPORTARE FOREXEBUG – ACCES APLICATIE CAB
  350. SOLUTIONARE PROBLEME CE SE POT IVI IN ACTIVITATEA CURENTA
  351. SOLUTIONAREA SESIZARILOR, RECLAMATIILOR SI PETITIILOR
  352. STABILIREA GRAFICULUI DE SERVICIU PE SCOALA
  353. STABILIREA LUNARA A CREDITELOR BUGETARE
  354. STABILIREA MODALITATILOR DE INFORMARE SI COMUNICARE INTERNA SI EXTERNA
  355. STABILIREA OBIECTIVELOR UNITATII DE INVATAMANT
  356. STABILIREA SI REEVALUAREA OBIECTIVELOR
  357. SUPRAVEGHEREA DESFASURARII ACTIVITATILOR DIN UNITATEA DE INVATAMANT
  358. TELEMUNCA
  359. TIPUL DE ACCES IN CEEA CE PRIVESTE PROTECTIA DATELOR
  360. URMARIREA TRASEULUI SCOLAR SI PROFESIONAL AL ABSOLVENŢILOR
  361. TRANSFERUL ELEVILOR
  362. UTILIZARE AUTOTURISM MICROBUZ SCOLAR
  363. UTILIZAREA APLICATIEI INFORMATICE ARACIIP
  364. UTILIZARE FOI PARCURS SI FOI DE ACTIVITATI ZILNICE (FAZ)
  365. UTILIZAREA APLICATIEI SOFTWARE EDUSAL PENTRU INTOCMIREA DOCUMENTELOR CUPRINZAND DREPTURILE SALARIALE ALE PERSONALULUI
  366. UTILIZAREA FONDULUI DE CARTE
  367. UTILIZAREA SI COMPLETAREA ORDINULUI DE PLATA MULTIPLU ELECTRONIC (OPME)
  368. VALIDAREA SITUATIEI SCOLARE LA SFARSITUL ANULUI SCOLAR
  369. VACANTAREA POSTURILOR DIDACTICE CATEDRELOR VACANTE REZERVATE
  370. VERIFICAREA SI INTRETINEREA INSTALATIILOR DIN CENTRALELE SI PUNCTELE TERMICE PENTRU FUNCTIONAREA IN CONDITII DE SIGURANTA
  371. VIOLENŢA PARINŢILOR IN SPAŢIUL ŞCOLII