2023 – 2024
- ACCESAREA SERVICIILOR PUBLICE, IN FORMAT ELECTRONIC SIMPLIFICAT
- ACCESIBILITATEA LA TEHNOLOGIE (TIC) A ELEVILOR SI A PERSONALULUI ANGAJAT IN INTERESUL INVATAMANTULUI
- ACCESUL IN CABINETUL DE INFORMATICA IN TIMPUL SI IN AFARA PROGRAMULUI
- ACCESUL ELEVILOR SI A PERSONALULUI IN INCINTA UNITATII SCOLARE
- ACCESUL PERSOANELOR STRAINE IN INCINTA UNITATII SCOLARE
- ACCESUL IN LABORATOARELE DE SPECIALITATE SI IN ATELIERE
- ACHIZITII PUBLICE
- ACOPERIREA ORELOR DE CURS IN CAZUL ABSENTEI NEASTEPTATE A CADRELOR DIDACTICE
- ACHIZITIILE PUBLICE DINTR-O BIBLIOTECA
- ACORDAREA FEEDBACK-ULUI DIN PARTEA ELEVILOR PRIVIND ACTIVITATEA DE INVATARE, PREDARE SI EVALUARE IN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR
- ACORDAREA FACILITATILOR DE TRANSPORT PENTRU ELEVI
- ACORDAREA PRIMELOR DE CARIERA PERSONALULUI DIDACTIC, DIDACTIC AUXILIAR SI ADMINISTRATIV, CONFORM OUG NR. 58 2023
- ACORDAREA RECHIZITELOR SCOLARE
- ACORDAREA PRIMULUI AJUTOR IN CAZ DE ELECTROCUTARE
- ACORDAREA VOUCHERELOR DE VACANTA
- ACORDAREA TICHETELOR SOCIALE PE SUPORT ELECTRONIC PENTRU SPRIJIN EDUCATIONAL
- ACTIUNI CORECTIVE – TRATAREA RECLAMATIILOR
- ACTIUNI PREVENTIVE
- ACTIVITATEA COORDONATORULUI PENTRU PROIECTE SI PROGRAME EDUCATIVE SCOLARE SI EXTRASCOLARE
- ACTIVITATI DE INFORMARE SI CONSTIENTIZARE ASUPRA FENOMENULUI DE BULLYING PENTRU PERSONALUL UNITATII, ELEVI COPII, PARINTI
- ACTIVITATEA DE PREVENIRE SI STINGERE A INCENDIILOR
- ACTIVITATILE EDUCATIVE EXTRASCOLARE SI EXTRACURRICULARE
- ACTIVITATI SPECIFICE PARTICIPANTILOR IN CADRUL PROIECTULUI ERASMUS +
- ADAUGAREA SI ASOCIEREA ELEVILOR IN SIIIR
- ADMINISTRAREA SI INCHIRIEREA SPATIILOR EXCEDENTARE
- ALEGEREA CURRICULUMULUI LA DECIZIA SCOLII (CDS)
- ADMINISTRAREA SISTEMULUI INFORMATIC
- AMORTIZAREA ACTIVELOR FIXE
- ANALIZA CULTURII ORGANIZATIONALE
- ANALIZAREA SI STABILIREA STRUCTURII ORGANIZATORICE
- ANGAJAREA PRIN TRANSFER A PERSONALULUI DIDACTIC AUXILIAR SI NEDIDACTIC
- ANTICORUPTIA
- APLICAREA PROCEDURII DE ACHIZITIE PUBLICA PRIN PROCEDURA SIMPLIFICATA
- ANTIFRAUDA
- APROVIZIONAREA UNITATII CU MATERIALE, RECHIZITE, MIJLOACE FIXE SI OBIECTE DE INVENTAR SI CONSUMUL ACESTORA
- ARHIVAREA DOCUMENTELOR
- ARHIVAREA DOCUMENTELOR FINANCIAR CONTABILE
- ASIGURAREA CONTINUITATII ACTIVITATILOR DESFASURATE IN UNITATEA DE INVATAMANT
- ASIGURAREA ACCESULUI EGAL LA EDUCAŢIE A TUTUROR ELEVILOR
- AUTOEVALUAREA INSTITUTIONALA
- CALCULAREA DOBANZILOR LA DIFERENTELE SALARIALE CASTIGATE PRIN HOTARARI JUDECATORESTI
- CALCULUL DREPTURILOR SALARIALE CONFORM LEGII Nr. 85 2016
- CALCULUL DREPTURILOR SALARIALE OBTINUTE PRIN SENTINTE JUDECATORESTI
- CALCULUL DREPTURILOR SALARIALE CONFORM OUG NR. 48 2022 SI HOTARARII NR. 875 2022
- CALCULUL, INREGISTRAREA, RAPORTAREA SI DECONTAREA CONTRIBUTIILOR ANGAJATORULUI LA FNUASS SI A INDEMNIZATIILOR PENTRU CONCEDII MEDICALE CE SE SUPORTA DIN FNUASS
- CASAREA MIJLOACELOR FIXE
- CENTRALIZAREA REZULTATELOR LA INVATATURA
- CERCETAREA DISCIPLINARA
- CHELTUIELILE AFERENTE DREPTURILOR COPIILOR CU CES
- COLECTAREA DATELOR
- CIRCUITUL DOCUMENTELOR FINANCIAR CONTABILE
- COMBATEREA BULLYING-ULUI SI A CYBERBULLYING-ULUI PRIN INTERVENTIE INTEGRATA, PRIN IDENTIFICARE SI SEMNALARE
- COLECTAREA SI SINTETIZAREA REGULATA A OPINIILOR SI PROPUNERILOR ELEVILOR, PARINTILOR SI A ALTOR FACTORI INTERESATI
- COMBATEREA INSUCCESULUI SCOLAR
- COMBATEREA DISCRIMINARII IN SALA DE CLASA
- COMISIA DE DISCIPLINA
- COMPENSAREA IN BANI A CONCEDIULUI DE ODIHNA NEEFECTUAT
- COMISIA DE MOBILITATE A PERSONALULUI DIDACTIC DE LA NIVELUL UNITATII
- COMPLETAREA FORMULARULUI DE INTEGRITATE IN SEAP SICAP
- COMPLETAREA DECLARAŢIILOR DE INTERESE DE CATRE PERSONALUL DIDACTIC DE PREDARE
- COMPLETAREA REGISTRULUI DE CASA
- COMPLETAREA SI RAPORTAREA EVIDENTEI SALARIATILOR UTILIZAND APLICATIA SOFTWARE REVISAL
- COMPLETAREA SI FOLOSIREA CATALOGULUI LA CLASA
- COMPORTAMENTUL IN CAZ DE INUNDATIE
- COMPORTAMENTUL IN CAZ DE CUTREMUR
- COMPORTAMENTUL SI TINUTA ELEVILOR
- COMUNICAREA FORMALA EXTERNA CU PARINTII
- COMUNICAREA FORMALA EXTERNA CU ANGAJATORII SI CU ALTE INSTITUTII SI GRUPURI SEMNIFICATIVE DE INTERES
- COMUNICAREA INSTITUTIONALA CU ALTE INSTITUTII DE EDUCATIE
- COMUNICAREA INTER SI INTRAINSTITUTIONALA
- CONSEMNAREA NOTELOR SI ABSENTELOR IN CATALOG
- COMUNICAREA INTERNA CU PERSONALUL UNITATII
- CONSILIEREA EDUCATIVA
- CONSILIUL REPREZENTATIV AL PARINTILOR ASOCIATIA DE PARINTI
- CONSILIEREA PSIHOPEDAGOGICA INDIVIDUALA SI DE GRUP
- CONSILIUL SCOLAR AL ELEVILOR
- CONSIMTAMANTUL ASUPRA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
- CONSTITUIREA COMISIEI CEAC
- CONSTITUIREA SI COMPLETAREA DOSARELOR PERSONALE ALE ANGAJATILOR
- CONSTITUIREA PROVIZIOANELOR
- CONSTITUIREA SI FUNCTIONAREA CONSILIULUI CLASEI
- CONSTITUIREA SI FUNCTIONAREA COMITETULUI DE PARINTI
- CONTROLUL DOCUMENTELOR
- CONTROLUL DAUNATORILOR
- CONTROLUL FINANCIAR PREVENTIV PROPRIU
- CONTROLUL INREGISTRARILOR
- CONTROLUL PROCESULUI NECONFORM
- CORECTAREA ERORILOR CONTABILE
- CORESPONDENTA INTER SI INTRAINSTITUTIONALA
- CURATENIA SI DEZINFECTIA IN UNITATE
- DECONTAREA NAVETEI PERSONALULUI UNITATII
- DELEGAREA ATRIBUTIILOR
- DEPUNEREA DOSARULUI IN VEDEREA ACORDARII GRADAŢIEI DE MERIT
- DEPLASAREA PERSONALULUI UNITATII
- DESEMNARE CONSILIER ETICA
- DESEMNAREA COMISIEI DE CONTROL INTERN MANAGERIAL
- DESEMNAREA MEMBRILOR CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE
- DESFASURAREA ACHIZITIILOR PRIN CUMPARARE DIRECTA
- DESFASURAREA ACTIVITATILOR DIDACTICE PRIN INTERMEDIUL TEHNOLOGIEI SI AL INTERNETULUI
- DESFASURAREA PROCESULUI DE INVATAMANT ONLINE IN CONDITII DE SECURITATE PROTECTIE A DATELOR PERSONALE
- DESFASURAREA ONLINE SAU HIBRID A SEDINTELOR CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE
- DETERMINAREA EXPUNERII LA RISC
- DEZVOLTAREA SI IMPLEMENTAREA STRATEGIILOR DE CONTROL INTERN MANAGERIAL LA NIVELUL UNITATII DE INVATAMANT
- DISTRIBUIREA FRUCTELOR, LAPTELUI SI PRODUSELOR LACTATE SI DE PANIFICATIE
- DREPTURILE PERSOANEI VIZATE
- DOSARUL ACHIZITIEI PUBLICE
- DREPTURILE SI OBLIGATIILE PERSONALULUI UNITATII PE PERIOADA DELEGARII SI DETASARII
- ECHIVALARE CREDITE PROFESIONALE TRANSFERABILE
- ECHIVALAREA RECUNOASTEREA NIVELURILOR DE COMPETENTA DIN CADRUL PROBELOR DE EVALUARE A COMPETENTELOR LINGVISTICE SI DIGITALE PENTRU EXAMENUL NATIONAL DE BACALAUREAT
- ECHIVALAREA STUDIILOR EFECTUATE IN STRAINATATE
- EFECTUAREA ASISTENTELOR LA CLASA
- EFECTUAREA ACHIZITIILOR PUBLICE DE SERVICII SOCIALE SI ALTE SERVICII SPECIFICE PRIN PROCEDURA PROPRIE – ANEXA 2 DIN LEGEA NR. 98 2016
- EFECTUAREA OPERATIUNILOR DE PLATI, INCASARI PRIN TREZORERIE SI EVIDENTA ACESTORA
- ELABORAREA CODULUI DE ETICA
- ELABORAREA CONTRACTELOR DE MUNCA A PERSONALULUI
- ELABORAREA PLANIFICARILOR
- ELABORAREA SI APLICAREA CHESTIONARELOR
- ELABORAREA SI APLICAREA DECIZIILOR
- ELABORAREA SI DEZVOLTAREA PLANULUI DE DEZVOLTARE INSTITUTIONALA
- ELABORAREA SI CODIFICAREA PROCEDURILOR GENERALE SI OPERATIONALE
- ELABORAREA STATULUI DE PERSONAL
- ELABORAREA, VALIDAREA SI APROBAREA OFERTEI EDUCATIONALE
- ELABORAREA, APLICAREA SI VERIFICAREA ORARULUI UNITATII
- ELABORAREA, VERIFICAREA, CONTROLUL SI RAPORTAREA SITUATIILOR FINANCIARE LUNARE, TRIMESTRIALE SI ANUALE
- EMITEREA ADEVERINTELOR
- ELIBERAREA ADEVERINTELOR PENTRU MEMBRII COMISIILOR DE BAC SI EN
- EMITEREA HOTARARILOR CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE
- EVALUAREA PERFORMANTELOR ANGAJATILOR
- EVALUAREA PERFORMANTEI PERSONALULUI DIDACTIC SI DIDACTIC AUXILIAR EVALUAREA PORTOFOLIILOR ELEVILOR EVALUAREA PORTOFOLIILOR PROFESORILOR
- EVALUAREA PORTOFOLIILOR ELEVILOR
- EVALUAREA PORTOFOLIILOR PROFESORILOR
- EVALUAREA SATISFACTIEI EDUCABILILOR SI PARINTILOR ACESTORA IN PRIVINTA ACTIUNILOR ESENTIALE
- EVALUAREA REZULTATELOR INVATARII SI MONITORIZAREA TRASEULUI SCOLAR
- EVALUAREA SI URMARIREA PROGRESULUI SCOLAR
- EVIDENTA BUNURILOR PRIMITE PRIN DONATIE CU TITLU GRATUIT
- EVIDENTA FONDULUI DE CARTE
- EVIDENTA PREZENTEI, INVOIRILOR SI CONCEDIILOR
- EVIDENTA SI RAPORTAREA ANGAJAMENTELOR BUGETARE SI LEGALE
- EVIDENŢA ŞI DECONTAREA NAVETEI LA ŞI DE LA LOCUL DE MUNCA
- EVIDENTA, GESTIONAREA SI INVENTARIEREA DOCUMENTELOR DIN CADRUL BIBLIOTECII SCOLARE
- EVOLUTIA PERFORMANTELOR SCOLARE UTILIZAND SISTEMUL NATIONAL DE INDICATORI PRIVIND EDUCATIA
- EXECUTIA COPIILOR DE SIGURANTA SI UTILIZAREA COMPUTERELOR
- FOLOSIREA SPATIILOR SI TERENURILOR DE SPORT EXTERIOARE
- FORMAREA CONTINUA SI PERFECTIONAREA PERSONALULUI DIDACTIC
- FORMAREA PROFESIONALA A PERSONALULUI DIDACTIC AUXILIAR SI NEDIDACTIC
- FORME ALE BULLYING-ULUI
- FUNCŢIONAREA COMISIEI PENTRU CURRICULUM
- FUNDAMENTAREA BUGETULUI
- GESTIONAREA CORECTA A SITUATIILOR LITIGIOASE
- GESTIONAREA ACTELOR DE STUDII SI A DOCUMENTELOR SCOLARE
- GESTIONAREA DESEURILOR
- GESTIONAREA DATELOR CU CARACTER PERSONA
- GESTIONAREA FONDULUI DE CARTE
- GESTIONAREA MATERIALELOR DE IGIENIZARE
- GESTIONAREA LABORATOARELOR DE FIZICA, CHIMIE, BIOLOGIE
- GESTIONAREA MATERIALELOR SI A OBIECTELOR DE INVENTAR
- GESTIONAREA PATRIMONIULUI UNITAŢII DE INVAŢAMANT
- GESTIONAREA PROIECTELOR CU FINANTARE EUROPEANA
- GESTIONAREA PROIECTELOR CU FINANTARE LOCALA
- IDENTIFICAREA PUNCTELOR TARI, PUNCTELOR SLABE, OPORTUNITATILOR SI AMENINTARILOR
- GESTIONAREA SITUATIILOR DE CRIZA
- IDENTIFICAREA SI GESTIONAREA ABATERILOR
- IDENTIFICAREA SI INCLUZIUNEA ELEVILOR IN SITUATII DE RISC CU CERINTE EDUCATIONALE SPECIALE
- IDENTIFICAREA SI MONITORIZAREA FUNCTIILOR SENSIBILE
- IGIENA ECHIPAMENTELOR SI MENTENANTA
- IGIENA PERSONALULUI
- IMPLEMENTAREA SISTEMULUI DE CONTROL INTERN MANAGERIAL
- IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 1 – ETICA SI INTEGRITATEA
- IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 2 – ATRIBUTII, FUNCTII, SARCINI
- IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 3 – COMPETENTA SI PERFORMANTA
- IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 4 – STRUCTURA ORGANIZATORICA
- IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 5 – OBIECTIVE
- IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 6 – PLANIFICAREA
- IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 7 – MONITORIZAREA PERFORMANTELOR
- IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 8 – MANAGEMENTUL RISCULUI
- IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 9 – PROCEDURI
- IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 10 – SUPRAVEGHEREA
- IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 11 – CONTINUITATEA ACTIVITATII
- IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 12 – INFORMAREA SI COMUNICAREA
- IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 13 – GESTIONAREA DOCUMENTELOR
- IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 14 – RAPORTAREA CONTABILA ŞI FINANCIARA
- IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 15 – EVALUAREA SISTEMULUI DE CONTROL INTERN MANAGERIAL
- INCADRARE PERSONAL PLATA CU ORA
- IMPLICAREA PARINTILOR IN EDUCATIE
- INCHEIEREA CONTRACTULUI EDUCAŢIONAL INTRE UNITATE ŞI PARINŢI, TUTORI SAU SUSŢINATORI LEGALI
- INFORMAREA SI PRELUAREA DIN CADRUL UNITATII DE INVATAMANT DE CATRE PARINTI REPREZENTANTI LEGALI A ELEVILOR CU PROBLEME DE SANATATE SAU DEPISTAȚI CU PROBLEME MEDICALE ACUTE/URGENTE ÎN PERIOADA CURSURILOR ȘCOLARE
- INCHEIEREA SITUATIEI SCOLARE PENTRU ELEVII AMANATI
- INREGISTRAREA COPIILOR CU PARINTI PLECATI LA MUNCA IN STRAINATATE SI A CELOR REVENITI IN TARA DUPA O PERIOADA DE SEDERE IN STRĂINĂTATE ALĂTURI DE PĂRINȚI, MAI MARE DE UN AN
- INREGISTRAREA, ACORDAREA SI JUSTIFICAREA AVANSURILOR IN NUMERAR
- INREGISTRAREA IN CONTABILITATE
- INSCRIEREA IN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR A PERSOANELOR CARE NU DEŢIN UN COD NUMERIC PERSONAL
- INSCRIEREA IN INVATAMANTUL PRIMAR PENTRU ANUL SCOLAR 2024-2025
- INSTRUIREA PRIVIND PROTECTIA MUNCII
- INSERTIA PROFESIONALA PENTRU CADRELE DIDACTICE NOI, FARA EXPERIENTA
- INTOCMIRE ALOP
- INTERVENTIE IN SITUATIILE DE VIOLENTA PSIHOLOGICA-BULLYING
- INTOCMIRE STATE PLATA
- INTOCMIREA BALANTEI DE VERIFICARE
- INTOCMIREA BUGETULUI
- INTOCMIREA DECLARATIEI 100
- INTOCMIREA PROGRAMULUI ANUAL DE ACHIZITII PUBLICE
- INTOCMIREA DECLARATIEI 112 PENTRU ANAF
- INTOCMIREA REFERATULUI DE NECESITATE
- INTOCMIREA PROIECTULUI SI A PLANULUI DE INCADRARE A PERSONALULUI DIDACTIC
- INTOCMIREA REGISTRULUI CARTEA MARE
- INTOCMIREA REGISTRULUI INVENTAR
- INTOCMIREA REGISTRULUI GENERAL DE EVIDENTA AL SALARIATILOR
- INTOCMIREA REGISTRULUI JURNAL
- INTOCMIREA REGULAMENTULUI INTERN
- INTOCMIREA REGULAMENTULUI DE ORGANIZARE SI FUNCTIONARE
- INTOCMIREA SITUATIILOR STATISTICE
- INTOCMIREA, ACTUALIZAREA ŞI APROBAREA FIŞELOR DE POST
- INTRARILE SI VALORILE DINTR-O BIBLIOTECA
- INVENTARIEREA ELEMENTELOR DE NATURA ACTIVELOR, DATORIILOR SI CAPITALURILOR PROPRII
- INVOIREA PERSONALULUI DIDACTIC
- INVENTARIEREA FONDULUI DE CARTE
- MANAGEMENTUL BURSELOR SCOLARE
- MANAGEMENTUL CAZURILOR DE VIOLENŢA ASUPRA ELEVILOR ŞI A PERSONALULUI UNITAŢII DE INVATAMANT, PRECUM ŞI AL ALTOR SITUAŢII CORELATE IN MEDIUL ŞCOLAR ŞI
AL SUSPICIUNII DE VIOLENŢĂ ASUPRA COPIILOR ÎN AFARA MEDIULUI ŞCOLAR
- MANAGEMENTUL DE CAZ PENTRU COPIII CU CES ORIENTATI SCOLAR SI PROFESIONAL
- MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE
- MANAGEMENTUL SISTEMULUI INFORMATIC INTEGRAT AL INVATAMANTULUI DIN ROMANIA (SIIIR)
- MANAGEMENTUL RISCURILOR DE CORUPTIE IN CADRUL UNITATII DE INVATAMANT
- MASURAREA SATISFACTIEI BENEFICIARULUI
- MOBILITATEA CADRELOR DIDACTICE SI A ELEVILOR IN CADRUL PROIECTELOR EDUCATIONALE EUROPENE – ERASMUS+
- MODALITATEA DE COLECTARE, VALIDARE, PASTRARE SI ARHIVARE – CONDICA PREZENTA FISA DE PREZENTA
- MODALITATILE DE CONTESTARE A DECIZIEI PRIVIND DREPTUL DE ACCES LA INFORMAŢIILE DE INTERES PUBLIC SOLICITATE
- MODUL DE COMPLETARE A REGISTRULUI MATRICOL
- MODIFICAREA REPARTIZARII PE TRIMESTRE A CREDITELOR BUGETARE
- MODUL DE PLATA A PERSONALULUI DIDACTIC CARE FACE PARTE DIN COMISIILE PENTRU EVALUAREA NATIONALA, BACALAUREAT, EXAMENUL NATIONAL DE DEFINITIVARE ÎN
ÎNVĂȚĂMÂNT, ADMITEREA ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL LICEAL
- MONITORIZARE OBIECTIVE PDI
- MONITORIZAREA ACTIVITATILOR DIDACTICE FATA IN FATA ONLINE
- MONITORIZAREA ACTIVITATILOR EDUCATIVE EXTRASCOLARE SI EXTRACURRICULARE
- MONITORIZAREA PERFECTIONARII CADRELOR DIDACTICE
- MONITORIZAREA PROGRAMELOR DE EDUCATIE REMEDIALA
- MONITORIZAREA PERFORMANTEI SCOLARE
- MONITORIZAREA SEGREGARII SCOLARE IN UNITATEA DE INVATAMANT
- MONITORIZAREA SI RAPORTAREA PERFORMANTELOR
- MONITORIZAREA SI EVALUAREA CALITATII PROCESULUI EDUCATIONAL
- MONITORIZAREA, PREVENIREA SI COMBATEREA ABSENTEISMULUI SI ABANDONULUI SCOLAR IN UNITATEA DE INVATAMANT
- NORME IGIENICO-SANITARE PENTRU VIZITATORI
- NORMELE DE IGIENA PRIVIND UNITATEA PENTRU OCROTIREA, EDUCAREA, INSTRUIREA, ODIHNA SI RECREEREA COPIILOR ELEVILOR
- OBSERVAREA PROCESULUI DE PREDARE – INVATARE – EVALUARE
- OPERARE SEAP SICAP
- ORGANIZAREA CONCURSURILOR DE ANGAJARE
- ORGANIZAREA CONCURSURILOR DE OCUPARE A POSTURILOR CATEDRELOR CARE SE VACANTEAZA PE PARCURSUL ANULUI SCOLAR
- ORGANIZAREA CONCURSURILOR SCOLARE SI EXTRASCOLARE
- ORGANIZAREA PREDARII DISCIPLINEI RELIGIE
- ORGANIZAREA SI ACORDAREA PRIMULUI AJUTOR IN CAZ DE ACCIDENT
- ORGANIZAREA SI CONDUCEREA CONTABILITATII
- ORGANIZAREA SI DEFASURAREA ACTIVITATILOR EDUCATIVE SCOLARE SI EXTRASCOLARE
- ORGANIZAREA SI DESFASURAREA ACTIVITATILOR IN SALA DE SPORT
- ORGANIZAREA SI DESFASURAREA ACTIVITATILOR SUPORT PENTRU INVATAREA ONLINE
- ORGANIZAREA SI DESFASURAREA CONCURSULUI DE OCUPARE A POSTURILOR DIDACTICE CU PERSONAL NECALIFICAT 30 60 ZILE
- ORGANIZAREA SI DESFASURAREA ADMITERII IN INVATAMANTUL LICEAL DE STAT PENTRU ANUL SCOLAR 2024-2025
- ORGANIZAREA SI DESFASURAREA EXAMENELOR DE CORIGENTA
- ORGANIZAREA SI DESFASURAREA EVACUARII IN CAZ DE INCENDIU
- ORGANIZAREA SI DESFASURAREA EXAMENULUI DE ATESTARE A COMPETENTELOR PROFESIONALE ALE ABSOLVENTILOR CLASELOR DE MATEMATICA-INFORMATICA SI MATEMA
- ORGANIZAREA SI DESFASURAREA PROBELOR PENTRU OBTINEREA ATESTATULUI DE COMPETENTA LINGVISTICA
- ORGANIZAREA SI DESFASURAREA PROGRAMULUI ”SCOALA ALTFEL”
- ORGANIZAREA SI DESFASURAREA PROGRAMULUI ”SAPTAMANA VERDE”
- ORGANIZAREA SI DESFASURAREA SIMULARII EVALUARII NATIONALE PENTRU ABSOLVENTII CLASEI A VIII-A SI A SIMULARII PROBELOR SCRISE ALE EXAMENULUI NATIONAL DE BACALAUREAT
- ORGANIZAREA SI DESFASURAREA PROGRAMULUI ”SCOALA DUPA SCOALA”
- ORGANIZAREA SI DESFASURAREA TABERELOR, EXCURSIILOR SI EXPEDITIILOR
- ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA BIBLIOTECII SCOLARE
- ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA ACTIVITATII DE EVIDENTA SI GESTIONARE A MANUALELOR SCOLARE
- ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA COMISIILOR DIN UNITATE
- ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA COMISIEI PARITARE
- ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE (C.A.)
- ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA CONSILIULUI PROFESORAL (CP)
- ORGANIZAREA, GESTIUNEA SI CONTABILIZAREA ACTIVELOR FIXE
- ORGANIZAREA, DESFASURAREA SI EVALUAREA INSPECTIEI SPECIALE LA CLASA, IN CADRUL ETAPELOR DE MOBILITATE
- ORGANIZAREA, GESTIUNEA SI CONTABILIZAREA DEPLASARILOR
- ORGANIZAREA, GESTIUNEA SI CONTABILIZAREA OBIECTELOR DE INVENTAR
- ORGANIZAREA, GESTIUNEA SI CONTABILIZAREA INVESTITIILOR
- ORGANIZAREA, GESTIUNEA SI CONTABILIZAREA SERVICIILOR
- ORGANIZAREA, GESTIUNEA SI CONTABILIZAREA VENITURILOR
- PASTRAREA SI ARHIVAREA DOCUMENTELOR ELECTRONICE GENERATE DE SISTEMUL NATIONAL DE RAPORTARE – FOREXEBUG
- PLANIFICAREA, PREGATIREA, ORGANIZAREA SI DESFASURAREA EXERCITIILOR DE SIMULARE IN CAZUL PRODUCERII UNEI SITUATII DE URGENTA
- PLANIFICAREA RESURSELOR IN VEDEREA ATINGERII OBIECTIVELOR
- PLATA INSPECTIILOR
- PLATA FONDULUI PENTRU PERSOANE CU HANDICAP
- PREGATIREA SUPLIMENTARA A ELEVILOR
- PLATA ORELOR SUPLINITE PENTRU CONCEDII MEDICALE
- PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
- PREVENIREA SI COMBATEREA HARTUIRII PE CRITERIUL DE SEX, PRECUM SI A HARTUIRII MORALE LA LOCUL DE MUNCA
- PREVENIREA SI COMBATEREA VIOLENTEI
- PREVENIREA ŞI SOLUTIONAREA SITUATIILOR DE INCOMPATIBILITATE SI SAU CONFLICT DE INTERESE
- PREZENTA IN UNITATE A FACILITATORILOR ELEVILOR CU CERINTE EDUCATIONALE SPECIALE
- PRINCIPIILE SI POLITICILE CONTABILE
- PRINCIPII GDPR CARE SE APLICA IN PROCESUL DE INVATAMANT ON-LINE
- PROCEDURA DE COLABORARE CU CJRAE
- PROCEDURA DE LUCRU A COMISIEI PENTRU EVALUAREA SI ASIGURAREA CALITATII
- PROCEDURA DE UTILIZARE A SISTEMULUI NATIONAL PRIVIND FACTURA ELECTRONICA RO E-FACTURA
- PROCURAREA, PASTRAREA, FOLOSIREA SI SCOATEREA DIN UZ A SIGILIILOR
- PROGRAMAREA SI EFECTUAREA CONCEDIULUI
- PROGRAME PENTRU EXAMENE
- PROGRAMUL „EURO 200”
- PROIECTAREA ACTIVITATII DIDACTICE
- PROGRAMUL NATIONAL PILOT DE TIP ”SCOALA DUPA SCOALA”, PENTRU ELEVII PANA LA CLASA A VIII-A INCLUSIV
- PROMOVAREA EGALITATII DE SANSE SI DE TRATAMENT INTRE FEMEI SI BARBATI
- PROMOVAREA OFERTEI EDUCATIONALE
- PROMOVAREA IN GRADE SAU TREPTE PROFESIONALE A PERSONALULUI DIDACTIC AUXILIAR SI NEDIDACTIC
- PROMOVAREA SANATATII SI EDUCATIEI PENTRU SANATATE
- PROTOCOL PENTRU INTERNATUL SCOLAR
- PUBLICAREA INFORMATIILOR PE SITE-UL UNITATII DE INVATAMANT
- PUNEREA IN APLICARE A HOTARARILOR CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE
- RAPORTAREA CONTABILA SI FINANCIARA
- RAPORTAREA PERIODICA A REALIZARII ACTIVITATILOR ASOCIATE INDEPLINIRII OBIECTIVELOR STABILITE IN PLANURILE MANAGERIALE
- RAPORTAREA REZULTELOR SCOLARE PRINCIPALILOR PURTATORI DE INTERESE
- RAPORTAREA SITUATIILOR FINANCIARE IN FOREXEBUG
- REALIZAREA ACTIVITATILOR DE INVENTARIERE
- REALIZAREA CIRCUITULUI DOCUMENTELOR
- REALIZAREA VERIFICARII SI EVALUARII CONTROLULUI INTERN MANAGERIAL
- REALIZAREA CIRCUITULUI INFORMATIILOR
- RECICLAREA SELECTIVA
- RECOMPENSAREA REZULTATELOR PERSONALULUI DIDACTIC
- RECUPERAREA UNEI SUME, INCASATE NECUVENIT DE CATRE ANGAJAT
- REDUCEREA CONSUMULUI DE ENERGIE DIN UNITATEA DE INVATAMANT
- REGIMUL MANUALELOR ŞCOLARE IN INVAŢAMANTUL PREUNIVERSITAR
- REEVALUAREA PATRIMONIULUI UNITATII
- REPARTIZAREA CADRELOR DIDACTICE PENTRU FUNCTIA DE DIRIGINTE SI ATRIBUTIILE ACESTUIA
- REPARTIZAREA PREŞCOLARILOR ELEVILOR INSCRIŞI IN GRUPELE CLASELE DE INCEPUT DE NIVEL GRUPA MICA, CLASA PREGATITOARE, CLASA A V-A, PRIN DISTRIBUIREA ALEATORIE A
ACESTORA ÎN FORMAȚIUNILE DE STUDIU
- REPARTIZAREA ELEVILOR INSCRIŞI IN CLASA A IX-A, PRIN DISTRIBUIREA ALEATORIE A ACESTORA IN FORMATIUNILE DE STUDIU
- RESURSELE EDUCATIONALE DESCHISE (RED)
- RESTRANGEREA DE ACTIVITATE SI COMPLETAREA NORMELOR
- REVIZUIREA PERIODICA A ACTIVITATILOR EXTRASCOLARE SI EXTRACURRICULARE
- REVIZUIREA PLANULUI DE DEZVOLTARE INSTITUTIONALA
- REZOLVAREA STARILOR CONFLICTUALE
- RITMICITATEA NOTARII
- SANCTIONAREA ELEVILOR
- SCOATEREA DIN FUNCTIUNE DECLASAREA SI CASAREA MIJLOACELOR FIXE SI A OBIECTELOR DE INVENTAR
- SECURITATEA DINTR-O UNITATE
- SECURITATEA IN ACTIVITATILE DESFASURATE IN AFARA UNITATII DE INVATAMANT
- SECURIZAREA INFORMATIILOR SI DATELOR
- SECURITATEA SI SANATATEA IN MUNCA
- SEGREGAREA SCOLARA
- SELECTIA BENEFICIARILOR DE DISPOZITIVE ELECTRONICE CU CONEXIUNE LA INTERNET, IN CADRUL PROGRAMULUI NATIONAL ”SCOALA DE ACASA”
- SELECTAREA, VERIFICAREA SI PASTRAREA DOCUMENTELOR PENTRU PORTOFOLIUL PROFESIONAL
- SELECTIA MEMBRILOR COMISIEI PENTRU EVALUAREA SI ASIGURAREA CALITATII
- SELECTIA PARTICIPANTILOR IN CADRUL PROIECTULUI ERASMUS +
- SEMNALARE NEREGULARITATI
- SEMNATURA ELECTRONICA
- SESIZAREA SUSPICIUNILOR ŞI FAPTELOR DE VIOLENŢA LA NIVELUL UNITAŢII DE INVAŢAMANT
- SIGURANTA ELEVILOR, PERSONALULUI SI BUNURILOR UNITATII
- SIGURANTA SI CONFIDENTIALITATEA IN ACTIVITATEA DE CONSILIERE PSIHOPEDAGOGICA
- SIGURANTA PE INTERNET
- SISTEMUL DE GESTIONARE A INFORMATIILOR – ACCESUL LA INFORMATIILE DE INTERES PUBLIC
- SIIIR – MODULUL DATE FINANCIARE
- SISTEMUL NATIONAL DE RAPORTARE FOREXEBUG – ACCES APLICATIE CAB
- SOLUTIONARE PROBLEME CE SE POT IVI IN ACTIVITATEA CURENTA
- SOLUTIONAREA SESIZARILOR, RECLAMATIILOR SI PETITIILOR
- STABILIREA GRAFICULUI DE SERVICIU PE SCOALA
- STABILIREA LUNARA A CREDITELOR BUGETARE
- STABILIREA MODALITATILOR DE INFORMARE SI COMUNICARE INTERNA SI EXTERNA
- STABILIREA OBIECTIVELOR UNITATII DE INVATAMANT
- STABILIREA SI REEVALUAREA OBIECTIVELOR
- SUPRAVEGHEREA DESFASURARII ACTIVITATILOR DIN UNITATEA DE INVATAMANT
- TELEMUNCA
- TIPUL DE ACCES IN CEEA CE PRIVESTE PROTECTIA DATELOR
- URMARIREA TRASEULUI SCOLAR SI PROFESIONAL AL ABSOLVENŢILOR
- TRANSFERUL ELEVILOR
- UTILIZARE AUTOTURISM MICROBUZ SCOLAR
- UTILIZAREA APLICATIEI INFORMATICE ARACIIP
- UTILIZARE FOI PARCURS SI FOI DE ACTIVITATI ZILNICE (FAZ)
- UTILIZAREA APLICATIEI SOFTWARE EDUSAL PENTRU INTOCMIREA DOCUMENTELOR CUPRINZAND DREPTURILE SALARIALE ALE PERSONALULUI
- UTILIZAREA FONDULUI DE CARTE
- UTILIZAREA SI COMPLETAREA ORDINULUI DE PLATA MULTIPLU ELECTRONIC (OPME)
- VALIDAREA SITUATIEI SCOLARE LA SFARSITUL ANULUI SCOLAR
- VACANTAREA POSTURILOR DIDACTICE CATEDRELOR VACANTE REZERVATE
- VERIFICAREA SI INTRETINEREA INSTALATIILOR DIN CENTRALELE SI PUNCTELE TERMICE PENTRU FUNCTIONAREA IN CONDITII DE SIGURANTA
- VIOLENŢA PARINŢILOR IN SPAŢIUL ŞCOLII