Rezultate ale proiectului:
I. Rezultate tangibile:
2. Procese Verbale
3. 3 ateliere de formare
4. 7 lecții susținute
5. 5 prezentări
II. Rezultate intangibile:
1. Competențele dobândite de profesori:
-îmbunătățirea cunoștințelor și abilităților privind utilizarea tabletelor digitale pentru integrarea artelor în activitatea de predare-învățare în vederea formării elevilor în competențele specifice diferitelor discipline;
-dezvoltarea abilităților de abordare a actului didactic dintr-o perspectivă interdisciplinară și transdisciplinară;
-utilizarea telefoanelor mobile și a ochelarilor de realitate virtuală pentru a facilita învățarea durabilă;
-dezvoltarea capacității de a crea comunități de învățare constructive în sala de clasă, care să pună în valoare fiecare elev și să eficientizeze diversitatea;
-dezvoltarea abilităților cadrelor didactice de a identifica, analiza și gestiona stările, emoțiile și cauzele care declanșează fenomenul de cyberbullying, de a aplica tehnici și strategii de gestionare a situațiilor create;
-îmbunătățirea metodelor și tehnicilor de intervenție pentru a reduce hărțuirea cibernetică pentru a crea un context de învățare pozitiv;
-formarea cadrelor didactice în atitudinile necesare care să îi determine pe elevi să exteriorizeze sentimentele și experiențele legate de cyberbullying pentru a reduce efectele negative și a dezvolta comportamente sănătoase;
-îmbunătățirea abilităților de integrare a instrumentelor digitale în activitatea didactică pentru optimizarea procesului instructiv-educativ;
-dezvoltarea abilităților de schimbare a stilurilor tradiționale de învățare în stiluri moderne, centrate pe elev și pe învățarea activă, în ritmul propriu al elevului, în concordanță cu specificul generației de copii familiarizați nativ cu tehnologia/digitalizarea;
-formarea atitudinilor necesare pentru a asigura protecția elevilor în mediul virtual și un stil de viață sănătos în condițiile digitalizării;
– îmbunătățirea cunoștințelor despre robotică;
-dezvoltarea competențelor profesorilor pentru a conștientiza elevii cu privire la necesitatea unor competențe profesionale digitale adaptate la cerințele pieței muncii.
– perceperea celor mai importante tehnologii noi, precum și tendința de extindere a încorporării TIC în educație;
-îmbunătățirea abilităților de utilizare a jocurilor în vederea predării la cursuri;
gestionarea diverselor instrumente și/sau platforme TIC care pot fi utile în predare;
-descoperirea celor mai relevante platforme de social media și a modului în care acestea pot fi utilizate în educație și învățare;
-gestionarea diverselor instrumente, aplicații și/sau platforme TIC care pot fi utile în predare;
-dobândirea abilităților de a crea și de a utiliza fotografii și videoclipuri în sala de clasă;
-îmbunătățirea competențelor în bazele dezvoltării unei platforme de e-learning;
-înțelegerea modului de a crea un site web sau un blog rapid și ușor;
-integrarea celor mai captivante, motivante și inovatoare aplicații și soluții web în cursuri, pentru a face educația mai captivantă, mai motivantă și mai inventivă;
-dezvoltarea unei înțelegeri mai profunde a învățării mixte și a modului de utilizare a acesteia în propriile practici de predare
-îmbunătățirea abilităților de utilizare a noilor tehnologii pentru a oferi cursuri online
-gestionarea diverselor instrumente și/sau platforme TIC care pot fi utile în predare
-abordând subiecte în moduri diverse, valorificând resursele digitale disponibile astăzi
-dobândirea unei înțelegeri practice a modalităților de a ajuta elevii să-și dezvolte competențe precum autonomia gândire critică, precum și un sentiment de autoeficacitate
-gestionarea diverselor instrumente, aplicații și/sau platforme TIC care pot fi utile în predare
-dezvoltarea competențelor de utilizare și integrare a Jocurilor, Testelor și Aplicațiilor de învățare în clase de diferite materii
-dezvoltarea competențelor de proiectare a activităților de învățare mixtă
folosind noi instrumente pentru abordări de predare centrate pe elev și educație bazată pe competențe
-evaluarea competențelor profesorilor de blended learning, facilitată de tehnologie
-dezvoltarea competențelor profesorilor pentru a conștientiza elevii cu privire la nevoia de competențe profesionale digitale adaptate la cerințele pieței muncii
-dezvoltarea siguranței de a combina pedagogia la distanță și față în față, care va afecta pozitiv experiența de lucru și eficacitatea profesională a profesorilor
-dezvoltarea unei înțelegeri mai profunde a ceea ce este povestirea digitală și cum să o folosească în propriile practici de predare
-analizând noțiunile de bază ale Digital Storytelling
-îmbunătățirea abilităților de utilizare a noilor tehnologii pentru a-ți construi propriile proiecte
-gestionarea diverselor instrumente și/sau platforme TIC (Microsoft Photos, -Weebly, Canva) care pot fi utile în predare
-abordând subiecte în moduri diverse, valorificând resursele digitale disponibile astăzi
-dobândirea unei înțelegeri practice a modalităților de a ajuta elevii să-și dezvolte competențe precum autonomia gândire critică, precum și un sentiment de autoeficacitate
-gestionarea diverselor efecte audio-video care pot fi utile în practica Digital Storytelling
-dezvoltarea competențelor de utilizare a noilor instrumente pentru abordări de predare centrate pe elev și educație bazată pe competențe prin editarea și integrarea efectelor sonore și a narațiunilor vocale în poveștile digitale
-dezvoltarea competențelor de evaluare a profesorilor competențe de a crea povești audio-vizuale cu sprijinul unei varietăți de instrumente TIC
-simțindu-se în largul său să încorporeze povestirea digitală în programele lor educaționale, ceea ce va afecta pozitiv experiența de lucru și eficacitatea profesională a profesorilor.
2. Competențele dobândite de elevi:
– dezvoltarea cunoștințelor și abilităților privind utilizarea tabletelor digitale pentru integrarea artelor în activitatea de învățare în vederea formării abilităților specifice diferitelor discipline
– familiarizarea cu modalitățile de utilizare a telefoanelor mobile și a ochelarilor de realitate virtuală pentru a facilita învățarea durabilă
– dezvoltarea abilităților elevilor de a identifica, analiza și gestiona stările, emoțiile și cauzele care declanșează fenomenul de cyberbullying, de a aplica tehnici și strategii de gestionare a situațiilor create.
– schimbarea stilurilor de învățare tradiționale cu cele moderne, centrate pe elev și învățarea activă, în ritm propriu, în concordanță cu specificul generației de copii familiarizați nativ cu tehnologia/digitalizarea
– îmbunătățirea cunoștințelor despre robotică
– conștientizarea necesității de a dezvolta competențe profesionale digitale adaptate cerințelor pieței muncii
3. Practici inovative în activitatea didactică.