ACHIZIȚII
INTOCMIREA PROGRAMULUI ANUAL DE ACHIZITII PUBLICE
DESFASURAREA ACHIZITIILOR PRIN CUMPARARE DIRECTA
APLICAREA PROCEDURII DE ACHIZITIE PUBLICA PROCEDURA SIMPLIFICATA
EFECTUAREA ACHIZITIILOR PUBLICE PRIN PROCEDURA SIMPLIFICATA – ANEXA 2 DIN LEGEA NR.98 2016
COMPLETAREA FORMULARULUI DE INTEGRITATE IN SEAP SICAP
ADMINISTRATIV
CURATENIA SI DEZINFECTIA IN UNITATE
SECURITATEA SI SANATATEA IN MUNCA
ACCESUL PERSOANELOR STRAINE IN INCINTA UNITATII SCOLARE
ACTIVITATEA DE PREVENIRE SI STINGERE A INCENDIILOR
DISTRIBUIREA PRODUSELOR LACTATE SI DE PANIFICATIE
ADMINISTRAREA SI INCHIRIEREA SPATIILOR EXCEDENTARE
IGIENA ECHIPAMENTELOR SI MENTENANTA
NORME IGIENICO-SANITARE PENTRU VIZITATORI
REGIMUL MANUALELOR ŞCOLARE IN INVAŢAMANTUL PREUNIVERSITAR
ACORDAREA RECHIZITELOR SCOLARE
MASURILE DE PREVENIRE SI COMBATERE A IMBOLNAVIRILOR CU SARS COV-2 IN UNITATE
CONTROLUL CALITATII APEI, AERULUI SI ALTOR UTILITATI
ACCESUL ELEVILOR SI A PERSONALULUI IN INCINTA UNITATII SCOLARE
ORGANIZAREA SI DESFASURAREA ACTIVITATILOR IN SALA DE SPORT
BIBLIOTECĂ
EVIDENTA, GESTIONAREA SI INVENTARIEREA DOCUMENTELOR DIN CADRUL BIBLIOTECII SCOLARE
INTRARILE SI VALORILE DINTR-O BIBLIOTECA
ACHIZITIILE PUBLICE DINTR-O BIBLIOTECA
INVENTARIEREA FONDULUI DE CARTE
CONTABILITATE
PRINCIPIILE SI POLITICILE CONTABILE
DREPTURILE SI OBLIGATIILE PERSONALULUI UNITATII PE PERIOADA DELEGARII SI DETASARII
ORGANIZAREA, GESTIUNEA SI CONTABILIZAREA VENITURILOR
EVIDENTA BUNURILOR PRIMITE PRIN DONATIE CU TITLU GRATUIT
UTILIZAREA SI COMPLETAREA ORDINULUI DE PLATA MULTIPLU ELECTRONIC (OPME)
ORGANIZAREA, GESTIUNEA SI CONTABILIZAREA OBIECTELOR DE INVENTAR
ORGANIZAREA, GESTIUNEA SI CONTABILIZAREA ACTIVELOR FIXE
INTOCMIREA BALANTEI DE VERIFICARE
ACORDAREA SPRIJINULUI IN CADRUL PROGRAMULUI NATIONAL DE PROTECTIE SOCIALA “BANI DE LICEU”
STABILIREA LUNARA A CREDITELOR BUGETARE
INTOCMIREA REGISTRULUI INVENTAR
RAPORTAREA SITUATIILOR FINANCIARE IN FOREXEBUG
GESTIONAREA PROIECTELOR CU FINANTARE EUROPEANA
GESTIONAREA PROIECTELOR CU FINANTARE LOCALA
PLATA FONDULUI PENTRU PERSOANE CU HANDICAP
EFECTUAREA OPERATIUNILOR DE PLATI, INCASARI PRIN TREZORERIE SI EVIDENTA ACESTORA
EVIDENŢA ŞI DECONTAREA NAVETEI LA ŞI DE LA LOCUL DE MUNCA
OPERARE SEAP SICAP ORGANIZAREA, GESTIUNEA SI CONTABILIZAREA INVESTITIILOR
ORGANIZAREA, GESTIUNEA SI CONTABILIZAREA DEPLASARILOR
ORGANIZAREA, GESTIUNEA SI CONTABILIZAREA SERVICIILOR
SIIIR – MODULUL DATE FINANCIARE
CHELTUIELILE AFERENTE DREPTURILOR COPIILOR CU CES
DEPLASAREA PERSONALULUI UNITATII
RECUPERAREA UNEI SUME, INCASATE NECUVENIT DE CATRE ANGAJAT
EVIDENTA SI RAPORTAREA ANGAJAMENTELOR BUGETARE SI LEGALE
DECONTAREA NAVETEI PERSONALULUI UNITATII
SCOATEREA DIN FUNCTIUNE DECLASAREA SI CASAREA MIJLOACELOR FIXE SI A OBIECTELOR DE INVENTAR
REEVALUAREA PATRIMONIULUI UNITATII
CIRCUITUL DOCUMENTELOR FINANCIAR CONTABILE
ARHIVAREA DOCUMENTELOR FINANCIAR CONTABILE
INTOCMIREA DECLARATIEI 112 PENTRU ANAF
GESTIONAREA MATERIALELOR SI A OBIECTELOR DE INVENTAR
COMPLETAREA REGISTRULUI DE CASA
INREGISTRAREA, ACORDAREA SI JUSTIFICAREA AVANSURILOR IN NUMERAR
ORGANIZAREA SI CONDUCEREA CONTABILITATII
INVENTARIEREA ELEMENTELOR DE NATURA ACTIVELOR, DATORIILOR SI CAPITALURILOR PROPRII
MODIFICAREA REPARTIZARII PE TRIMESTRE A CREDITELOR BUGETARE
SISTEMUL NATIONAL DE RAPORTARE FOREXEBUG – ACCES APLICATIE CAB
GENERAL
ADMINISTRAREA TESTELOR RAPIDE ANTIGEN NON-INVAZIVE EFECTUATE DIN PROBA DE SALIVA, LA DOMICILIU
ADMINISTRAREA TESTELOR RAPIDE ANTIGEN NON-INVAZIVE EFECTUATE DIN PROBA DE SALIVA
ORGANIZAREA DE FESTIVITATI, EVENIMENTE IN AER LIBER, SPATII DESCHISE ALE UNITATII
INTOCMIREA REFERATULUI DE NECESITATE
SOLUTIONAREA SESIZARILOR, RECLAMATIILOR SI PETITIILOR
PUBLICAREA INFORMATIILOR PE SITE-UL UNITATII DE INVATAMANT
PROTOCOL PENTRU INTERNATUL SCOLAR
APLICAREA SCENARIULUI 2 IN INVATAMANTUL LICEAL
APLICAREA SCENARIULUI 1 IN INVATAMANTUL LICEAL
APLICAREA SCENARIULUI 2 IN INVATAMANTUL GIMNAZIAL
APLICAREA SCENARIULUI 1 IN INVATAMANTUL GIMNAZIAL
TRIAJUL EPIDEMIOLOGIC AL ELEVILOR SI AL PERSONALULUI
INSTRUIREA PERSONALULUI SI COMUNICAREA PERMANENTA DE INFORMATII PENTRU ELEVI SI PARINTI
MASURI DE PROTECTIE IN UNITATEA DE INVATAMANT, IN CONTEXTUL EPIDEMIOLOGIC AL INFECTIEI CU SARS-COV-2
PREGATIREA UNITATII DE INVATAMANT
IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 15 – EVALUAREA SISTEMULUI DE CONTROL INTERN MANAGERIAL
IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 14 – RAPORTAREA CONTABILA ŞI FINANCIARA
IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 13 – GESTIONAREA DOCUMENTELOR
IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 12 – INFORMAREA SI COMUNICAREA
IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 11 – CONTINUITATEA ACTIVITATII
IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 10 – SUPRAVEGHEREA
IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 9 – PROCEDURI
IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 8 – MANAGEMENTUL RISCULUI
IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 7 – MONITORIZAREA PERFORMANTELOR
IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 6 – PLANIFICAREA
IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 5 – OBIECTIVE
IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 4 – STRUCTURA ORGANIZATORICA
IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 3 – COMPETENTA SI PERFORMANTA
IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 2 – ATRIBUTII, FUNCTII, SARCINI
IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 1 – ETICA SI INTEGRITATEA
SECRETARIAT
INSCRIEREA IN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR A PERSOANELOR CARE NU DEŢIN UN COD NUMERIC PERSONAL
PROCURAREA, PASTRAREA, FOLOSIREA SI SCOATEREA DIN UZ A SIGILIILOR
COMPENSAREA IN BANI A CONCEDIULUI DE ODIHNA NEEFECTUAT
PROMOVAREA IN GRADE SAU TREPTE PROFESIONALE A PERSONALULUI DIDACTIC AUXILIAR SI NEDIDACTIC
DESFASURAREA PROCESULUI DE INVATAMANT ONLINE IN CONDITII DE SECURITATE PROTECTIE A DATELOR PERSONALE
PRINCIPII GDPR CARE SE APLICA IN PROCESUL DE INVATAMANT ON-LINE
ANGAJARE PERSONAL, FARA CONCURS, PE PERIOADA STARII DE ALERTA
ANGAJAREA PRIN TRANSFER A PERSONALULUI DIDACTIC AUXILIAR SI NEDIDACTIC
TIPUL DE ACCES IN CEEA CE PRIVESTE PROTECTIA DATELOR
EXECUTIA COPIILOR DE SIGURANTA SI UTILIZAREA COMPUTERELOR
GESTIONAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
ADMINISTRAREA SISTEMULUI INFORMATIC
VACANTAREA POSTURILOR DIDACTICE CATEDRELOR VACANTE REZERVATE
CALCULAREA DOBANZILOR LA DIFERENTELE SALARIALE CASTIGATE PRIN HOTARARI JUDECATORESTI
CALCULUL DREPTURILOR SALARIALE CONFORM LEGII Nr. 85 2016
CALCULUL DREPTURILOR SALARIALE OBTINUTE PRIN SENTINTE JUDECATORESTI
GESTIONAREA ACTELOR DE STUDII SI A DOCUMENTELOR SCOLARE
MODALITATEA DE COLECTARE, VALIDARE, PASTRARE SI ARHIVARE – CONDICA PREZENTA FISA DE PREZENTA
INTOCMIREA REGISTRULUI GENERAL AL ANGAJATILOR
PROGRAMAREA SI EFECTUAREA CONCEDIULUI
ORGANIZAREA CONCURSURILOR DE ANGAJARE
CONSTITUIREA SI COMPLETAREA DOSARELOR PERSONALE ALE ANGAJATILOR
CORESPONDENTA INTER SI INTRAINSTITUTIONALA
COMUNICAREA INTER SI INTRAINSTITUTIONALA
ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA ACTIVITATII DE EVIDENTA SI GESTIONARE A MANUALELOR SCOLARE
STABILIREA MODALITATILOR DE INFORMARE SI COMUNICARE INTERNA SI EXTERNA
ELABORAREA STATULUI DE PERSONAL
ACORDAREA VOUCHERELOR DE VACANTA
ADAUGAREA SI ASOCIEREA ELEVILOR IN SIIIR
EVALUAREA PERFORMANTEI PERSONALULUI DIDACTIC SI DIDACTIC AUXILIAR
SECURIZAREA INFORMATIILOR SI DATELOR
MODUL DE COMPLETARE A REGISTRULUI MATRICOL
EVIDENTA PREZENTEI, INVOIRILOR SI CONCEDIILOR
ELABORAREA CONTRACTELOR DE MUNCA A PERSONALULUI
COMPLETAREA SI RAPORTAREA EVIDENTEI SALARIATILOR UTILIZAND APLICATIA SOFTWARE REVISAL