Proiect nr. 2022-1-RO01-KA121-SCH-000055763, “Blend Tap-Swipe-Pinch“
Finanțat de Uniunea Europeană în cadrul programului ERASMUS+
Beneficiar: Colegiul Național Pedagogic Constantin Cantacuzino Târgoviște
Durata proiectului: 15 luni
Perioada de implementare: 01.06.2022 -31.08.2023
Buget aprobat: 44725 EUR
APEL DE SELECȚIE
a elevilor/cadrelor didactice în vederea participării la activitățile de mobilitate din cadrul proiectului
Criterii de selecție elevi:
- Elevi NON-VET (de la alte profiluri decât matematică-informatică sau pedagogic)
- Competențe digitale
- Competențe de comunicare în limba engleza
Probe: – test scris limba engleză (70 puncte)
– probă orală limba engleză (30 puncte)
– probă practică – competențe digitale (100 puncte)
Criterii de evaluare:
- Cunoștințe de tehnoredactare, editare media, experiență în navigare online, utilizare aplicații (100 puncte)
- Exprimarea în limba engleză (15 puncte)
- Interacțiunea în limba engleză (15 puncte)
- Întelegerea textului citit și verificarea cunoștințelor de limba engleză (70 puncte)
Criterii de selecție profesori:
- Competențe de comunicare în limba engleză
Probe:
- job shadowing
– completare fișă de observare a lecției pe baza unui videoclip vizionat (100 puncte)
– evaluarea CV-ului (30 puncte)
– evaluarea scrisorii de intenție (30 puncte)
Criterii de evaluare:
- Întelegerea textului vizionat
- stagiu de formare
– test scris limba engleză (70 puncte)
– probă orală limba engleză (30 puncte)
– evaluarea CV-ului (30 puncte)
– evaluarea scrisorii de intenție (30 puncte)
Criterii de evaluare:
- Exprimarea în limba engleză (15 puncte)
- Interacțiunea în limba engleză (15 puncte)
- Întelegerea textului citit și verificarea cunoștințelor de limba engleză (70 puncte)
- însoțitori elevi (personal didactic auxiliar)
– evaluarea CV-ului (30 puncte)
– evaluarea scrisorii de intenție (50 puncte)
Înscrierea candidaților
Înscrierea profesorilor la testarea de selecție se face în perioada stabilită prin completarea unei cereri (Anexa 2), a CV-ului personal în format Europass, a unei scrisori de intenție în format Europass în care isi motiveaza dorinta de participare la mobilitate, competențele care îl recomandă și nevoile de dezvoltare personală și a unei declarații de angajament (Anexa 3) disponibile pe site-ul unității de învățământ, conform calendarului.
Înscrierea personalului didactic de predare/ personalului didactic auxiliar pentru rolul de însoțitori se face în perioada stabilită prin completarea unui dosar ce va contine: cerere de înscriere (anexa 8), CV-ul personal în format Europass, scrisoare intenție în format Europass în care își motivează dorința de participare la mobilitate și competențele care îi recomandă.
Înscrierea elevilor (non-vet) la testarea de selecție se face în perioada stabilită, de către părintele/ tutorele/ reprezentantul legal al elevului, prin completarea unei cereri (Anexa 4), a unei scrisori de intenție în care isi motiveaza dorinta de participare la mobilitate, competențele care îl recomandă și nevoile de dezvoltare personală, a unui acord scris al părintelui (Anexa 5), a unei declarații de angajament din partea părintelui (Anexa 6) și a unei declarații de angajament din partea elevului (Anexa 7) disponibile pe site-ul unității de învățământ, conform calendarului.
Selecția elevilor se face respectând principiul incluziunii si egalitatii de sanse. În grupul tinta de 9 elevi ( 3 invatamant primar, 3 invatamant gimnazial, 3 invatamant liceal) vor fi incluși elevi din categorii dezavantajate (proporțional cu numărul acestora raportat la numărul total al elevilor din grupul țintă – 33%) dintre care 3 sunt locurile pentru elevii din grupuri vulnerabile ( cate unul pentru fiecare mobilitate). Aceștia vor adăuga la dosarul de înscriere dovada apartenentei la grupul vulnerabil.
Calendar:
- Marți, 06.09.2022 – Joi, 08.09.2022 – depunere dosar inscriere la secretariatul CNPCC
- Luni, 12.09.2022, ora 12.00 – Limba engleză (scris)
ora 13.00 – Limba engleză (oral)
ora 14.00 – Proba practica de comptetențe digitale
- Miercuri, 14.09.2022, ora 12.00 – afișarea rezultatelor
orele 12.00-16.00 – depunerea contestațiilor
- Joi, 15.09.2022 ora 12.00 – afișarea rezultatelor finale
Anexa 2 Cerere inscriere selectie profesor
Anexa 3 declaratie – angajament profesor
Anexa 4 cerere inscriere selectie elev
Anexa 6 declaratie angajament parinte
Anexa 8 cerere participare profesori
Selecție participanți
Perioadă înscriere: 6-8 septembrie 2022
Documente înscriere:
- Personal didactic
□ cerere-tip de înscriere
□ CV Europass
□ scrisoare de intenție
- Elevi
□ cereri-tip de înscriere
□ scrisoare de intenție
□ acord scris ala părintelui
□ declarații de angajament părinte și elev
Documentele vor fi depuse la secreteriatul colegiului
Evaluare:
- job shadowing
– completare fișă de observare a lecției pe baza unui videoclip vizionat (100 puncte)
– evaluarea CV-ului (30 puncte)
– evaluarea scrisorii de intenție (30 puncte)
- stagiu de formare
– test scris limba engleză (70 puncte)
– probă orală limba engleză (30 puncte)
– evaluarea CV-ului (30 puncte)
– evaluarea scrisorii de intenție (30 puncte)
- însoțitori elevi (personal didactic auxiliar)
– evaluarea CV-ului (30 puncte)
– evaluarea scrisorii de intenție (50 puncte)
- elevi
– test scris limba engleză (70 puncte)
– probă orală limba engleză (30 puncte)
– probă practică – competențe digitale (100 puncte)