Strada George Cair 3, Târgoviște, 130163, Tel.: 0245 218 453

Colegiul Național Pedagogic „Constantin Cantacuzino”

 
  • Acasa
  • Noi
    • Istoric
    • Dezvoltare institutionala
      • Ținte strategice 2020-2025
      • Viziune și misiune
      • Planuri manageriale
    • Curriculum
      • Plan cadru CP-IV
      • Plan cadru V-VIII
      • Plan cadru teoretic IX-X
      • Plan cadru teoretic XI-XII
      • Plan cadru profil pedagogic IX-XII
    • Ofertă educațională
    • Regulament intern
    • Regulament de organizare și funcționare
    • R.O.F.U.I.P 4183/2022
  • Admitere
    • Clasa pregătitoare
      • Criterii de departajare
      • Metodologie inscriere
      • Oferta educațională
      • Calendar
      • Circumscriptii
      • Precizări
    • Clasa a V-a
      • Formularul de înscriere online
      • Metodologie înscriere
      • Procedură testare de selecție
      • Calendarul selectiei
      • Teste de antrenament în format online
      • Subiecte și bareme
      • Proiectul Planului de școlarizare 2022-2023
    • Clasa a IX-a
      • Ghid admitere
      • Plan de școlarizare
      • Ordin admitere
      • Calculul mediei de admitere
      • Proba de verificare a cunoștințelor de limba engleză
      • Metodologie admitere invatamant liceal
      • Probe de aptitudini
      • Statut clase program bilingv
      • Calendar admitere liceu
    • Transferul elevilor
      • Precizări ROF CNPCC
      • Precizari examene diferenta
      • Precizări ROFUIP
  • Management
    • Documente manageriale
      • Decizii 2023 – 2024
      • Decizii 2022 – 2023
      • Decizii 2021 – 2022
      • Decizii 2020 – 2021
      • Decizii 2019 – 2020
      • Decizii 2018 – 2019
      • Decizii 2017 – 2018
      • Decizii 2016 – 2017
      • Planuri operaționale
      • Cod etică
    • Director
      • Declarație de avere
      • Declaratie de interese
      • Curriculum vitae
    • Directori adjuncți
      • Declarație de avere
      • Declarație de interese
      • Curriculum vitae
    • Consiliul de administrație
      • Graficul activității C.A.
      • Responsabilitățile membrilor C.A.
      • Componenta C.A.
      • Contracte
      • Hotărâri C.A.
        • 2023 – 2024
        • 2022 – 2023
        • 2021 – 2022
        • 2019 – 2020
        • 2020 – 2021
        • 2018 – 2019
        • 2017 – 2018
        • 2016 – 2017
      • Metodologie de organizare și funcționare
      • Buget
        • Buget 2016
        • Buget 2017
        • Buget 2018
        • Buget 2019
        • Buget 2020
        • Buget 2021
        • Buget 2022
    • C.E.A.C.
      • Componență C.E.A.C.
      • Regulament C.E.A.C.
      • Strategia C.E.A.C.
      • R.A.E.I.
      • Organigramă
      • Proceduri operaționale
        • 2021 – 2022
          • Didactic
          • General
          • SCIM
        • 2022 – 2023
      • Plan de îmbunătățire
    • Analiză activitate
      • Raport privind starea si calitatea învățământului
    • Securitate
      • 2022-2023
      • 2021-2022
      • 2020-2021
      • 2019-2020
      • 2018-2019
      • 2017-2018
  • Personal
    • Consiliul profesoral
      • Componență CP
      • Comisii metodice și funcționale
      • Consilier psihopedagog
    • Personal didactic aux.
      • Secretariat
      • Contabilitate
      • Administrație
      • Informatizare
      • Laboratoare
      • Bibliotecă
      • Promovarea personalului
    • Personal nedidactic
      • Igienă și întreținere
      • Pază și securitate
    • Mobilitate personal didactic
      • Legislație
      • Formulare-cereri
      • Procedură
      • Acord pedagogic
      • Conditii specifice
    • Transparența veniturilor salariale
  • Elevi
    • Plan de școlarizare
    • Clase și diriginți
    • ORAR
    • Graficul practicii pedagogice
    • Consiliul elevilor
      • Componență
      • Regulament
      • Plan de activități
    • Activități educative
      • Calendarul activităților educative
      • Galerie
    • Performanțe
      • Rezultate la examenele naționale
      • Concursuri și olimpiade
    • Școala Altfel
      • Program 2023-2024
      • Program 2022-2023
      • Program 2019-2020
      • Program 2018-2019
      • Program 2017-2018
      • Program 2016-2017
      • Program 2015-2016
      • Galerie
    • Revista școlii
    • Repartizarea spațiilor școlare
    • Burse Scolare
      • 2023 – 2024
        • Legislație
        • Formulare
      • 2022 – 2023
        • Legislație
        • Formulare
      • 2021 – 2022
    • Bani de liceu
      • Legilație
      • An școlar 2021-2022
      • An școlar 2022-2023
    • CES
      • 2023 – 2024
        • Legislație
        • Formulare
      • 2022 – 2023
        • Legislatie
        • Formulare
    • Navetă elevi
      • 2023 – 2024
        • Legislație
      • 2022 – 2023
        • Transport local
        • Transport rural
  • Parinti
    • Consiliul reprezentativ al părinților
    • Asociatia Părinților Cantacuzini
      • Act constitutiv
      • Statut
      • Consiliul director
      • Formularul 164
      • Formular adeziune
      • Declaratia 2%
      • Donații și sponsorizări
  • Proiecte
    • Parteneriate
      • Unesco
      • I.S.J. DB
      • Biserica
      • Poliția
      • U.V.T.
      • Biblioteca Județeană
    • eTwinning
    • POCU/POSDRU
      • PROF
      • P.O.C.U.
      • Salvați copiii
    • Erasmus+
      • 2023-VET-148133
        • Descriere proiect
        • Echipa implementare
        • Selecție
        • Job shadowing
        • Stagii de practică
        • Rezultate
        • Diseminare
        • Evaluare
      • 2023-SCH-120987
        • Descriere proiect
        • Echipa implementare
        • Selecție
        • Cursuri
        • Job shadowing
        • Rezultate
        • Diseminare
        • Evaluare
      • 2022-VET-58526
        • Descriere proiect
        • Echipa implementare
        • Pregătire participanți
        • Selecție
        • Curs de formare
        • Job shadowing
        • Rezultate
        • Diseminare și multiplicare
        • Evaluare
      • 2022-SCH-55763
        • Descriere proiect
        • Echipa implementare
        • Selecție
        • Cursuri
        • Job shadowing
        • Rezultate
        • Diseminare
        • Evaluare
      • 2021-VET-8292
        • Descriere proiect
        • Selecție
        • Echipa implementare
        • Rezultate
        • Diseminare
        • Evaluare
        • Cursuri
      • 2020-VET-78976
      • 2020-VET-78976
      • 2020-VET-78981
      • 2020-SCH-78628
        • Finnish and european education systems
        • Problem Solving and Task Based Learning: Innovation in the Classroom
        • Education in Finland and/or Estonia׃ Original Best Practices Benchmarking in Schools
      • 2017-KA2-036542
      • 2014-KA2-000226
  • Examene
    • Concursuri și olimpiade
    • Evaluare Nationala clasele II, IV, VI
      • Ordin M.E. – E.N. II – IV – VI 2022 – 2023
      • Metodologie
      • Calendar
      • Rezultate obtinute
    • Evaluare națională clasa a VIII-a
      • Ordin M.E. – E.N. VIII 2023-2024
      • Metodologie
      • Calendar
      • Model subiect oficial
      • Programe
      • Simulare E.N. VIII 2022 – 2023
    • Bacalaureat
      • Ordin M.E. – BAC 2023-2024
      • Metodologie
      • Calendar
      • Model subiect oficial
      • Programe
      • Simulare M.E. – BAC 2022 – 2023
    • Certificare competențe profesionale
    • Centru Cambridge
  • ȘDȘ
    • Proiect
    • Regulament
    • Contract de parteneriat
    • Cerere înscriere elevi
    • Cerere înscriere cadre didactice
    • Cerere retragere
  • Acasa
  • Noi
    • Istoric
    • Dezvoltare institutionala
      • Ținte strategice 2020-2025
      • Viziune și misiune
      • Planuri manageriale
    • Curriculum
      • Plan cadru CP-IV
      • Plan cadru V-VIII
      • Plan cadru teoretic IX-X
      • Plan cadru teoretic XI-XII
      • Plan cadru profil pedagogic IX-XII
    • Ofertă educațională
    • Regulament intern
    • Regulament de organizare și funcționare
    • R.O.F.U.I.P 4183/2022
  • Admitere
    • Clasa pregătitoare
      • Criterii de departajare
      • Metodologie inscriere
      • Oferta educațională
      • Calendar
      • Circumscriptii
      • Precizări
    • Clasa a V-a
      • Formularul de înscriere online
      • Metodologie înscriere
      • Procedură testare de selecție
      • Calendarul selectiei
      • Teste de antrenament în format online
      • Subiecte și bareme
      • Proiectul Planului de școlarizare 2022-2023
    • Clasa a IX-a
      • Ghid admitere
      • Plan de școlarizare
      • Ordin admitere
      • Calculul mediei de admitere
      • Proba de verificare a cunoștințelor de limba engleză
      • Metodologie admitere invatamant liceal
      • Probe de aptitudini
      • Statut clase program bilingv
      • Calendar admitere liceu
    • Transferul elevilor
      • Precizări ROF CNPCC
      • Precizari examene diferenta
      • Precizări ROFUIP
  • Management
    • Documente manageriale
      • Decizii 2023 – 2024
      • Decizii 2022 – 2023
      • Decizii 2021 – 2022
      • Decizii 2020 – 2021
      • Decizii 2019 – 2020
      • Decizii 2018 – 2019
      • Decizii 2017 – 2018
      • Decizii 2016 – 2017
      • Planuri operaționale
      • Cod etică
    • Director
      • Declarație de avere
      • Declaratie de interese
      • Curriculum vitae
    • Directori adjuncți
      • Declarație de avere
      • Declarație de interese
      • Curriculum vitae
    • Consiliul de administrație
      • Graficul activității C.A.
      • Responsabilitățile membrilor C.A.
      • Componenta C.A.
      • Contracte
      • Hotărâri C.A.
        • 2023 – 2024
        • 2022 – 2023
        • 2021 – 2022
        • 2019 – 2020
        • 2020 – 2021
        • 2018 – 2019
        • 2017 – 2018
        • 2016 – 2017
      • Metodologie de organizare și funcționare
      • Buget
        • Buget 2016
        • Buget 2017
        • Buget 2018
        • Buget 2019
        • Buget 2020
        • Buget 2021
        • Buget 2022
    • C.E.A.C.
      • Componență C.E.A.C.
      • Regulament C.E.A.C.
      • Strategia C.E.A.C.
      • R.A.E.I.
      • Organigramă
      • Proceduri operaționale
        • 2021 – 2022
          • Didactic
          • General
          • SCIM
        • 2022 – 2023
      • Plan de îmbunătățire
    • Analiză activitate
      • Raport privind starea si calitatea învățământului
    • Securitate
      • 2022-2023
      • 2021-2022
      • 2020-2021
      • 2019-2020
      • 2018-2019
      • 2017-2018
  • Personal
    • Consiliul profesoral
      • Componență CP
      • Comisii metodice și funcționale
      • Consilier psihopedagog
    • Personal didactic aux.
      • Secretariat
      • Contabilitate
      • Administrație
      • Informatizare
      • Laboratoare
      • Bibliotecă
      • Promovarea personalului
    • Personal nedidactic
      • Igienă și întreținere
      • Pază și securitate
    • Mobilitate personal didactic
      • Legislație
      • Formulare-cereri
      • Procedură
      • Acord pedagogic
      • Conditii specifice
    • Transparența veniturilor salariale
  • Elevi
    • Plan de școlarizare
    • Clase și diriginți
    • ORAR
    • Graficul practicii pedagogice
    • Consiliul elevilor
      • Componență
      • Regulament
      • Plan de activități
    • Activități educative
      • Calendarul activităților educative
      • Galerie
    • Performanțe
      • Rezultate la examenele naționale
      • Concursuri și olimpiade
    • Școala Altfel
      • Program 2023-2024
      • Program 2022-2023
      • Program 2019-2020
      • Program 2018-2019
      • Program 2017-2018
      • Program 2016-2017
      • Program 2015-2016
      • Galerie
    • Revista școlii
    • Repartizarea spațiilor școlare
    • Burse Scolare
      • 2023 – 2024
        • Legislație
        • Formulare
      • 2022 – 2023
        • Legislație
        • Formulare
      • 2021 – 2022
    • Bani de liceu
      • Legilație
      • An școlar 2021-2022
      • An școlar 2022-2023
    • CES
      • 2023 – 2024
        • Legislație
        • Formulare
      • 2022 – 2023
        • Legislatie
        • Formulare
    • Navetă elevi
      • 2023 – 2024
        • Legislație
      • 2022 – 2023
        • Transport local
        • Transport rural
  • Parinti
    • Consiliul reprezentativ al părinților
    • Asociatia Părinților Cantacuzini
      • Act constitutiv
      • Statut
      • Consiliul director
      • Formularul 164
      • Formular adeziune
      • Declaratia 2%
      • Donații și sponsorizări
  • Proiecte
    • Parteneriate
      • Unesco
      • I.S.J. DB
      • Biserica
      • Poliția
      • U.V.T.
      • Biblioteca Județeană
    • eTwinning
    • POCU/POSDRU
      • PROF
      • P.O.C.U.
      • Salvați copiii
    • Erasmus+
      • 2023-VET-148133
        • Descriere proiect
        • Echipa implementare
        • Selecție
        • Job shadowing
        • Stagii de practică
        • Rezultate
        • Diseminare
        • Evaluare
      • 2023-SCH-120987
        • Descriere proiect
        • Echipa implementare
        • Selecție
        • Cursuri
        • Job shadowing
        • Rezultate
        • Diseminare
        • Evaluare
      • 2022-VET-58526
        • Descriere proiect
        • Echipa implementare
        • Pregătire participanți
        • Selecție
        • Curs de formare
        • Job shadowing
        • Rezultate
        • Diseminare și multiplicare
        • Evaluare
      • 2022-SCH-55763
        • Descriere proiect
        • Echipa implementare
        • Selecție
        • Cursuri
        • Job shadowing
        • Rezultate
        • Diseminare
        • Evaluare
      • 2021-VET-8292
        • Descriere proiect
        • Selecție
        • Echipa implementare
        • Rezultate
        • Diseminare
        • Evaluare
        • Cursuri
      • 2020-VET-78976
      • 2020-VET-78976
      • 2020-VET-78981
      • 2020-SCH-78628
        • Finnish and european education systems
        • Problem Solving and Task Based Learning: Innovation in the Classroom
        • Education in Finland and/or Estonia׃ Original Best Practices Benchmarking in Schools
      • 2017-KA2-036542
      • 2014-KA2-000226
  • Examene
    • Concursuri și olimpiade
    • Evaluare Nationala clasele II, IV, VI
      • Ordin M.E. – E.N. II – IV – VI 2022 – 2023
      • Metodologie
      • Calendar
      • Rezultate obtinute
    • Evaluare națională clasa a VIII-a
      • Ordin M.E. – E.N. VIII 2023-2024
      • Metodologie
      • Calendar
      • Model subiect oficial
      • Programe
      • Simulare E.N. VIII 2022 – 2023
    • Bacalaureat
      • Ordin M.E. – BAC 2023-2024
      • Metodologie
      • Calendar
      • Model subiect oficial
      • Programe
      • Simulare M.E. – BAC 2022 – 2023
    • Certificare competențe profesionale
    • Centru Cambridge
  • ȘDȘ
    • Proiect
    • Regulament
    • Contract de parteneriat
    • Cerere înscriere elevi
    • Cerere înscriere cadre didactice
    • Cerere retragere

MENIU RAPID

  • Înscriere pregătitoare
  • Înscriere clasa a V-a
  • Admitere clasa a IX-a
  • Evaluare Nationala clasele II, IV, VI
  • Evaluare națională clasa a VIII-a
  • Bacalaureat
  • Catalog electronic
  • Orar
  • Blog
 

Misiunea

Oferim experiențe autentice de educație și formare pentru un spirit liber, independent, proactiv și creăm contextul transferului și al recunoașterii rezultatelor învățării. Împărtășim practici de succes, multiculturale, centrate pe cultivarea creativității și atingerea întregului potențial.
 

Viziunea

Colegiul Național Pedagogic „Constantin Cantacuzino” va fi membru activ al rețelei naționale de educație în vederea diseminării experiențelor în formarea inițială și continuă și pentru valorificarea practicilor educaționale din experiențele partenerilor. Colegiul Național Pedagogic „Constantin Cantacuzino” va deveni membru activ al rețelei organizațiilor Erasmus+ pentru partajarea cunoștințelor acumulate din proiecte și programe și pentru dezvoltarea competențelor-cheie și profesionale de nivel internațional.
 
    • Strategii de comunitate și experiențe împărtășite în Uncrossable Rush
    • Clash.gg în România – Joacă și câștigă skinuri gratuite
    • オンラインパチンコ 儲かる ― デジタル時代の新しい稼ぎ方と楽しみ方
    • オンカジ おすすめ ― 日本で人気のオンラインカジノ徹底ガイド
 
 
 

Fizica amuzantă care definește Chicken Road 2.0

 

Fizica devine o sursă de umor și acțiune intensă

Chicken Road 2.0 este un exemplu spectaculos despre cum legile fizicii pot deveni sursa unui umor autentic și a unei experiențe de joc pline de adrenalină. În universul acestui joc, fiecare pas al puiului pe șoseaua aglomerată este o demonstrație subtilă de echilibru între curaj și haos. Nimic nu se întâmplă întâmplător – fiecare coliziune, săritură sau oprire bruscă este rezultatul unei fizici atent calibrate. Acest amestec între tensiune și râs definește perfect farmecul Chicken Road 2 Casino, un loc unde distracția se bazează pe reacții și pe instinct.

Dincolo de aspectul comic, jocul aduce în prim-plan o fizică surprinzător de exactă. Mașinile se mișcă diferit în funcție de viteză și greutate, iar puiul reacționează realist la fiecare obstacol. Jucătorul simte că lumea are propriile reguli, dar totul rămâne amuzant datorită animațiilor haioase. Această combinație creează o senzație unică – un echilibru între ordine și dezordine, între risc și satisfacție. Fiecare traversare reușită oferă aceeași plăcere ca o mică victorie în fața fizicii.

Esența jocului nu este doar să ajungi pe partea cealaltă a drumului, ci să înțelegi cum să folosești mișcarea în avantajul tău. Fiecare moment devine o lecție de coordonare, iar jucătorul se transformă într-un mic strateg. Fizica devine un partener de joc, nu un inamic. Tocmai acest lucru face din Chicken Road 2.0 o experiență captivantă și memorabilă, un titlu care îmbină perfect logica cu distracția pură.

Reacții, inerție și momente de haos controlat

Chicken Road 2.0 este construit pe principiul reacțiilor rapide și al controlului constant. Fiecare mișcare a puiului reflectă legile inerției. Un pas prea devreme sau prea târziu poate schimba totul. Jucătorul trebuie să învețe să simtă ritmul jocului, nu doar să apese un buton. Haosul aparent ascunde un mecanism precis, în care timpul de reacție și distanțele dintre vehicule contează enorm. Aceasta nu este o simplă provocare de noroc, ci un exercițiu de coordonare și intuiție.

Inerția joacă un rol subtil, dar esențial. Fiecare oprire sau accelerare pare naturală, ca și cum ar fi extrasă direct din lumea reală. Fiecare coliziune este o lecție despre viteză și direcție. Jucătorul învață instinctiv să aprecieze distanțele și momentele potrivite pentru a acționa. Totul se desfășoară într-un echilibru fragil între calm și panică, între siguranță și dezastru. Această dinamică face jocul mai captivant cu fiecare minut petrecut.

Momentele de haos sunt parte din farmec. Ele creează o stare de neprevăzut, dar și un sentiment de control paradoxal. Chiar și atunci când totul pare pierdut, jucătorul simte că poate reveni în joc printr-o reacție rapidă. Această tensiune constantă între ordine și haos face din Chicken Road 2.0 o experiență unică, în care fiecare decizie contează. Fiecare fracțiune de secundă este o bătălie între instinct și rațiune.

De la umor vizual la precizie mecanică

Chicken Road 2.0 nu ar fi același joc fără umorul vizual care îl definește. Fiecare expresie a puiului, fiecare reacție la un pericol iminent aduce un zâmbet. Totuși, în spatele acestui haos vesel se ascunde o fizică exactă. Fiecare săritură, fiecare rostogolire este calculată pentru a oferi o senzație de realism comic. Nu este doar un joc care provoacă râsul, ci și unul care oferă satisfacția unei mecanici bine gândite.

Animațiile funcționează ca un limbaj în sine. Jucătorul nu are nevoie de cuvinte pentru a înțelege ce se întâmplă. Un claxon, o frânare, un pas greșit – totul transmite ceva clar și amuzant. Fiecare element vizual este susținut de un motor fizic care dă greutate și coerență lumii. Această sinergie între design și mișcare transformă fiecare rundă într-un spectacol comic cu reguli clare.

Umorul nu vine din întâmplare, ci din precizia execuției. Jocul îți oferă libertate, dar și limite fizice reale. Este o combinație perfectă între libertatea creativă și disciplina fizicii. Tocmai această dualitate face Chicken Road 2.0 atât de plăcut. Fiecare zbor eșuat sau victorie neașteptată devine o poveste amuzantă, iar fizica devine cel mai fidel aliat al divertismentului.

Fizica recompenselor

Totul în Chicken Road 2.0 se bazează pe o ecuație simplă: risc egal recompensă. Cu cât jucătorul merge mai departe, cu atât multiplicatorul crește. Fizica jocului amplifică tensiunea acestui echilibru. Fiecare pas înainte este o decizie calculată, dar și un act de curaj. Recompensa nu vine doar din punctaj sau câștig, ci din satisfacția de a învinge propria teamă.

Riscul devine o forță motrice. Fiecare mișcare reușită creează o senzație de energie și control. Jucătorul învață să interpreteze semnalele vizuale, să calculeze vitezele și să își adapteze reacțiile. Este un dans între rațiune și impuls, în care fizica stabilește ritmul. Cu cât sesiunile devin mai intense, cu atât legătura cu jocul crește. Este o experiență care antrenează nu doar reflexele, ci și răbdarea.

Recompensa finală nu constă doar în câștiguri, ci și în înțelegerea perfectă a mecanicii. Fizica devine un partener care te răsplătește atunci când respecți legile ei. Chicken Road 2.0 arată că divertismentul și logica pot coexista în același spațiu. Fiecare pas, fiecare traversare, fiecare moment de ezitare se transformă într-o parte din această simfonie a fizicii amuzante. În final, jocul reușește să te facă să râzi și să gândești în același timp — o combinație rară și irezistibilă.

 
 

Copyright © 2023 Colegiul Național Pedagogic „Constantin Cantacuzino”. All Rights Reserved

bf1876729327fe3b554364b23597cb5f