1 MEN
ANALIZAREA SI STABILIREA STRUCTURII ORGANIZATORICE
ASIGURAREA CONTINUITATII ACTIVITATILOR DESFASURATE IN UNITATEA DE INVATAMANT
CONTROL FINANCIAR PREVENTIV PROPRIU
DESEMNAREA COMISIEI DE CONTROL INTERN MANAGERIAL
DETERMINAREA EXPUNERII LA RISC
ELABORAREA SI APLICAREA DECIZIILOR
ELABORAREA SI CODIFICAREA PROCEDURILOR GENERALE SI OPERATIONALE
EVALUAREA PERFORMANTELOR ANGAJATILOR
GESTIONAREA PATRIMONIULUI UNITAŢII DE INVAŢAMANT
INTOCMIREA, ACTUALIZAREA ŞI APROBAREA FIŞELOR DE POST
MONITORIZAREA SI RAPORTAREA PERFORMANTELOR
ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE (C.A.)
ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA CONSILIULUI PROFESORAL (CP)
PLANIFICAREA RESURSELOR IN VEDEREA ATINGERII OBIECTIVELOR
RAPORTAREA CONTABILA SI FINANCIARA
REALIZAREA ACTIVITATILOR DE INVENTARIERE
REALIZAREA CIRCUITULUI DOCUMENTELOR
REALIZAREA CIRCUITULUI INFORMATIILOR
REALIZAREA VERIFICARII SI EVALUARII CONTROLULUI INTERN MANAGERIAL
STABILIREA OBIECTIVELOR UNITATII DE INVATAMANT
SUPRAVEGHEREA DESFASURARII ACTIVITATILOR DIN UNITATEA DE INVATAMANT
CEAC
ACCESIBILITATEA LA TEHNOLOGIE (TIC) A ELEVILOR SI A PERSONALULUI ANGAJAT IN INTERESUL INVATAMANTULUI
ACCESUL IN CABINETUL DE INFORMATICA IN TIMPUL SI IN AFARA PROGRAMULUI
ACCESUL IN LABORATOARELE DE SPECIALITATE SI IN ATELIERE
ACOPERIREA ORELOR DE CURS IN CAZUL ABSENTEI NEASTEPTATE A CADRELOR DIDACTICE
ACORDAREA PRIMULUI AJUTOR IN CAZ DE ELECTROCUTARE
ACORDAREA TICHETELOR SOCIALE PE SUPORT ELECTRONIC PENTRU SPRIJIN EDUCATIONAL
ACTIUNI CORECTIVE – TRATAREA RECLAMATIILOR
ACTIVITATEA COORDONATORULUI PENTRU PROIECTE SI PROGRAME EDUCATIVE SCOLARE SI EXTRASCOLARE
ACTIVITATI SPECIFICE PARTICIPANTILOR IN CADRUL PROIECTULUI ERASMUS +
ALEGEREA CURRICULUMULUI LA DECIZIA SCOLII (CDS)
ANALIZA CULTURII ORGANIZATIONALE
ASIGURAREA ACCESULUI EGAL LA EDUCAŢIE A TUTUROR ELEVILOR
CENTRALIZAREA REZULTATELOR LA INVATATURA
COMBATEREA DISCRIMINARII IN SALA DE CLASA
COMBATEREA INSUCCESULUI SCOLAR
COMISIA DE MOBILITATE A PERSONALULUI DIDACTIC DE LA NIVELUL UNITATII
COMPLETAREA SI FOLOSIREA CATALOGULUI LA CLASA
COMPORTAMENTUL IN CAZ DE CUTREMUR
COMPORTAMENTUL IN CAZ DE INUNDATIE
COMPORTAMENTUL SI TINUTA ELEVILOR
COMUNICAREA FORMALA EXTERNA CU ANGAJATORII SI CU ALTE INSTITUTII SI GRUPURI SEMNIFICATIVE DE INTERES
COMUNICAREA FORMALA EXTERNA CU PARINTII
COMUNICAREA INSTITUTIONALA CU ALTE INSTITUTII DE EDUCATIE
COMUNICAREA INTERNA CU PERSONALUL UNITATII
CONSEMNAREA NOTELOR SI ABSENTELOR IN CATALOG
CONSILIEREA PSIHOPEDAGOGICA INDIVIDUALA SI DE GRUP
CONSILIUL REPREZENTATIV AL PARINTILOR ASOCIATIA DE PARINTI
CONSTITUIREA FORMATIUNILOR DE ELEVI IN CLASA PREGATITOARE
CONSTITUIREA SI FUNCTIONAREA COMITETUL DE PARINTI
CONSTITUIREA SI FUNCTIONAREA CONSILIULUI CLASEI
CONTROLUL PROCESULUI NECONFORM
DESEMNAREA MEMBRILOR CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE
DESFASURAREA ACTIVITATILOR DIDACTICE PRIN INTERMEDIUL TEHNOLOGIEI SI AL INTERNETULUI
DESFASURAREA ONLINE A SEDINTELOR CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE
ECHIVALARE CREDITE PROFESIONALE TRANSFERABILE
EFECTUAREA ASISTENTELOR LA CLASA
ELABORAREA SI APLICAREA CHESTIONARELOR
ELABORAREA SI DEZVOLTAREA PROIECTULUI DE DEZVOLTARE INSTITUTIONALA
ELABORAREA, APLICAREA SI VERIFICAREA ORARULUI UNITATII
ELABORAREA, VALIDAREA SI APROBAREA OFERTEI EDUCATIONALE
ELIBERAREA ADEVERINTELOR PENTRU MEMBRII COMISIILOR DE BAC SI EN
EMITEREA HOTARARILOR CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE
EVALUAREA PORTOFOLIILOR ELEVILOR
EVALUAREA PORTOFOLIILOR PROFESORILOR
EVALUAREA REZULTATELOR INVATARII SI MONITORIZAREA TRASEULUI SCOLAR
EVALUAREA SATISFACTIEI EDUCABILILOR SI PARINTILOR ACESTORA IN PRIVINTA ACTIUNILOR ESENTIALE
EVALUAREA SI URMARIREA PROGRESULUI SCOLAR
EVOLUTIA PERFORMANTELOR SCOLARE UTILIZAND SISTEMUL NATIONAL DE INDICATORI PRIVIND EDUCATIA
FUNCŢIONAREA COMISIEI PENTRU CURRICULUM
GESTIONAREA LABORATOARELOR DE FIZICA, CHIMIE, BIOLOGIE
GESTIONAREA SITUATIILOR DE CRIZA
IDENTIFICAREA PUNCTELOR TARI, PUNCTELOR SLABE, OPORTUNITATILOR SI AMENINTARILOR
IDENTIFICAREA SI INCLUZIUNEA ELEVILOR IN SITUATII DE RISC CU CERINTE EDUCATIONALE SPECIALE
IMPLICAREA PARINTILOR IN EDUCATIE
INCADRARE PERSONAL PLATA CU ORA
INCHEIEREA CONTRACTULUI EDUCAŢIONAL INTRE UNITATE ŞI PARINŢI, TUTORI SAU SUSŢINATORI LEGALI
INCHEIEREA SITUATIEI SCOLARE PENTRU ELEVII AMANATI
INSCRIEREA IN INVATAMANTUL PRIMAR (ANUL SCOLAR 2022-2023)
INSERTIA PROFESIONALA PENTRU CADRELE DIDACTICE NOI, FARA EXPERIENTA
INSTRUIREA PRIVIND PROTECTIA MUNCII
INTERVENTIE IN SITUATIILE DE VIOLENTA PSIHOLOGICA-BULLYING
INTOCMIREA PROIECTULUI SI A PLANULUI DE INCADRARE A PERSONALULUI DIDACTIC
INTOCMIREA REGULAMENTULUI DE ORGANIZARE SI FUNCTIONARE
INTOCMIREA REGULAMENTULUI INTERN
INTOCMIREA SITUATIILOR STATISTICE
INVOIREA PERSONALULUI DIDACTIC
MANAGEMENTUL DE CAZ PENTRU COPIII CU CES ORIENTATI SCOLAR SI PROFESIONAL
MANAGEMENTUL RISCURILOR DE CORUPTIE IN CADRUL UNITATILOR DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR
MASURAREA SATISFACTIEI BENEFICIARULUI
MOBILITATEA CADRELOR DIDACTICE SI A ELEVILOR IN CADRUL PROIECTELOR EDUCATIONALE EUROPENE – ERASMUS+
MONITORIZAREA ACTIVITATII EXTRACURRICULARE
MONITORIZAREA ACTIVITATILOR DIDACTICE FATA IN FATA ONLINE
MONITORIZAREA PERFECTIONARII CADRELOR DIDACTICE
MONITORIZAREA PERFORMANTEI SCOLARE
MONITORIZAREA PROGRAMELOR DE EDUCATIE REMEDIALA
MONITORIZAREA SEGREGARII SCOLARE IN UNITATEA DE INVATAMANT
MONITORIZAREA SI EVALUAREA CALITATII PROCESULUI EDUCATIONAL
OBSERVAREA PROCESULUI DE PREDARE – INVATARE
ORGANIZAREA CONCURSURILOR SCOLARE SI EXTRASCOLARE
ORGANIZAREA SI ACORDAREA PRIMULUI AJUTOR IN CAZ DE ACCIDENT
ORGANIZAREA SI DEFASURAREA ACTIVITATILOR EDUCATIVE SCOLARE SI EXTRASCOLARE
ORGANIZAREA SI DESFASURAREA ACTIVITATILOR SUPORT PENTRU INVATAREA ONLINE
ORGANIZAREA SI DESFASURAREA ADMITERII IN INVATAMANTUL LICEAL DE STAT PENTRU ANUL SCOLAR 2023-2024
ORGANIZAREA SI DESFASURAREA EVACUARII IN CAZ DE INCENDIU
ORGANIZAREA SI DESFASURAREA EXAMENELOR DE CORIGENTA
ORGANIZAREA SI DESFASURAREA PROBELOR PENTRU OBTINEREA ATESTATULUI DE COMPETENTA LINGVISTICA
ORGANIZAREA SI DESFASURAREA PROGRAMULUI ”SAPTAMANA VERDE”
ORGANIZAREA SI DESFASURAREA PROGRAMULUI ”SCOALA ALTFEL”
ORGANIZAREA SI DESFASURAREA PROGRAMULUI ”SCOALA DUPA SCOALA”
ORGANIZAREA SI DESFASURAREA SERVICIULUI PE SCOALA
ORGANIZAREA SI DESFASURAREA TABERELOR EXCURSIILOR EXPEDITIILOR DRUMETIILOR SCOLARE
ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA CATEDRELOR CONSILIILOR
ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA COMISIEI PARITARE
PLATA ORELOR SUPLINITE PENTRU CONCEDII MEDICALE
PREGATIREA SUPLIMENTARA A ELEVILOR
PREVENIREA SI COMBATEREA VIOLENTEI
PREVENIREA SI REDUCEREA ABANDONULUI SCOLAR
PREZENTA IN UNITATE A FACILITATORILOR ELEVILOR CU CERINTE EDUCATIONALE SPECIALE
POCEDURĂ OPERAȚIONALĂ PRIVID CONTITUIREA FORMAȚIUNILOR DE STIUDIU
PROCEDURA DE COLABORARE CU CJRAE
PROCEDURA DE LUCRU A COMISIEI DE EVALUARE SI ASIGURARE A CALITATII
PROGRAMUL NATIONAL PILOT DE TIP ”SCOALA DUPA SCOALA”, PENTRU ELEVII PANA LA CLASA A VIII-A INCLUSIV
PROIECTAREA ACTIVITATII DIDACTICE
PROMOVAREA EGALITATII DE SANSE SI DE TRATAMENT INTRE FEMEI SI BARBATI
PROMOVAREA OFERTEI EDUCATIONALE
PROMOVAREA SANATATII SI EDUCARE PENTRU SANATATE
PUNEREA IN APLICARE A HOTARARILOR CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE
RAPORTAREA REZULTELOR SCOLARE FATA DE PRINCIPALII PURTATORI DE INTERESE
REPARTIZAREA CADRELOR DIDACTICE PENTRU FUNCTIA DE DIRIGINTE SI ATRIBUTIILE ACESTUIA
RESTRANGEREA DE ACTIVITATE SI COMPLETAREA NORMELOR
RESURSELE EDUCATIONALE DESCHISE (RED)
REVIZUIREA PERIODICA A ACTIVITATILOR EXTRASCOLARE
REVIZUIREA PROIECTULUI DE DEZVOLTARE INSTITUTIONALA
REZOLVAREA STARILOR CONFLICTUALE
SECURITATEA IN ACTIVITATILE DESFASURATE IN AFARA UNITATII DE INVATAMANT
SELECTAREA, VERIFICAREA SI PASTRAREA DOCUMENTELOR PENTRU PORTOFOLIUL PERSONAL
SELECTIA MEMBRILOR COMISIEI DE EVALUARE SI ASIGURARE A CALITATII
SELECTIA PARTICIPANTILOR IN CADRUL PROIECTULUI ERASMUS +
SIGURANTA ELEVILOR, PERSONALULUI SI BUNURILOR UNITATII
SIGURANTA SI CONFIDENTIALITATEA IN ACTIVITATEA DE CONSILIERE PSIHOPEDAGOGICA
SISTEMUL DE GESTIONARE A INFORMATIILOR – ACCESUL LA INFORMATIILE DE INTERES PUBLIC
SOLUTIONARE PROBLEME CE SE POT IVI IN ACTIVITATEA CURENTA
STABILIREA SI ACORDAREA BURSELOR
UTILIZAREA APLICATIEI INFORMATICE ARACIP
VALIDAREA SITUATIEI SCOLARE LA SFARSITUL ANULUI SCOLAR
VIOLENŢA PARINŢILOR IN SPAŢIUL ŞCOLII
SCIM
ACCESUL ELEVILOR SI A PERSONALULUI IN INCINTA UNITATII SCOLARE
ACCESUL PERSOANELOR STRAINE IN INCINTA UNITATII SCOLARE
ACHIZITIILE PUBLICE DINTR-O BIBLIOTECA
ACORDAREA RECHIZITELOR SCOLARE
ACORDAREA SPRIJINULUI IN CADRUL PROGRAMULUI NATIONAL DE PROTECTIE SOCIALA “BANI DE LICEU”
ACORDAREA VOUCHERELOR DE VACANTA
ACTIVITATEA DE PREVENIRE SI STINGERE A INCENDIILOR
ADAUGAREA SI ASOCIEREA ELEVILOR IN SIIIR
ADMINISTRAREA SI INCHIRIEREA SPATIILOR EXCEDENTARE
ADMINISTRAREA SISTEMULUI INFORMATIC
ANGAJAREA PRIN TRANSFER A PERSONALULUI DIDACTIC AUXILIAR SI NEDIDACTIC
APLICAREA PROCEDURII DE ACHIZITIE PUBLICA PROCEDURA SIMPLIFICATA
ARHIVAREA DOCUMENTELOR FINANCIAR CONTABILE
CALCULAREA DOBANZILOR LA DIFERENTELE SALARIALE CASTIGATE PRIN HOTARARI JUDECATORESTI
CALCULUL DREPTURILOR SALARIALE CONFORM HOTARARII nr. 875 2022
CALCULUL DREPTURILOR SALARIALE CONFORM LEGII Nr. 85 2016
CALCULUL DREPTURILOR SALARIALE OBTINUTE PRIN SENTINTE JUDECATORESTI
CASAREA MIJLOACELOR FIXE CHELTUIELILE AFERENTE DREPTURILOR COPIILOR CU CES
CIRCUITUL DOCUMENTELOR FINANCIAR CONTABILE
COMPENSAREA IN BANI A CONCEDIULUI DE ODIHNA NEEFECTUAT
COMPLETAREA FORMULARULUI DE INTEGRITATE IN SEAP SICAP
COMPLETAREA REGISTRULUI DE CASA
COMPLETAREA SI RAPORTAREA EVIDENTEI SALARIATILOR UTILIZAND APLICATIA SOFTWARE REVISAL
COMUNICAREA INTER SI INTRAINSTITUTIONALA
CONSIMTAMANTUL ASUPRA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
CONSTITUIREA SI COMPLETAREA DOSARELOR PERSONALE ALE ANGAJATILOR
CONTROLUL CALITATII APEI, AERULUI SI ALTOR UTILITATI
CORESPONDENTA INTER SI INTRAINSTITUTIONALA
CURATENIA SI DEZINFECTIA IN UNITATE
DECONTAREA NAVETEI PERSONALULUI UNITATII
DEPLASAREA PERSONALULUI UNITATII
DEPUNEREA DOSARULUI IN VEDEREA ACORDARII GRADAŢIEI DE MERIT
DESFASURAREA ACHIZITIILOR PRIN CUMPARARE DIRECTA
DESFASURAREA PROCESULUI DE INVATAMANT ONLINE IN CONDITII DE SECURITATE PROTECTIE A DATELOR PERSONALE
DISTRIBUIREA PRODUSELOR LACTATE SI DE PANIFICATIE
DREPTURILE SI OBLIGATIILE PERSONALULUI UNITATII PE PERIOADA DELEGARII SI DETASARII
EFECTUAREA ACHIZITIILOR PUBLICE PRIN PROCEDURA SIMPLIFICATA – ANEXA 2 DIN LEGEA NR. 98 2016
EFECTUAREA OPERATIUNILOR DE PLATI, INCASARI PRIN TREZORERIE SI EVIDENTA ACESTORA
ELABORAREA CONTRACTELOR DE MUNCA A PERSONALULUI
ELABORAREA STATULUI DE PERSONAL
EVALUAREA PERFORMANTEI PERSONALULUI DIDACTIC SI DIDACTIC AUXILIAR
EVIDENTA BUNURILOR PRIMITE PRIN DONATIE CU TITLU GRATUIT
EVIDENTA PREZENTEI, INVOIRILOR SI CONCEDIILOR
EVIDENTA SI RAPORTAREA ANGAJAMENTELOR BUGETARE SI LEGALE
EVIDENTA, GESTIONAREA SI INVENTARIEREA DOCUMENTELOR DIN CADRUL BIBLIOTECII SCOLARE
EVIDENŢA ŞI DECONTAREA NAVETEI LA ŞI DE LA LOCUL DE MUNCA
EXECUTIA COPIILOR DE SIGURANTA SI UTILIZAREA COMPUTERELOR
FORMAREA PROFESIONALA A PERSONALULUI DIDACTIC AUXILIAR SI NEDIDACTIC
GESTIONAREA ACTELOR DE STUDII SI A DOCUMENTELOR SCOLARE
GESTIONAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
GESTIONAREA MATERIALELOR DE IGIENIZARE
GESTIONAREA MATERIALELOR SI A OBIECTELOR DE INVENTAR
GESTIONAREA PROIECTELOR CU FINANTARE EUROPEANA
GESTIONAREA PROIECTELOR CU FINANTARE LOCALA
IGIENA ECHIPAMENTELOR SI MENTENANTA
INREGISTRAREA IN CONTABILITATE
INREGISTRAREA, ACORDAREA SI JUSTIFICAREA AVANSURILOR IN NUMERAR
INSCRIEREA IN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR A PERSOANELOR CARE NU DEŢIN UN COD NUMERIC PERSONAL
INTOCMIREA BALANTEI DE VERIFICARE
INTOCMIREA DECLARATIEI 112 PENTRU ANAF
INTOCMIREA PROGRAMULUI ANUAL DE ACHIZITII PUBLICE
INTOCMIREA REGISTRULUI CARTEA MARE
INTOCMIREA REGISTRULUI GENERAL AL ANGAJATILOR
INTOCMIREA REGISTRULUI INVENTAR
INTRARILE SI VALORILE DINTR-O BIBLIOTECA
INVENTARIEREA ELEMENTELOR DE NATURA ACTIVELOR, DATORIILOR SI CAPITALURILOR PROPRII
INVENTARIEREA FONDULUI DE CARTE
MODALITATEA DE COLECTARE, VALIDARE, PASTRARE SI ARHIVARE – CONDICA PREZENTA FISA DE PREZENTA
MODIFICAREA REPARTIZARII PE TRIMESTRE A CREDITELOR BUGETARE
MODUL DE COMPLETARE A REGISTRULUI MATRICOL
NORME IGIENICO-SANITARE PENTRU VIZITATORI
ORGANIZAREA CONCURSURILOR DE ANGAJARE
ORGANIZAREA SI CONDUCEREA CONTABILITATII
ORGANIZAREA SI DESFASURAREA ACTIVITATILOR IN SALA DE SPORT
ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA ACTIVITATII DE EVIDENTA SI GESTIONARE A MANUALELOR SCOLARE
ORGANIZAREA, GESTIUNEA SI CONTABILIZAREA ACTIVELOR FIXE
ORGANIZAREA, GESTIUNEA SI CONTABILIZAREA DEPLASARILOR
ORGANIZAREA, GESTIUNEA SI CONTABILIZAREA INVESTITIILOR
ORGANIZAREA, GESTIUNEA SI CONTABILIZAREA OBIECTELOR DE INVENTAR
ORGANIZAREA, GESTIUNEA SI CONTABILIZAREA SERVICIILOR
ORGANIZAREA, GESTIUNEA SI CONTABILIZAREA VENITURILOR
PLATA FONDULUI PENTRU PERSOANE CU HANDICAP
PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
PRINCIPII GDPR CARE SE APLICA IN PROCESUL DE INVATAMANT
PRINCIPIILE SI POLITICILE CONTABILE
PROCEDURA DE UTILIZARE A SISTEMULUI NATIONAL PRIVIND FACTURA ELECTRONICA RO E-FACTURA
PROCURAREA, PASTRAREA, FOLOSIREA SI SCOATEREA DIN UZ A SIGILIILOR
PROGRAMAREA SI EFECTUAREA CONCEDIULUI
PROMOVAREA IN GRADE SAU TREPTE PROFESIONALE A PERSONALULUI DIDACTIC AUXILIAR SI NEDIDACTIC
RAPORTAREA SITUATIILOR FINANCIARE IN FOREXEBUG
RECUPERAREA UNEI SUME, INCASATE NECUVENIT DE CATRE ANGAJAT
REDUCEREA CONSUMULUI DE ENERGIE DIN UNITATEA DE INVATAMANT
REEVALUAREA PATRIMONIULUI UNITATII
REGIMUL MANUALELOR ŞCOLARE IN INVAŢAMANTUL PREUNIVERSITAR
SCOATEREA DIN FUNCTIUNE DECLASAREA SI CASAREA MIJLOACELOR FIXE SI A OBIECTELOR DE INVENTAR
SECURITATEA SI SANATATEA IN MUNCA
SECURIZAREA INFORMATIILOR SI DATELOR
SIIIR – MODULUL DATE FINANCIARE
SISTEMUL NATIONAL DE RAPORTARE FOREXEBUG – ACCES APLICATIE CAB
STABILIREA LUNARA A CREDITELOR BUGETARE
STABILIREA MODALITATILOR DE INFORMARE SI COMUNICARE INTERNA SI EXTERNA
TIPUL DE ACCES IN CEEA CE PRIVESTE PROTECTIA DATELOR
UTILIZARE AUTOTURISM MICROBUZ SCOLAR
UTILIZARE FOI PARCURS SI FOI DE ACTIVITATI ZILNICE (FAZ)
UTILIZAREA SI COMPLETAREA ORDINULUI DE PLATA MULTIPLU ELECTRONIC (OPME)
VACANTAREA POSTURILOR DIDACTICE CATEDRELOR VACANTE REZERVATE