Strada George Cair 3, Târgoviște, 130163, Tel.: 0245 218 453

Colegiul Național Pedagogic „Constantin Cantacuzino”

 
  • Acasa
  • Noi
    • Istoric
    • Dezvoltare institutionala
      • Ținte strategice 2020-2025
      • Viziune și misiune
      • Planuri manageriale
    • Curriculum
      • Plan cadru CP-IV
      • Plan cadru V-VIII
      • Plan cadru teoretic IX-X
      • Plan cadru teoretic XI-XII
      • Plan cadru profil pedagogic IX-XII
    • Ofertă educațională
    • Regulament intern
    • Regulament de organizare și funcționare
    • R.O.F.U.I.P 4183/2022
  • Admitere
    • Clasa pregătitoare
      • Criterii de departajare
      • Metodologie inscriere
      • Oferta educațională
      • Calendar
      • Circumscriptii
      • Precizări
    • Clasa a V-a
      • Formularul de înscriere online
      • Metodologie înscriere
      • Procedură testare de selecție
      • Calendarul selectiei
      • Teste de antrenament în format online
      • Subiecte și bareme
      • Proiectul Planului de școlarizare 2022-2023
    • Clasa a IX-a
      • Ghid admitere
      • Plan de școlarizare
      • Ordin admitere
      • Calculul mediei de admitere
      • Proba de verificare a cunoștințelor de limba engleză
      • Metodologie admitere invatamant liceal
      • Probe de aptitudini
      • Statut clase program bilingv
      • Calendar admitere liceu
    • Transferul elevilor
      • Precizări ROF CNPCC
      • Precizari examene diferenta
      • Precizări ROFUIP
  • Management
    • Documente manageriale
      • Decizii 2023 – 2024
      • Decizii 2022 – 2023
      • Decizii 2021 – 2022
      • Decizii 2020 – 2021
      • Decizii 2019 – 2020
      • Decizii 2018 – 2019
      • Decizii 2017 – 2018
      • Decizii 2016 – 2017
      • Planuri operaționale
      • Cod etică
    • Director
      • Declarație de avere
      • Declaratie de interese
      • Curriculum vitae
    • Directori adjuncți
      • Declarație de avere
      • Declarație de interese
      • Curriculum vitae
    • Consiliul de administrație
      • Graficul activității C.A.
      • Responsabilitățile membrilor C.A.
      • Componenta C.A.
      • Contracte
      • Hotărâri C.A.
        • 2023 – 2024
        • 2022 – 2023
        • 2021 – 2022
        • 2019 – 2020
        • 2020 – 2021
        • 2018 – 2019
        • 2017 – 2018
        • 2016 – 2017
      • Metodologie de organizare și funcționare
      • Buget
        • Buget 2016
        • Buget 2017
        • Buget 2018
        • Buget 2019
        • Buget 2020
        • Buget 2021
        • Buget 2022
    • C.E.A.C.
      • Componență C.E.A.C.
      • Regulament C.E.A.C.
      • Strategia C.E.A.C.
      • R.A.E.I.
      • Organigramă
      • Proceduri operaționale
        • 2021 – 2022
          • Didactic
          • General
          • SCIM
        • 2022 – 2023
      • Plan de îmbunătățire
    • Analiză activitate
      • Raport privind starea si calitatea învățământului
    • Securitate
      • 2022-2023
      • 2021-2022
      • 2020-2021
      • 2019-2020
      • 2018-2019
      • 2017-2018
  • Personal
    • Consiliul profesoral
      • Componență CP
      • Comisii metodice și funcționale
      • Consilier psihopedagog
    • Personal didactic aux.
      • Secretariat
      • Contabilitate
      • Administrație
      • Informatizare
      • Laboratoare
      • Bibliotecă
      • Promovarea personalului
    • Personal nedidactic
      • Igienă și întreținere
      • Pază și securitate
    • Mobilitate personal didactic
      • Legislație
      • Formulare-cereri
      • Procedură
      • Acord pedagogic
      • Conditii specifice
    • Transparența veniturilor salariale
  • Elevi
    • Plan de școlarizare
    • Clase și diriginți
    • ORAR
    • Graficul practicii pedagogice
    • Consiliul elevilor
      • Componență
      • Regulament
      • Plan de activități
    • Activități educative
      • Calendarul activităților educative
      • Galerie
    • Performanțe
      • Rezultate la examenele naționale
      • Concursuri și olimpiade
    • Școala Altfel
      • Program 2023-2024
      • Program 2022-2023
      • Program 2019-2020
      • Program 2018-2019
      • Program 2017-2018
      • Program 2016-2017
      • Program 2015-2016
      • Galerie
    • Revista școlii
    • Repartizarea spațiilor școlare
    • Burse Scolare
      • 2023 – 2024
        • Legislație
        • Formulare
      • 2022 – 2023
        • Legislație
        • Formulare
      • 2021 – 2022
    • Bani de liceu
      • Legilație
      • An școlar 2021-2022
      • An școlar 2022-2023
    • CES
      • 2023 – 2024
        • Legislație
        • Formulare
      • 2022 – 2023
        • Legislatie
        • Formulare
    • Navetă elevi
      • 2023 – 2024
        • Legislație
      • 2022 – 2023
        • Transport local
        • Transport rural
  • Parinti
    • Consiliul reprezentativ al părinților
    • Asociatia Părinților Cantacuzini
      • Act constitutiv
      • Statut
      • Consiliul director
      • Formularul 164
      • Formular adeziune
      • Declaratia 2%
      • Donații și sponsorizări
  • Proiecte
    • Parteneriate
      • Unesco
      • I.S.J. DB
      • Biserica
      • Poliția
      • U.V.T.
      • Biblioteca Județeană
    • eTwinning
    • POCU/POSDRU
      • PROF
      • P.O.C.U.
      • Salvați copiii
    • Erasmus+
      • 2023-VET-148133
        • Descriere proiect
        • Echipa implementare
        • Selecție
        • Job shadowing
        • Stagii de practică
        • Rezultate
        • Diseminare
        • Evaluare
      • 2023-SCH-120987
        • Descriere proiect
        • Echipa implementare
        • Selecție
        • Cursuri
        • Job shadowing
        • Rezultate
        • Diseminare
        • Evaluare
      • 2022-VET-58526
        • Descriere proiect
        • Echipa implementare
        • Pregătire participanți
        • Selecție
        • Curs de formare
        • Job shadowing
        • Rezultate
        • Diseminare și multiplicare
        • Evaluare
      • 2022-SCH-55763
        • Descriere proiect
        • Echipa implementare
        • Selecție
        • Cursuri
        • Job shadowing
        • Rezultate
        • Diseminare
        • Evaluare
      • 2021-VET-8292
        • Descriere proiect
        • Selecție
        • Echipa implementare
        • Rezultate
        • Diseminare
        • Evaluare
        • Cursuri
      • 2020-VET-78976
      • 2020-VET-78976
      • 2020-VET-78981
      • 2020-SCH-78628
        • Finnish and european education systems
        • Problem Solving and Task Based Learning: Innovation in the Classroom
        • Education in Finland and/or Estonia׃ Original Best Practices Benchmarking in Schools
      • 2017-KA2-036542
      • 2014-KA2-000226
  • Examene
    • Concursuri și olimpiade
    • Evaluare Nationala clasele II, IV, VI
      • Ordin M.E. – E.N. II – IV – VI 2022 – 2023
      • Metodologie
      • Calendar
      • Rezultate obtinute
    • Evaluare națională clasa a VIII-a
      • Ordin M.E. – E.N. VIII 2023-2024
      • Metodologie
      • Calendar
      • Model subiect oficial
      • Programe
      • Simulare E.N. VIII 2022 – 2023
    • Bacalaureat
      • Ordin M.E. – BAC 2023-2024
      • Metodologie
      • Calendar
      • Model subiect oficial
      • Programe
      • Simulare M.E. – BAC 2022 – 2023
    • Certificare competențe profesionale
    • Centru Cambridge
  • ȘDȘ
    • Proiect
    • Regulament
    • Contract de parteneriat
    • Cerere înscriere elevi
    • Cerere înscriere cadre didactice
    • Cerere retragere
  • Acasa
  • Noi
    • Istoric
    • Dezvoltare institutionala
      • Ținte strategice 2020-2025
      • Viziune și misiune
      • Planuri manageriale
    • Curriculum
      • Plan cadru CP-IV
      • Plan cadru V-VIII
      • Plan cadru teoretic IX-X
      • Plan cadru teoretic XI-XII
      • Plan cadru profil pedagogic IX-XII
    • Ofertă educațională
    • Regulament intern
    • Regulament de organizare și funcționare
    • R.O.F.U.I.P 4183/2022
  • Admitere
    • Clasa pregătitoare
      • Criterii de departajare
      • Metodologie inscriere
      • Oferta educațională
      • Calendar
      • Circumscriptii
      • Precizări
    • Clasa a V-a
      • Formularul de înscriere online
      • Metodologie înscriere
      • Procedură testare de selecție
      • Calendarul selectiei
      • Teste de antrenament în format online
      • Subiecte și bareme
      • Proiectul Planului de școlarizare 2022-2023
    • Clasa a IX-a
      • Ghid admitere
      • Plan de școlarizare
      • Ordin admitere
      • Calculul mediei de admitere
      • Proba de verificare a cunoștințelor de limba engleză
      • Metodologie admitere invatamant liceal
      • Probe de aptitudini
      • Statut clase program bilingv
      • Calendar admitere liceu
    • Transferul elevilor
      • Precizări ROF CNPCC
      • Precizari examene diferenta
      • Precizări ROFUIP
  • Management
    • Documente manageriale
      • Decizii 2023 – 2024
      • Decizii 2022 – 2023
      • Decizii 2021 – 2022
      • Decizii 2020 – 2021
      • Decizii 2019 – 2020
      • Decizii 2018 – 2019
      • Decizii 2017 – 2018
      • Decizii 2016 – 2017
      • Planuri operaționale
      • Cod etică
    • Director
      • Declarație de avere
      • Declaratie de interese
      • Curriculum vitae
    • Directori adjuncți
      • Declarație de avere
      • Declarație de interese
      • Curriculum vitae
    • Consiliul de administrație
      • Graficul activității C.A.
      • Responsabilitățile membrilor C.A.
      • Componenta C.A.
      • Contracte
      • Hotărâri C.A.
        • 2023 – 2024
        • 2022 – 2023
        • 2021 – 2022
        • 2019 – 2020
        • 2020 – 2021
        • 2018 – 2019
        • 2017 – 2018
        • 2016 – 2017
      • Metodologie de organizare și funcționare
      • Buget
        • Buget 2016
        • Buget 2017
        • Buget 2018
        • Buget 2019
        • Buget 2020
        • Buget 2021
        • Buget 2022
    • C.E.A.C.
      • Componență C.E.A.C.
      • Regulament C.E.A.C.
      • Strategia C.E.A.C.
      • R.A.E.I.
      • Organigramă
      • Proceduri operaționale
        • 2021 – 2022
          • Didactic
          • General
          • SCIM
        • 2022 – 2023
      • Plan de îmbunătățire
    • Analiză activitate
      • Raport privind starea si calitatea învățământului
    • Securitate
      • 2022-2023
      • 2021-2022
      • 2020-2021
      • 2019-2020
      • 2018-2019
      • 2017-2018
  • Personal
    • Consiliul profesoral
      • Componență CP
      • Comisii metodice și funcționale
      • Consilier psihopedagog
    • Personal didactic aux.
      • Secretariat
      • Contabilitate
      • Administrație
      • Informatizare
      • Laboratoare
      • Bibliotecă
      • Promovarea personalului
    • Personal nedidactic
      • Igienă și întreținere
      • Pază și securitate
    • Mobilitate personal didactic
      • Legislație
      • Formulare-cereri
      • Procedură
      • Acord pedagogic
      • Conditii specifice
    • Transparența veniturilor salariale
  • Elevi
    • Plan de școlarizare
    • Clase și diriginți
    • ORAR
    • Graficul practicii pedagogice
    • Consiliul elevilor
      • Componență
      • Regulament
      • Plan de activități
    • Activități educative
      • Calendarul activităților educative
      • Galerie
    • Performanțe
      • Rezultate la examenele naționale
      • Concursuri și olimpiade
    • Școala Altfel
      • Program 2023-2024
      • Program 2022-2023
      • Program 2019-2020
      • Program 2018-2019
      • Program 2017-2018
      • Program 2016-2017
      • Program 2015-2016
      • Galerie
    • Revista școlii
    • Repartizarea spațiilor școlare
    • Burse Scolare
      • 2023 – 2024
        • Legislație
        • Formulare
      • 2022 – 2023
        • Legislație
        • Formulare
      • 2021 – 2022
    • Bani de liceu
      • Legilație
      • An școlar 2021-2022
      • An școlar 2022-2023
    • CES
      • 2023 – 2024
        • Legislație
        • Formulare
      • 2022 – 2023
        • Legislatie
        • Formulare
    • Navetă elevi
      • 2023 – 2024
        • Legislație
      • 2022 – 2023
        • Transport local
        • Transport rural
  • Parinti
    • Consiliul reprezentativ al părinților
    • Asociatia Părinților Cantacuzini
      • Act constitutiv
      • Statut
      • Consiliul director
      • Formularul 164
      • Formular adeziune
      • Declaratia 2%
      • Donații și sponsorizări
  • Proiecte
    • Parteneriate
      • Unesco
      • I.S.J. DB
      • Biserica
      • Poliția
      • U.V.T.
      • Biblioteca Județeană
    • eTwinning
    • POCU/POSDRU
      • PROF
      • P.O.C.U.
      • Salvați copiii
    • Erasmus+
      • 2023-VET-148133
        • Descriere proiect
        • Echipa implementare
        • Selecție
        • Job shadowing
        • Stagii de practică
        • Rezultate
        • Diseminare
        • Evaluare
      • 2023-SCH-120987
        • Descriere proiect
        • Echipa implementare
        • Selecție
        • Cursuri
        • Job shadowing
        • Rezultate
        • Diseminare
        • Evaluare
      • 2022-VET-58526
        • Descriere proiect
        • Echipa implementare
        • Pregătire participanți
        • Selecție
        • Curs de formare
        • Job shadowing
        • Rezultate
        • Diseminare și multiplicare
        • Evaluare
      • 2022-SCH-55763
        • Descriere proiect
        • Echipa implementare
        • Selecție
        • Cursuri
        • Job shadowing
        • Rezultate
        • Diseminare
        • Evaluare
      • 2021-VET-8292
        • Descriere proiect
        • Selecție
        • Echipa implementare
        • Rezultate
        • Diseminare
        • Evaluare
        • Cursuri
      • 2020-VET-78976
      • 2020-VET-78976
      • 2020-VET-78981
      • 2020-SCH-78628
        • Finnish and european education systems
        • Problem Solving and Task Based Learning: Innovation in the Classroom
        • Education in Finland and/or Estonia׃ Original Best Practices Benchmarking in Schools
      • 2017-KA2-036542
      • 2014-KA2-000226
  • Examene
    • Concursuri și olimpiade
    • Evaluare Nationala clasele II, IV, VI
      • Ordin M.E. – E.N. II – IV – VI 2022 – 2023
      • Metodologie
      • Calendar
      • Rezultate obtinute
    • Evaluare națională clasa a VIII-a
      • Ordin M.E. – E.N. VIII 2023-2024
      • Metodologie
      • Calendar
      • Model subiect oficial
      • Programe
      • Simulare E.N. VIII 2022 – 2023
    • Bacalaureat
      • Ordin M.E. – BAC 2023-2024
      • Metodologie
      • Calendar
      • Model subiect oficial
      • Programe
      • Simulare M.E. – BAC 2022 – 2023
    • Certificare competențe profesionale
    • Centru Cambridge
  • ȘDȘ
    • Proiect
    • Regulament
    • Contract de parteneriat
    • Cerere înscriere elevi
    • Cerere înscriere cadre didactice
    • Cerere retragere

MENIU RAPID

  • Înscriere pregătitoare
  • Înscriere clasa a V-a
  • Admitere clasa a IX-a
  • Evaluare Nationala clasele II, IV, VI
  • Evaluare națională clasa a VIII-a
  • Bacalaureat
  • Catalog electronic
  • Orar
  • Blog
 

Misiunea

Oferim experiențe autentice de educație și formare pentru un spirit liber, independent, proactiv și creăm contextul transferului și al recunoașterii rezultatelor învățării. Împărtășim practici de succes, multiculturale, centrate pe cultivarea creativității și atingerea întregului potențial.
 

Viziunea

Colegiul Național Pedagogic „Constantin Cantacuzino” va fi membru activ al rețelei naționale de educație în vederea diseminării experiențelor în formarea inițială și continuă și pentru valorificarea practicilor educaționale din experiențele partenerilor. Colegiul Național Pedagogic „Constantin Cantacuzino” va deveni membru activ al rețelei organizațiilor Erasmus+ pentru partajarea cunoștințelor acumulate din proiecte și programe și pentru dezvoltarea competențelor-cheie și profesionale de nivel internațional.
 
    • NV Casino jocuri de cazino cu cele mai bune bonusuri din Romania
    • Body resistance: 5 Dietary Ways to Increase It
    • From time to time, the surface of the water rises
    • Tips for Completing Far Cry 5 - Main Missions # 038
    •  Epoca de Aur a Fotbalului Românesc
 
 
 

Limitările ascunse ale versiunilor demo

 

Iluzia câștigurilor facile în versiunile demo

Versiunile demo ale jocurilor de cazino sunt atractive deoarece oferă o intrare rapidă și fără riscuri. Jucătorii descoperă grafica, ritmul și mecanica fără să investească bani reali. Totuși, aceste demonstrații sunt create pentru a inspira încredere și pentru a stimula dorința de a trece la varianta pe bani. Mulți participanți observă că sesiunile demo par mai prietenoase și mai generoase la nivel de câștiguri.

Rezultatele dintr-o variantă demo pot fi diferite față de realitate. Mulți dezvoltatori configurează jocurile demonstrative pentru a oferi runde mai norocoase. Această strategie menține atenția și trezește entuziasmul, dar nu reflectă corect șansele reale. Jucătorii intră în modul pe bani cu așteptări nerealiste, iar diferența devine evidentă imediat.

Când cineva trece de la o versiune demo la un joc real, șocul poate fi considerabil. Acolo unde în demo câștigurile apăreau constant, în varianta cu miză apar pierderi rapide. Această trecere poate duce la frustrare și la o percepție eronată asupra întregii experiențe de joc. Un exemplu concret se regăsește și în jocurile moderne de tip crash, precum cele disponibile pe https://chicken-road-game.ro/app/, unde demo-ul și realitatea pot transmite senzații complet diferite.

Absența presiunii emoționale și financiare

Într-o versiune demo, nu există pericolul pierderii banilor personali. Această siguranță modifică radical modul în care un jucător reacționează. Când nu există miză reală, fiecare decizie devine mai relaxată, iar emoțiile negative lipsesc complet. Totul pare un simplu exercițiu de distracție și nimic mai mult.

Această libertate transformă comportamentul jucătorilor. În demo, oamenii testează riscuri mai mari, retrag câștiguri mai târziu și ignoră gestionarea bugetului. Într-un mediu real, aceleași decizii ar putea produce pierderi considerabile. Din cauza lipsei de presiune, se creează o falsă impresie că jocul este simplu de controlat.

Diferența dintre demo și bani reali devine vizibilă abia atunci când apare prima miză pierdută. Emoțiile se intensifică, apare frica de pierdere și se schimbă întreaga strategie. Mulți jucători descoperă că deciziile luate fără stres nu se aplică în realitate. Lipsa acestei experiențe emoționale în demo reprezintă una dintre cele mai mari limitări ascunse.

Limitările legate de funcții și bonusuri

Versiunile demo nu includ întotdeauna toate elementele unui joc complet. Unele cazinouri oferă o experiență limitată în ceea ce privește bonusurile și funcțiile speciale. Scopul demo-ului este de a prezenta partea vizuală și mecanica de bază, dar nu întreaga valoare adăugată a jocului. Astfel, experiența este trunchiată și incompletă.

Bonusurile exclusive, promoțiile speciale sau funcțiile de tip jackpot sunt adesea dezactivate. Jucătorii nu au ocazia să vadă cum funcționează aceste mecanici și nici care este potențialul real de câștig. Această omisiune creează un decalaj între așteptări și realitate.

Un demo poate prezenta un joc rapid și accesibil, dar lipsit de profunzime. În momentul în care jucătorul trece pe bani reali, descoperă elemente complet noi. Unele sunt pozitive, precum posibilitatea de a activa bonusuri spectaculoase, dar altele sunt negative, cum ar fi cerințele de pariere sau restricțiile de retragere. Aceste limitări ascunse transformă demo-ul într-o simplă vitrină.

Riscul de a crea obiceiuri greșite

Jocul într-o versiune demo nu stimulează disciplina financiară. Oamenii nu își setează limite clare pentru că nu există riscul pierderii. Din acest motiv, modul de joc devine hazardat și lipsit de responsabilitate. Acest comportament poate fi ușor transferat în sesiunile cu bani reali.

Retragerea la timp este una dintre cele mai importante strategii. În demo, mulți jucători amână retragerile pentru a experimenta câștiguri mai mari. Într-un joc pe bani, aceeași ezitare poate duce la pierderea totală a mizei. Acest tip de obicei, creat în demo, devine un pericol atunci când intră în joc capitalul personal.

În plus, jucătorii din demo ignoră adesea importanța planificării bugetului. Sumele fictive par inepuizabile, iar acest lucru induce ideea că resursele nu se termină. În realitate, pierderile pot apărea rapid și fără avertisment. Din acest motiv, versiunile demo ascund riscul formării unor obiceiuri greșite, care mai târziu se transformă în pierderi serioase.

 
 

Copyright © 2023 Colegiul Național Pedagogic „Constantin Cantacuzino”. All Rights Reserved

d527e509dc16c81f46e37b9e134403e7