Strada George Cair 3, Târgoviște, 130163, Tel.: 0245 218 453

Colegiul Național Pedagogic „Constantin Cantacuzino”

 
  • Acasa
  • Noi
    • Istoric
    • Dezvoltare institutionala
      • Ținte strategice 2020-2025
      • Viziune și misiune
      • Planuri manageriale
    • Curriculum
      • Plan cadru CP-IV
      • Plan cadru V-VIII
      • Plan cadru teoretic IX-X
      • Plan cadru teoretic XI-XII
      • Plan cadru profil pedagogic IX-XII
    • Ofertă educațională
    • Regulament intern
    • Regulament de organizare și funcționare
    • R.O.F.U.I.P 4183/2022
  • Admitere
    • Clasa pregătitoare
      • Criterii de departajare
      • Metodologie inscriere
      • Oferta educațională
      • Calendar
      • Circumscriptii
      • Precizări
    • Clasa a V-a
      • Formularul de înscriere online
      • Metodologie înscriere
      • Procedură testare de selecție
      • Calendarul selectiei
      • Teste de antrenament în format online
      • Subiecte și bareme
      • Proiectul Planului de școlarizare 2022-2023
    • Clasa a IX-a
      • Ghid admitere
      • Plan de școlarizare
      • Ordin admitere
      • Calculul mediei de admitere
      • Proba de verificare a cunoștințelor de limba engleză
      • Metodologie admitere invatamant liceal
      • Probe de aptitudini
      • Statut clase program bilingv
      • Calendar admitere liceu
    • Transferul elevilor
      • Precizări ROF CNPCC
      • Precizari examene diferenta
      • Precizări ROFUIP
  • Management
    • Documente manageriale
      • Decizii 2023 – 2024
      • Decizii 2022 – 2023
      • Decizii 2021 – 2022
      • Decizii 2020 – 2021
      • Decizii 2019 – 2020
      • Decizii 2018 – 2019
      • Decizii 2017 – 2018
      • Decizii 2016 – 2017
      • Planuri operaționale
      • Cod etică
    • Director
      • Declarație de avere
      • Declaratie de interese
      • Curriculum vitae
    • Directori adjuncți
      • Declarație de avere
      • Declarație de interese
      • Curriculum vitae
    • Consiliul de administrație
      • Graficul activității C.A.
      • Responsabilitățile membrilor C.A.
      • Componenta C.A.
      • Contracte
      • Hotărâri C.A.
        • 2023 – 2024
        • 2022 – 2023
        • 2021 – 2022
        • 2019 – 2020
        • 2020 – 2021
        • 2018 – 2019
        • 2017 – 2018
        • 2016 – 2017
      • Metodologie de organizare și funcționare
      • Buget
        • Buget 2016
        • Buget 2017
        • Buget 2018
        • Buget 2019
        • Buget 2020
        • Buget 2021
        • Buget 2022
    • C.E.A.C.
      • Componență C.E.A.C.
      • Regulament C.E.A.C.
      • Strategia C.E.A.C.
      • R.A.E.I.
      • Organigramă
      • Proceduri operaționale
        • 2021 – 2022
          • Didactic
          • General
          • SCIM
        • 2022 – 2023
      • Plan de îmbunătățire
    • Analiză activitate
      • Raport privind starea si calitatea învățământului
    • Securitate
      • 2022-2023
      • 2021-2022
      • 2020-2021
      • 2019-2020
      • 2018-2019
      • 2017-2018
  • Personal
    • Consiliul profesoral
      • Componență CP
      • Comisii metodice și funcționale
      • Consilier psihopedagog
    • Personal didactic aux.
      • Secretariat
      • Contabilitate
      • Administrație
      • Informatizare
      • Laboratoare
      • Bibliotecă
      • Promovarea personalului
    • Personal nedidactic
      • Igienă și întreținere
      • Pază și securitate
    • Mobilitate personal didactic
      • Legislație
      • Formulare-cereri
      • Procedură
      • Acord pedagogic
      • Conditii specifice
    • Transparența veniturilor salariale
  • Elevi
    • Plan de școlarizare
    • Clase și diriginți
    • ORAR
    • Graficul practicii pedagogice
    • Consiliul elevilor
      • Componență
      • Regulament
      • Plan de activități
    • Activități educative
      • Calendarul activităților educative
      • Galerie
    • Performanțe
      • Rezultate la examenele naționale
      • Concursuri și olimpiade
    • Școala Altfel
      • Program 2023-2024
      • Program 2022-2023
      • Program 2019-2020
      • Program 2018-2019
      • Program 2017-2018
      • Program 2016-2017
      • Program 2015-2016
      • Galerie
    • Revista școlii
    • Repartizarea spațiilor școlare
    • Burse Scolare
      • 2023 – 2024
        • Legislație
        • Formulare
      • 2022 – 2023
        • Legislație
        • Formulare
      • 2021 – 2022
    • Bani de liceu
      • Legilație
      • An școlar 2021-2022
      • An școlar 2022-2023
    • CES
      • 2023 – 2024
        • Legislație
        • Formulare
      • 2022 – 2023
        • Legislatie
        • Formulare
    • Navetă elevi
      • 2023 – 2024
        • Legislație
      • 2022 – 2023
        • Transport local
        • Transport rural
  • Parinti
    • Consiliul reprezentativ al părinților
    • Asociatia Părinților Cantacuzini
      • Act constitutiv
      • Statut
      • Consiliul director
      • Formularul 164
      • Formular adeziune
      • Declaratia 2%
      • Donații și sponsorizări
  • Proiecte
    • Parteneriate
      • Unesco
      • I.S.J. DB
      • Biserica
      • Poliția
      • U.V.T.
      • Biblioteca Județeană
    • eTwinning
    • POCU/POSDRU
      • PROF
      • P.O.C.U.
      • Salvați copiii
    • Erasmus+
      • 2023-VET-148133
        • Descriere proiect
        • Echipa implementare
        • Selecție
        • Job shadowing
        • Stagii de practică
        • Rezultate
        • Diseminare
        • Evaluare
      • 2023-SCH-120987
        • Descriere proiect
        • Echipa implementare
        • Selecție
        • Cursuri
        • Job shadowing
        • Rezultate
        • Diseminare
        • Evaluare
      • 2022-VET-58526
        • Descriere proiect
        • Echipa implementare
        • Pregătire participanți
        • Selecție
        • Curs de formare
        • Job shadowing
        • Rezultate
        • Diseminare și multiplicare
        • Evaluare
      • 2022-SCH-55763
        • Descriere proiect
        • Echipa implementare
        • Selecție
        • Cursuri
        • Job shadowing
        • Rezultate
        • Diseminare
        • Evaluare
      • 2021-VET-8292
        • Descriere proiect
        • Selecție
        • Echipa implementare
        • Rezultate
        • Diseminare
        • Evaluare
        • Cursuri
      • 2020-VET-78976
      • 2020-VET-78976
      • 2020-VET-78981
      • 2020-SCH-78628
        • Finnish and european education systems
        • Problem Solving and Task Based Learning: Innovation in the Classroom
        • Education in Finland and/or Estonia׃ Original Best Practices Benchmarking in Schools
      • 2017-KA2-036542
      • 2014-KA2-000226
  • Examene
    • Concursuri și olimpiade
    • Evaluare Nationala clasele II, IV, VI
      • Ordin M.E. – E.N. II – IV – VI 2022 – 2023
      • Metodologie
      • Calendar
      • Rezultate obtinute
    • Evaluare națională clasa a VIII-a
      • Ordin M.E. – E.N. VIII 2023-2024
      • Metodologie
      • Calendar
      • Model subiect oficial
      • Programe
      • Simulare E.N. VIII 2022 – 2023
    • Bacalaureat
      • Ordin M.E. – BAC 2023-2024
      • Metodologie
      • Calendar
      • Model subiect oficial
      • Programe
      • Simulare M.E. – BAC 2022 – 2023
    • Certificare competențe profesionale
    • Centru Cambridge
  • ȘDȘ
    • Proiect
    • Regulament
    • Contract de parteneriat
    • Cerere înscriere elevi
    • Cerere înscriere cadre didactice
    • Cerere retragere
  • Acasa
  • Noi
    • Istoric
    • Dezvoltare institutionala
      • Ținte strategice 2020-2025
      • Viziune și misiune
      • Planuri manageriale
    • Curriculum
      • Plan cadru CP-IV
      • Plan cadru V-VIII
      • Plan cadru teoretic IX-X
      • Plan cadru teoretic XI-XII
      • Plan cadru profil pedagogic IX-XII
    • Ofertă educațională
    • Regulament intern
    • Regulament de organizare și funcționare
    • R.O.F.U.I.P 4183/2022
  • Admitere
    • Clasa pregătitoare
      • Criterii de departajare
      • Metodologie inscriere
      • Oferta educațională
      • Calendar
      • Circumscriptii
      • Precizări
    • Clasa a V-a
      • Formularul de înscriere online
      • Metodologie înscriere
      • Procedură testare de selecție
      • Calendarul selectiei
      • Teste de antrenament în format online
      • Subiecte și bareme
      • Proiectul Planului de școlarizare 2022-2023
    • Clasa a IX-a
      • Ghid admitere
      • Plan de școlarizare
      • Ordin admitere
      • Calculul mediei de admitere
      • Proba de verificare a cunoștințelor de limba engleză
      • Metodologie admitere invatamant liceal
      • Probe de aptitudini
      • Statut clase program bilingv
      • Calendar admitere liceu
    • Transferul elevilor
      • Precizări ROF CNPCC
      • Precizari examene diferenta
      • Precizări ROFUIP
  • Management
    • Documente manageriale
      • Decizii 2023 – 2024
      • Decizii 2022 – 2023
      • Decizii 2021 – 2022
      • Decizii 2020 – 2021
      • Decizii 2019 – 2020
      • Decizii 2018 – 2019
      • Decizii 2017 – 2018
      • Decizii 2016 – 2017
      • Planuri operaționale
      • Cod etică
    • Director
      • Declarație de avere
      • Declaratie de interese
      • Curriculum vitae
    • Directori adjuncți
      • Declarație de avere
      • Declarație de interese
      • Curriculum vitae
    • Consiliul de administrație
      • Graficul activității C.A.
      • Responsabilitățile membrilor C.A.
      • Componenta C.A.
      • Contracte
      • Hotărâri C.A.
        • 2023 – 2024
        • 2022 – 2023
        • 2021 – 2022
        • 2019 – 2020
        • 2020 – 2021
        • 2018 – 2019
        • 2017 – 2018
        • 2016 – 2017
      • Metodologie de organizare și funcționare
      • Buget
        • Buget 2016
        • Buget 2017
        • Buget 2018
        • Buget 2019
        • Buget 2020
        • Buget 2021
        • Buget 2022
    • C.E.A.C.
      • Componență C.E.A.C.
      • Regulament C.E.A.C.
      • Strategia C.E.A.C.
      • R.A.E.I.
      • Organigramă
      • Proceduri operaționale
        • 2021 – 2022
          • Didactic
          • General
          • SCIM
        • 2022 – 2023
      • Plan de îmbunătățire
    • Analiză activitate
      • Raport privind starea si calitatea învățământului
    • Securitate
      • 2022-2023
      • 2021-2022
      • 2020-2021
      • 2019-2020
      • 2018-2019
      • 2017-2018
  • Personal
    • Consiliul profesoral
      • Componență CP
      • Comisii metodice și funcționale
      • Consilier psihopedagog
    • Personal didactic aux.
      • Secretariat
      • Contabilitate
      • Administrație
      • Informatizare
      • Laboratoare
      • Bibliotecă
      • Promovarea personalului
    • Personal nedidactic
      • Igienă și întreținere
      • Pază și securitate
    • Mobilitate personal didactic
      • Legislație
      • Formulare-cereri
      • Procedură
      • Acord pedagogic
      • Conditii specifice
    • Transparența veniturilor salariale
  • Elevi
    • Plan de școlarizare
    • Clase și diriginți
    • ORAR
    • Graficul practicii pedagogice
    • Consiliul elevilor
      • Componență
      • Regulament
      • Plan de activități
    • Activități educative
      • Calendarul activităților educative
      • Galerie
    • Performanțe
      • Rezultate la examenele naționale
      • Concursuri și olimpiade
    • Școala Altfel
      • Program 2023-2024
      • Program 2022-2023
      • Program 2019-2020
      • Program 2018-2019
      • Program 2017-2018
      • Program 2016-2017
      • Program 2015-2016
      • Galerie
    • Revista școlii
    • Repartizarea spațiilor școlare
    • Burse Scolare
      • 2023 – 2024
        • Legislație
        • Formulare
      • 2022 – 2023
        • Legislație
        • Formulare
      • 2021 – 2022
    • Bani de liceu
      • Legilație
      • An școlar 2021-2022
      • An școlar 2022-2023
    • CES
      • 2023 – 2024
        • Legislație
        • Formulare
      • 2022 – 2023
        • Legislatie
        • Formulare
    • Navetă elevi
      • 2023 – 2024
        • Legislație
      • 2022 – 2023
        • Transport local
        • Transport rural
  • Parinti
    • Consiliul reprezentativ al părinților
    • Asociatia Părinților Cantacuzini
      • Act constitutiv
      • Statut
      • Consiliul director
      • Formularul 164
      • Formular adeziune
      • Declaratia 2%
      • Donații și sponsorizări
  • Proiecte
    • Parteneriate
      • Unesco
      • I.S.J. DB
      • Biserica
      • Poliția
      • U.V.T.
      • Biblioteca Județeană
    • eTwinning
    • POCU/POSDRU
      • PROF
      • P.O.C.U.
      • Salvați copiii
    • Erasmus+
      • 2023-VET-148133
        • Descriere proiect
        • Echipa implementare
        • Selecție
        • Job shadowing
        • Stagii de practică
        • Rezultate
        • Diseminare
        • Evaluare
      • 2023-SCH-120987
        • Descriere proiect
        • Echipa implementare
        • Selecție
        • Cursuri
        • Job shadowing
        • Rezultate
        • Diseminare
        • Evaluare
      • 2022-VET-58526
        • Descriere proiect
        • Echipa implementare
        • Pregătire participanți
        • Selecție
        • Curs de formare
        • Job shadowing
        • Rezultate
        • Diseminare și multiplicare
        • Evaluare
      • 2022-SCH-55763
        • Descriere proiect
        • Echipa implementare
        • Selecție
        • Cursuri
        • Job shadowing
        • Rezultate
        • Diseminare
        • Evaluare
      • 2021-VET-8292
        • Descriere proiect
        • Selecție
        • Echipa implementare
        • Rezultate
        • Diseminare
        • Evaluare
        • Cursuri
      • 2020-VET-78976
      • 2020-VET-78976
      • 2020-VET-78981
      • 2020-SCH-78628
        • Finnish and european education systems
        • Problem Solving and Task Based Learning: Innovation in the Classroom
        • Education in Finland and/or Estonia׃ Original Best Practices Benchmarking in Schools
      • 2017-KA2-036542
      • 2014-KA2-000226
  • Examene
    • Concursuri și olimpiade
    • Evaluare Nationala clasele II, IV, VI
      • Ordin M.E. – E.N. II – IV – VI 2022 – 2023
      • Metodologie
      • Calendar
      • Rezultate obtinute
    • Evaluare națională clasa a VIII-a
      • Ordin M.E. – E.N. VIII 2023-2024
      • Metodologie
      • Calendar
      • Model subiect oficial
      • Programe
      • Simulare E.N. VIII 2022 – 2023
    • Bacalaureat
      • Ordin M.E. – BAC 2023-2024
      • Metodologie
      • Calendar
      • Model subiect oficial
      • Programe
      • Simulare M.E. – BAC 2022 – 2023
    • Certificare competențe profesionale
    • Centru Cambridge
  • ȘDȘ
    • Proiect
    • Regulament
    • Contract de parteneriat
    • Cerere înscriere elevi
    • Cerere înscriere cadre didactice
    • Cerere retragere

MENIU RAPID

  • Înscriere pregătitoare
  • Înscriere clasa a V-a
  • Admitere clasa a IX-a
  • Evaluare Nationala clasele II, IV, VI
  • Evaluare națională clasa a VIII-a
  • Bacalaureat
  • Catalog electronic
  • Orar
  • Blog
 

Misiunea

Oferim experiențe autentice de educație și formare pentru un spirit liber, independent, proactiv și creăm contextul transferului și al recunoașterii rezultatelor învățării. Împărtășim practici de succes, multiculturale, centrate pe cultivarea creativității și atingerea întregului potențial.
 

Viziunea

Colegiul Național Pedagogic „Constantin Cantacuzino” va fi membru activ al rețelei naționale de educație în vederea diseminării experiențelor în formarea inițială și continuă și pentru valorificarea practicilor educaționale din experiențele partenerilor. Colegiul Național Pedagogic „Constantin Cantacuzino” va deveni membru activ al rețelei organizațiilor Erasmus+ pentru partajarea cunoștințelor acumulate din proiecte și programe și pentru dezvoltarea competențelor-cheie și profesionale de nivel internațional.
 
    • Când o secundă decide totul în lumea jocurilor
    • ザオプション 口コミ ― 利用者のリアルな体験談と評価を徹底解説
    • bi-winning デモできない ― デモ取引が動作しない原因とその対処法
    • Symptoms and treatment of gardnerellosis in women
    • Grafică și emoție în universul Rabbit Road
 
 
 

Transparența plăților la cazinourile fără licență din România

 

Transparența plăților a devenit un criteriu esențial pentru jucătorii care aleg un cazinou fara licenta ONJN. Mulți se tem că lipsa unei licențe locale ar putea însemna riscuri sau lipsă de siguranță, însă adevărul este mai nuanțat. Numeroase platforme internaționale adoptă politici de plată clare, termene fixe și rapoarte publice pentru a garanta corectitudinea procesării retragerilor. Această deschidere le oferă jucătorilor o imagine clară asupra modului în care se administrează fondurile și câștigurile.

Operatorii care nu dețin o licență românească se află adesea sub reglementarea altor autorități respectate, cum ar fi Malta Gaming Authority sau Curacao eGaming. Aceste instituții solicită cazinourilor să respecte norme stricte privind plățile și verificarea conturilor. Fiecare tranzacție este monitorizată, iar rapoartele sunt auditate periodic pentru a preveni orice abatere. Astfel, jucătorii pot fi siguri că procesele financiare sunt transparente, chiar dacă site-ul nu este aprobat de ONJN.

De asemenea, multe platforme pun la dispoziție un istoric detaliat al tuturor tranzacțiilor. Jucătorii pot urmări fiecare depunere, retragere și bonus primit. Această vizibilitate le oferă un control complet asupra bugetului și îi ajută să identifice eventualele neconcordanțe. Transparența plăților nu înseamnă doar rapiditate, ci și încredere între jucător și operator.

Cum verifică jucătorii corectitudinea retragerilor

Verificarea retragerilor este un pas important pentru orice jucător responsabil. Înainte de a investi bani într-o platformă, este indicat să se analizeze timpul de procesare și metodele disponibile. Cazinourile transparente oferă informații clare despre durata retragerilor și limitele aplicate. Acest lucru ajută jucătorii să evite surprizele neplăcute atunci când doresc să își retragă câștigurile.

Un semn de seriozitate este confirmarea automată a retragerilor prin e-mail sau notificări directe. Unele site-uri folosesc chiar instrumente de urmărire a tranzacțiilor, unde jucătorul poate vedea în timp real în ce stadiu se află cererea sa. Acest tip de sistem elimină incertitudinea și întărește încrederea în operator. Cu cât comunicarea este mai deschisă, cu atât jucătorul se simte mai protejat.

O altă metodă de verificare a corectitudinii constă în compararea experiențelor altor jucători. Recenziile și forumurile oferă o perspectivă reală asupra comportamentului cazinourilor la retrageri. Dacă majoritatea utilizatorilor confirmă plăți rapide și fără probleme, acest lucru reprezintă un indiciu puternic de încredere. În schimb, dacă apar întârzieri repetate sau lipsa răspunsurilor, platforma ar trebui evitată.

Sisteme de plată și verificare utilizate de cazinourile fără licență

Cazinourile fără licență românească au adoptat soluții moderne pentru a garanta transparența tranzacțiilor. Printre cele mai folosite se află portofelele electronice, plățile prin criptomonede și serviciile de banking instant. Aceste metode permit transferuri rapide și sigure, eliminând intermediarii inutili. În plus, fiecare operațiune este înregistrată, ceea ce face imposibilă manipularea istoricului.

Criptomonedele precum Bitcoin, Ethereum sau Litecoin oferă o combinație unică de confidențialitate și verificabilitate. Tranzacțiile sunt publice, dar anonime, iar blockchain-ul funcționează ca un registru imutabil. Acest sistem asigură că nici operatorul, nici jucătorul nu pot modifica datele odată ce plata este confirmată. Pentru mulți, această tehnologie reprezintă o garanție suplimentară a corectitudinii.

Cazinourile internaționale fără licență locală colaborează adesea cu furnizori recunoscuți precum Skrill, Neteller sau Revolut. Aceștia impun standarde stricte de verificare și asigură protecția fondurilor utilizatorilor. În plus, plățile prin aceste servicii sunt auditate extern, ceea ce oferă o dovadă suplimentară a transparenței. Jucătorii pot avea încredere că fiecare tranzacție urmează reguli clare, indiferent de metoda folosită.

Reputația și încrederea în platformele fără licență

Reputația unui cazinou fără licență se formează în timp și se bazează pe experiențele reale ale jucătorilor. Platformele serioase acordă o atenție specială transparenței și comunicării. Ele oferă informații detaliate despre procesarea plăților, termenele de retragere și contactul cu echipa de suport. Această abordare creează o relație de încredere între operator și comunitatea de jucători.

Recenziile independente joacă un rol decisiv în consolidarea reputației. Site-urile specializate analizează timpii de retragere, corectitudinea bonusurilor și răspunsul serviciului de asistență. O evaluare pozitivă repetată confirmă că platforma își respectă promisiunile. În schimb, lipsa de feedback sau plângerile frecvente pot ridica semne de întrebare. Transparența financiară rămâne întotdeauna cea mai bună carte de vizită.

Încrederea se câștigă prin consecvență și respect față de jucători. Cazinourile care plătesc la timp și comunică deschis tind să devină preferatele publicului. Fiecare tranzacție procesată corect adaugă un plus de credibilitate. Pe termen lung, această atitudine asigură loialitatea jucătorilor și poziționează platforma ca un exemplu de corectitudine în industria jocurilor de noroc.

 
 

Copyright © 2023 Colegiul Național Pedagogic „Constantin Cantacuzino”. All Rights Reserved

ba4d08a2e0cd26681bb8e942a8605743