Apel de selecție a elevilor și a cadrelor didactice

în vederea participării la activitățile de mobilitate din cadrul proiectului 

Erasmus+ nr. 2024-1-RO01-KA121-VET-000222393

  Beneficiar: Colegiul Național Pedagogic Constantin Cantacuzino Târgoviște Durata proiectului: 15 luni Perioada de implementare: 01.06.2024 – 31.08.2025 Țările în care se realizează mobilitățile: Spania, Turcia, Portugalia Grup țintă:  – 163 de elevi, profilul pedagogic, specializarea învățător-educatoare;  116 de elevi, profilul pedagogic, specializarea educator-puericultor;  108 de elevi, profilul real, specializarea matematică-informatică;  – 58 de profesori VET.   Beneficiari direcți:  – 5 elevi de la clasele a X-a în Turcia și 8 de la clasele a XI-a în Spania, specializarea învățător-educatoare;  8 elevi de la clasa a X-a și 4 de la clasa XI-a, specializarea educator-puericultor, în Turcia;  4 elevi de la clasele a X-a și 4 de la XI-a, specializarea matematică-informatică, în Portugalia;  – 3 profesori VET la curs de formare și 2 experți invitați..   Obiectivul general: Dezvoltarea la minimum 25% dintre elevi a competențelor digitale relevante pentru piața muncii prin contribuția la crearea unor aplicații de e-learning, până la sfârșitul anului 2025   Obiective specifice: O.S.1 dezvoltarea la minimum 50% dintre elevii de profilul pedagogic și profesorii metodiști a competențelor de elaborare a unor strategii didactice, valorificând inteligența artificială, instrumente VR sau imprimare 3D,  până la sfârșitul anului școlar 2024 – 2025.   Indicator de realizare 1.1. Elaborarea unui ghid metodologic privind utilizarea inteligenței artificiale, a instrumentelor VR sau a imprimantei 3D, de către profesorii VET, în colaborare cu elevii de la profilul pedagogic, până la sfârșitul anului școlar 2024 – 2025.   Indicator de realizare 1.2.
  1. pentru specializarea învățător-educatoare
Elaborarea a minimum 10 exemple de activități de învățare sau evaluare (clasa a X-a) și a minimum 16 proiecte didactice (clasa a XI-a) în care au valorificat inteligența artificială, instrumente VR sau imprimare 3D, până la sfârșitul anului școlar 2024 – 2025.
  1. pentru specializarea educator-puericultor
Elaborarea a minimum 16 de exemple de jocuri (clasa a X-a) și a minimum 8  proiecte didactice (clasa a XI-a), în care au valorificat inteligența artificială, instrumente VR sau imprimare 3D, până la sfârșitul anului școlar 2024 – 2025.   O.S.2. Dezvoltarea la minimum 50% dintre elevii de la specializarea matematică-informatică a competențelor interdisciplinare prin proiectarea și implementarea de soluții inovative, utilizând inteligența artificială, realitatea virtuală și imprimarea 3D până la sfârșitul anului școlar 2024 – 2025.   Indicator de realizare 2.1. Elaborarea unui proiect interdisciplinar de proiectare a unui oraș inteligent al viitorului prin utilizarea tehnologiilor IA, VR, proiectare 3D și imprimare.