OPIS PROCEDURI 2024-2025

ACTIUNI CORECTIVE – TRATAREA RECLAMATIILOR ACCESAREA SERVICIILOR PUBLICE, IN FORMAT ELECTRONIC SIMPLIFICAT

ACCESIBILITATEA LA TEHNOLOGIE (TIC) A ELEVILOR SI A PERSONALULUI ANGAJAT IN INTERESUL INVATAMANTULUI

ACCESUL ELEVILOR SI A PERSONALULUI IN INCINTA UNITATII SCOLARE

ACCESUL IN CABINETUL DE INFORMATICA IN TIMPUL SI IN AFARA PROGRAMULUI

ACCESUL IN LABORATOARELE DE SPECIALITATE SI IN ATELIERE

ACCESUL PERSOANELOR STRAINE IN INCINTA UNITATII SCOLARE

ACHIZITII PUBLICE ACHIZITIILE PUBLICE DINTR-O BIBLIOTECA

ACOPERIREA ORELOR DE CURS IN CAZUL ABSENTEI NEASTEPTATE A CADRELOR DIDACTICE

ACORDAREA FACILITATILOR DE TRANSPORT PENTRU ELEVI ACORDAREA FEEDBACK-ULUI DIN PARTEA ELEVILOR PRIVIND ACTIVITATEA DE INVATARE, PREDARE SI EVALUARE IN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR

ACORDAREA PRIMELOR DE CARIERA PERSONALULUI DIDACTIC, DIDACTIC AUXILIAR SI ADMINISTRATIV, CONFORM OUG NR. 58 2023

ACORDAREA PRIMULUI AJUTOR IN CAZ DE ELECTROCUTARE ACORDAREA RECHIZITELOR SCOLARE ACORDAREA TICHETELOR SOCIALE PE SUPORT ELECTRONIC PENTRU SPRIJIN EDUCATIONAL

ACORDAREA VOUCHERELOR DE VACANTA

ACORDAREA, SCHIMBAREA SI REVOCAREA ACCESULUI FIZIC SI LOGIC LA SISTEMUL DE MONITORIZARE AUDIO-VIDEO

ACTIUNI CORECTIVE – TRATAREA RECLAMATIILOR

ADAUGAREA SI ASOCIEREA ELEVILOR IN SIIIR ACTIUNI PREVENTIVE

ACTIVITATEA COORDONATORULUI PENTRU PROIECTE SI PROGRAME EDUCATIVE SCOLARE SI EXTRASCOLARE

ACTIVITATEA DE PREVENIRE SI STINGERE A INCENDIILOR

ACTIVITATEA DE SUPRAVEGHERE AUDIO-VIDEO A ACTIVITATII DIN UNITATEA DE INVATAMANT, PRIN INTERMEDIUL SISTEMULUI DE SUPRAVEGHERE AUDIO-VIDEO

ACTIVITATI DE INFORMARE SI CONSTIENTIZARE ASUPRA FENOMENULUI DE BULLYING PENTRU PERSONALUL UNITATII, ELEVI COPII, PARINTI

ACTIVITATI SPECIFICE PARTICIPANTILOR IN CADRUL PROIECTULUI ERASMUS +

ACTIVITATILE EDUCATIONALE EXTRASCOLARE

ANALIZAREA SI STABILIREA STRUCTURII ORGANIZATORICE

ANGAJAREA PRIN TRANSFER A PERSONALULUI DIDACTIC AUXILIAR SI ADMINISTRATIV

ANTICORUPTIA

ANTIFRAUDA

ADMINISTRAREA SI INCHIRIEREA SPATIILOR EXCEDENTARE

ADMINISTRAREA SISTEMULUI INFORMATIC

ALEGEREA CURRICULUMULUI LA DECIZIA SCOLII (CDS)

AMORTIZAREA ACTIVELOR FIXE

ANALIZA CULTURII ORGANIZATIONALE

CERCETAREA DISCIPLINARA

APLICAREA PROCEDURII DE ACHIZITIE PUBLICA PRIN PROCEDURA SIMPLIFICATA

APLICAREA SANCTIUNILOR PENTRU ELEVI

APROVIZIONAREA UNITATII CU MATERIALE, RECHIZITE, MIJLOACE FIXE SI OBIECTE DE INVENTAR SI CONSUMUL ACESTORA

ARHIVAREA DOCUMENTELOR FINANCIAR CONTABILE

ARHIVAREA DOCUMENTELOR

ASIGURAREA ACCESULUI EGAL LA EDUCAIE A TUTUROR ELEVILOR

ASIGURAREA ACCESULUI LA INFORMATIILE PUBLICE PENTRU PERSOANELE CU DIZABILITATI

ASIGURAREA CONDITIILOR DE EGALIZARE A SANSELOR PENTRU ELEVII CU DEFICIENTE DE VEDERE, DEFICIENTE DE AUZ SI TULBURARI DE NEURODEZVOLTARE CARE SUS

ASIGURAREA CONTINUITATII ACTIVITATILOR DESFASURATE IN UNITATEA DE INVATAMANT

AUTOEVALUAREA INSTITUTIONALA

CALCULAREA DOBANZILOR LA DIFERENTELE SALARIALE CASTIGATE PRIN HOTARARI JUDECATORESTI

CALCULUL DREPTURILOR SALARIALE CONFORM LEGII Nr. 85 2016

CALCULUL DREPTURILOR SALARIALE CONFORM OUG NR. 48 2022 SI HOTARARII NR. 875 2022

CALCULUL, INREGISTRAREA, RAPORTAREA SI DECONTAREA CONTRIBUTIILOR ANGAJATORULUI LA FNUASS SI A INDEMNIZATIILOR PENTRU CONCEDII MEDICALE CE SE SUPO

CENTRALIZAREA REZULTATELOR LA INVATATURA

CONSILIUL REPREZENTATIV AL PARINTILOR REPREZENTANTILOR LEGALI ASOCIATIA DE PARINTI

CONSILIEREA PSIHOPEDAGOGICA INDIVIDUALA SI DE GRUP

CONSILIEREA EDUCATIVA

CONSEMNAREA NOTELOR SI ABSENTELOR IN CATALOG

COMUNICAREA INTERNA CU PERSONALUL UNITATII

COMUNICAREA INTER SI INTRAINSTITUTIONALA

COMUNICAREA INSTITUTIONALA CU ALTE INSTITUTII DE EDUCATIE

COMUNICAREA FORMALA EXTERNA CU PARINTII REPREZENTANTII LEGALI

COMUNICAREA FORMALA EXTERNA CU ANGAJATORII SI CU ALTE INSTITUTII SI GRUPURI SEMNIFICATIVE DE INTERES

COMPORTAMENTUL SI TINUTA ELEVILOR

COMPORTAMENTUL IN CAZ DE INUNDATIE

COMPORTAMENTUL IN CAZ DE CUTREMUR

COMPLETAREA SI RAPORTAREA EVIDENTEI SALARIATILOR UTILIZAND PLATFORMA INFORMATICA REGES-ONLINE

COMPLETAREA SI FOLOSIREA CATALOGULUI LA CLASA

COMPLETAREA REGISTRULUI DE CASA

COMPLETAREA FORMULARULUI DE INTEGRITATE IN SEAP SICAP

COMPLETAREA DECLARAIILOR DE INTERESE DE CATRE PERSONALUL DIDACTIC DE PREDARE

COMPENSAREA IN BANI A CONCEDIULUI DE ODIHNA NEEFECTUAT

COMISIA DE MOBILITATE A PERSONALULUI DIDACTIC DE LA NIVELUL UNITATII

COMBATEREA INSUCCESULUI SCOLAR

COMBATEREA DISCRIMINARII IN SALA DE CLASA

COMBATEREA BULLYING-ULUI SI A CYBERBULLYING-ULUI PRIN INTERVENTIE INTEGRATA, PRIN IDENTIFICARE SI SEMNALARE

COLECTAREA SI SINTETIZAREA REGULATA A OPINIILOR SI PROPUNERILOR ELEVILOR, PARINTILOR SI A ALTOR FACTORI INTERESATI

COLECTAREA DATELOR

CIRCUITUL DOCUMENTELOR FINANCIAR CONTABILE

CHELTUIELILE AFERENTE DREPTURILOR COPIILOR CU CES

CONSILIUL SCOLAR AL ELEVILOR

DELEGAREA ATRIBUTIILOR

CONSIMTAMANTUL ASUPRA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

CONSTITUIREA COMISIEI CEAC

CONSTITUIREA COMISIEI PENTRU FORMARE SI DEZVOLTARE IN CARIERA DIDACTICA

CONSTITUIREA PROVIZIOANELOR

CONSTITUIREA SI COMPLETAREA DOSARELOR PERSONALE ALE ANGAJATILOR

CONSTITUIREA SI FUNCTIONAREA COMITETULUI DE PARINTI

CONSTITUIREA SI FUNCTIONAREA CONSILIULUI CLASEI

CONTROLUL CALITATII APEI, AERULUI SI ALTOR UTILITATI

CONTROLUL DAUNATORILOR

CONTROLUL DOCUMENTELOR

CONTROLUL FINANCIAR PREVENTIV PROPRIU

CONTROLUL INREGISTRARILOR

CONTROLUL PROCESULUI NECONFORM

CORECTAREA ERORILOR CONTABILE

CORESPONDENTA INTER SI INTRAINSTITUTIONALA

CREAREA, UTILIZAREA SI SCHIMBAREA PERIODICA A PAROLELOR CE PERMIT ACCESUL LA SISTEMUL INFORMATIC

CURATENIA SI DEZINFECTIA IN UNITATE

DECONTAREA ACHIZITIEI DE DISPOZITIVE DE CORECTIE SPECIALA PENTRU LUCRATORII CARE FOLOSESC IN MOD OBINUIT UN ECHIPAMENT CU ECRAN DE VIZUALIZARE

DECONTAREA NAVETEI PERSONALULUI UNITATII

ELABORAREA CONTRACTELOR INDIVIDUALE DE MUNCA

ELABORAREA CODULUI DE ETICA

EFECTUAREA OPERATIUNILOR DE PLATI, INCASARI PRIN TREZORERIE SI EVIDENTA ACESTORA

EFECTUAREA ASISTENTELOR LA CLASA

EFECTUAREA ACHIZITIILOR PUBLICE DE SERVICII SOCIALE SI ALTE SERVICII SPECIFICE PRIN PROCEDURA PROPRIE – ANEXA 2 DIN LEGEA NR. 98 2016

ECHIVALAREA STUDIILOR EFECTUATE IN STRAINATATE

ECHIVALAREA RECUNOASTEREA NIVELURILOR DE COMPETENTA DIN CADRUL PROBELOR DE EVALUARE A COMPETENTELOR LINGVISTICE SI DIGITALE PENTRU EXAMENUL NATI

ECHIVALARE CREDITE PROFESIONALE TRANSFERABILE

DREPTURILE SI OBLIGATIILE PERSONALULUI UNITATII PE PERIOADA DELEGARII SI DETASARII

DREPTURILE PERSOANEI VIZATE

DREPTUL DE ACCES LA ECHIPAMENTELE IT SI APLICATIILE INFORMATICE UTILIZATE IN UNITATEA DE INVATAMANT

DOSARUL ACHIZITIEI PUBLICE

DISTRIBUIREA FRUCTELOR, LAPTELUI SI PRODUSELOR LACTATE SI DE PANIFICATIE

DEZVOLTAREA SI IMPLEMENTAREA STRATEGIILOR DE CONTROL INTERN MANAGERIAL LA NIVELUL UNITATII DE INVATAMANT

DETERMINAREA EXPUNERII LA RISC

DESFASURAREA PROBEI DE SELECTIE IN VEDEREA CONSTITUIRII CLASEI A V-A LA NIVELUL UNITATII PENTRU ANUL SCOLAR 2025 2026

DESFASURAREA ONLINE SAU HIBRID A SEDINTELOR CONSILIULUI PROFESORAL

DESFASURAREA ONLINE SAU HIBRID A SEDINTELOR CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE

DESFASURAREA ACTIVITATILOR DIDACTICE IN SISTEM ONLINE SI HIBRID, PRIN INTERMEDIUL TEHNOLOGIEI SI AL INTERNETULUI

DESFASURAREA ACHIZITIILOR PRIN CUMPARARE DIRECTA

DESEMNAREA MEMBRILOR CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE

DESEMNAREA COMISIEI DE CONTROL INTERN MANAGERIAL

DESEMNARE CONSILIER ETICA

DEPUNEREA DOSARULUI IN VEDEREA ACORDARII GRADAIEI DE MERIT

DEPUNEREA DECLARATIEI 112 PRIVIND OBLIGAIILE DE PLATA A CONTRIBUIILOR SOCIALE, IMPOZITULUI PE VENIT I EVIDENA NOMINALA A PERSOANELOR ASIGUR

DEPLASAREA PERSONALULUI UNITATII

DELEGAREA ATRIBUTIILOR

ELABORAREA PLANIFICARILOR

EVALUAREA PORTOFOLIILOR PROFESORILOREV

ALUAREA REZULTATELOR INVATARII SI MONITORIZAREA TRASEULUI SCOLAR

EVALUAREA SATISFACTIEI EDUCABILILOR SI PARINTILOR ACESTORA IN PRIVINTA ACTIUNILOR ESENTIALE

EVALUAREA SI URMARIREA PROGRESULUI SCOLAR

EVIDENTA BUNURILOR PRIMITE PRIN DONATIE CU TITLU GRATUIT

EVIDENTA FONDULUI DE CARTE

ELABORAREA SI APLICAREA CHESTIONARELOR

ELABORAREA SI APLICAREA DECIZIILOR

ELABORAREA SI CODIFICAREA PROCEDURILOR DE SISTEM SI OPERATIONALE

ELABORAREA SI DEZVOLTAREA PLANULUI DE DEZVOLTARE INSTITUTIONALA

ELABORAREA STATULUI DE PERSONAL

ELABORAREA, APLICAREA SI VERIFICAREA ORARULUI UNITATII

ELABORAREA, VALIDAREA SI APROBAREA OFERTEI EDUCATIONALE

ELABORAREA, VERIFICAREA, CONTROLUL SI RAPORTAREA SITUATIILOR FINANCIARE LUNARE, TRIMESTRIALE SI ANUALE

ELIBERAREA ADEVERINTELOR PENTRU MEMBRII COMISIILOR DE BAC SI EN

EMITEREA ADEVERINTELOR

EMITEREA HOTARARILOR CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE

EVALUAREA PERFORMANTEI PERSONALULUI DIDACTIC SI DIDACTIC AUXILIAR

EVALUAREA PERFORMANTELOR ANGAJATILOR

GESTIONAREA PATRIMONIULUI UNITAII DE INVAAMANT

GESTIONAREA PROIECTELOR CU FINANTARE EUROPEANA

GESTIONAREA PROIECTELOR CU FINANTARE LOCALA

GESTIONAREA SITUATIILOR DE CRIZA

EVIDENTA PREZENTEI, INVOIRILOR SI CONCEDIILOR

EVIDENTA SI RAPORTAREA ANGAJAMENTELOR BUGETARE SI LEGALE

EVIDENTA, GESTIONAREA SI INVENTARIEREA DOCUMENTELOR DIN CADRUL BIBLIOTECII SCOLARE

EVOLUTIA PERFORMANTELOR SCOLARE UTILIZAND SISTEMUL NATIONAL DE INDICATORI PRIVIND EDUCATIA

EXECUTIA COPIILOR DE SIGURANTA SI UTILIZAREA COMPUTERELOR

FOLOSIREA SPATIILOR SI TERENURILOR DE SPORT EXTERIOARE

FORMAREA CONTINUA SI PERFECTIONAREA PERSONALULUI DIDACTIC

FORMAREA PROFESIONALA A PERSONALULUI DIDACTIC AUXILIAR SI ADMINISTRATIV

FORME ALE BULLYING-ULUI

FUNCIONAREA COMISIEI PENTRU CURRICULUM

FUNCIONAREA COMISIEI PENTRU PREVENIREA I COMBATEREA VIOLENEI, A FAPTELOR DE CORUPIE I DISCRIMINARII IN MEDIUL COLAR I PROMOVAREA INTER

FUNDAMENTAREA BUGETULUI

GESTIONAREA ACTELOR DE STUDII SI A DOCUMENTELOR SCOLARE

GESTIONAREA CORECTA A SITUATIILOR LITIGIOASE

GESTIONAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

GESTIONAREA DESEURILOR

GESTIONAREA FONDULUI DE CARTE

GESTIONAREA INCIDENTELOR DE SECURITATE SI RECUPERAREA DATELOR COLECTATE PRIN SISTEMUL DE MONITORIZARE AUDIO-VIDEO

GESTIONAREA LABORATOARELOR DE FIZICA, CHIMIE, BIOLOGIE

GESTIONAREA MATERIALELOR DE IGIENIZARE

INREGISTRAREA IN CONTABILITATE

IDENTIFICAREA PUNCTELOR TARI, PUNCTELOR SLABE, OPORTUNITATILOR SI AMENINTARILOR

IDENTIFICAREA SI GESTIONAREA ABATERILOR

IDENTIFICAREA SI INCLUZIUNEA ELEVILOR IN SITUATII DE RISC CU CERINTE EDUCATIONALE SPECIALE

IDENTIFICAREA SI MONITORIZAREA FUNCTIILOR SENSIBILE

IGIENA ECHIPAMENTELOR SI MENTENANTA

IGIENA PERSONALULUI

IMPLEMENTAREA SISTEMULUI DE CONTROL INTERN MANAGERIAL

IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 1 ETICA SI INTEGRITATEA

IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 2 ATRIBUTII, FUNCTII, SARCINI

IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 3 – COMPETENTA SI PERFORMANTA

IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 4 STRUCTURA ORGANIZATORICA

IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 5 OBIECTIVE

IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 6 PLANIFICAREA

IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 7 MONITORIZAREA PERFORMANTELOR

IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 8 MANAGEMENTUL RISCULUI

IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 9 PROCEDURI

IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 10 SUPRAVEGHEREA

IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 11 CONTINUITATEA ACTIVITATII

IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 12 INFORMAREA SI COMUNICAREA

IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 13 GESTIONAREA DOCUMENTELOR

IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 14 RAPORTAREA CONTABILA I FINANCIARA

IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 15 EVALUAREA SISTEMULUI DE CONTROL INTERN MANAGERIAL

IMPLICAREA PARINTILOR REPREZENTANTILOR LEGALI IN EDUCATIE I

NCADRARE PERSONAL PLATA CU ORA

INCHEIEREA CONTRACTULUI COLECTIV DE MUNCA

INCHEIEREA CONTRACTULUI EDUCAIONAL INTRE UNITATE I PARINII SAU REPREZENTANII LEGALI ELEVII MAJORI

INCHEIEREA SITUATIEI SCOLARE PENTRU ELEVII AMANATI

INFIINTAREA, ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA CONSORTIULUI SCOLAR

INFORMAREA SI PRELUAREA DIN CADRUL UNITATII DE INVATAMANT DE CATRE PARINTI REPREZENTANTI LEGALI A ELEVILOR CU PROBLEME DE SANATATE SAU D

INREGISTRAREA COPIILOR CU PARINTI PLECATI LA MUNCA IN STRAINATATE SI A CELOR REVENITI IN TARA DUPA O PERIOADA DE SEDERE IN STRAINATE

INVOIREA PERSONALULUI DIDACTIC

INREGISTRAREA IN CONTABILITATE

INREGISTRAREA, ACORDAREA SI JUSTIFICAREA AVANSURILOR IN NUMERAR

INSCRIEREA IN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR A PERSOANELOR CARE NU DEIN UN COD NUMERIC PERSONAL

INSCRIEREA IN INVATAMANTUL PRIMAR PENTRU ANUL SCOLAR 2025-2026

INSERTIA PROFESIONALA PENTRU CADRELE DIDACTICE NOI, FARA EXPERIENTA

INSTRUIREA PRIVIND PROTECTIA MUNCIII

NTERVENTIE IN SITUATIILE DE VIOLENTA PSIHOLOGICA-BULLYING

INTOCMIRE ALOP

INTOCMIRE STATE PLATA

INTOCMIREA BALANTEI DE VERIFICARE

INTOCMIREA BUGETULUI

INTOCMIREA DECLARATIEI 100

INTOCMIREA PROGRAMULUI ANUAL DE ACHIZITII PUBLICE

INTOCMIREA PROIECTULUI SI A PLANULUI DE INCADRARE A PERSONALULUI DIDACTIC

INTOCMIREA REFERATULUI DE NECESITATE

INTOCMIREA REGISTRULUI CARTEA MARE

INTOCMIREA REGISTRULUI INVENTAR

INTOCMIREA REGISTRULUI JURNAL

INTOCMIREA REGULAMENTULUI DE ORDINE INTERIOARA

INTOCMIREA REGULAMENTULUI DE ORGANIZARE SI FUNCTIONARE

INTOCMIREA SITUATIILOR STATISTICE

INTOCMIREA, ACTUALIZAREA I APROBAREA FIELOR DE POST

INTRARILE SI VALORILE DINTR-O BIBLIOTECA

INVENTARIEREA FONDULUI DE CARTE

MONITORIZAREA, PREVENIREA SI COMBATEREA ABSENTEISMULUI SI ABANDONULUI SCOLAR IN UNITATEA DE INVATAMANT

MANAGEMENTUL BURSELOR SCOLARE (ANUL SCOLAR 2025-2026)

MANAGEMENTUL CAZURILOR DE VIOLENA ASUPRA ELEVILOR I A PERSONALULUI UNITAII DE INVATAMANT, PRECUM I AL ALTOR SITUAII CORELATE IN MEDI

MANAGEMENTUL DE CAZ PENTRU COPIII CU CES ORIENTATI SCOLAR SI PROFESIONAL

MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE

MANAGEMENTUL RISCURILOR DE CORUPTIE IN CADRUL UNITATII DE INVATAMANT

MANAGEMENTUL SISTEMULUI INFORMATIC INTEGRAT AL INVATAMANTULUI DIN ROMANIA (SIIIR)

MASURAREA SATISFACTIEI BENEFICIARULUI

MECANISMUL DE SEMNALARE ANONIMA A FAPTELOR DE VIOLENA I A SUSPICIUNILOR PRIVIND CONSUMUL DE DROGURI I ALTE ABATERI DE LA NORMELE DE BUNA COND

MOBILITATEA CADRELOR DIDACTICE SI A ELEVILOR IN CADRUL PROIECTELOR EDUCATIONALE EUROPENE – ERASMUS+

MODALITATEA DE COLECTARE, VALIDARE, PASTRARE SI ARHIVARE – CONDICA PREZENTA FISA DE PREZENTA

MODALITATILE DE CONTESTARE A DECIZIEI PRIVIND DREPTUL DE ACCES LA INFORMAIILE DE INTERES PUBLIC SOLICITATE

MODIFICAREA REPARTIZARII PE TRIMESTRE A CREDITELOR BUGETARE

MODUL DE COMPLETARE A REGISTRULUI MATRICOL

MODUL DE EVIDENTA, CALCUL SI PLATA A ORELOR REALIZATE IN REGIM PLATA CU ORA

MODUL DE PLATA A PERSONALULUI CARE FACE PARTE DIN COMISIILE PENTRU EVALUAREA NATIONALA, BACALAUREAT, EXAMENUL NATIONAL DE DEFINITIVARE IN INVATAMANT

MONITORIZARE OBIECTIVE PDI

MONITORIZAREA ACTIVITATILOR DIDACTICE FATA IN FATA ONLINE

MONITORIZAREA ACTIVITATILOR EDUCATIVE EXTRASCOLARE SI EXTRACURRICULARE

MONITORIZAREA PERFECTIONARII CADRELOR DIDACTICE

MONITORIZAREA PERFORMANTEI SCOLARE

MONITORIZAREA PROGRAMELOR DE EDUCATIE REMEDIALA

MONITORIZAREA SEGREGARII SCOLARE IN UNITATEA DE INVATAMANT

MONITORIZAREA SI EVALUAREA CALITATII PROCESULUI EDUCATIONAL

MONITORIZAREA SI RAPORTAREA PERFORMANTELOR

MONITORIZAREA TIMPULUI EFECTIV LUCRAT IN CONDITII PERICULOASE SAU VATAMATOARE

ORGANIZAREA SI DESFASURAREA ACTIVITATII INFORMATICIANULUI ORGANIZAREA SI CONDUCEREA CONTABILITATII ORGANIZAREA SI ACORDAREA PRIMULUI AJUTOR IN CAZ DE ACCIDENT ORGANIZAREA PREDARII DISCIPLINEI RELIGIE ORGANIZAREA CONCURSURILOR TESTARILOR DE OCUPARE A POSTURILOR DIDACTICE CATEDRELOR CARE SE VACANTEAZA PE PARCURSUL ANULUI SCOLAR 2025-2026 ORGANIZAREA l DESFAURAREA ACTIVITAILOR DE EDUCAIE JURIDICA ORGANIZAREA CONCURSURILOR SCOLARE SI EXTRASCOLARE OPERARE SEAP SICAP ORGANIZAREA CONCURSURILOR DE ANGAJARE OBSERVAREA PROCESULUI DE PREDARE – INVATARE – EVALUARE NORMELE DE IGIENA PRIVIND UNITATEA PENTRU OCROTIREA, EDUCAREA, INSTRUIREA, ODIHNA SI RECREEREA COPIILOR ELEVILOR NORME IGIENICO-SANITARE PENTRU VIZITATORI

ORGANIZAREA SI DESFASURAREA ACTIVITATILOR IN SALA DE SPORT PASTRAREA SI ARHIVAREA DOCUMENTELOR ELECTRONICE GENERATE DE SISTEMUL NATIONAL DE RAPORTARE – FOREXEBUG ORGANIZAREA, GESTIUNEA SI CONTABILIZAREA VENITURILOR PARASIREA LOCULUI DE MUNCA IN CONTEXTUL APARITIEI UNOR PROBLEME DE SANATATE ORGANIZAREA, GESTIUNEA SI CONTABILIZAREA SERVICIILOR ORGANIZAREA, GESTIUNEA SI CONTABILIZAREA OBIECTELOR DE INVENTAR ORGANIZAREA, GESTIUNEA SI CONTABILIZAREA INVESTITIILOR ORGANIZAREA, GESTIUNEA SI CONTABILIZAREA ACTIVELOR FIXE ORGANIZAREA, GESTIUNEA SI CONTABILIZAREA DEPLASARILOR ORGANIZAREA, DESFASURAREA SI EVALUAREA INSPECTIEI SPECIALE LA CLASA, IN CADRUL ETAPELOR DE MOBILITATE ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA CONSILIULUI PROFESORAL (CP) ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE (C.A.) ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA COMISIILOR DIN UNITATE ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA BIBLIOTECII SCOLARE ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA COMISIEI PARITARE ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA ACTIVITATII DE EVIDENTA SI GESTIONARE A MANUALELOR SCOLARE ORGANIZAREA SI DESFASURAREA TABERELOR, EXCURSIILOR SI EXPEDITIILOR ORGANIZAREA SI DESFASURAREA SIMULARII EVALUARII NATIONALE PENTRU ABSOLVENTII CLASEI A VIII-A SI A SIMULARII PROBELOR SCRISE ALE EXAMENULUI NA ORGANIZAREA SI DESFASURAREA PROGRAMULUI SCOALA DUPA SCOALA ORGANIZAREA SI DESFASURAREA PROGRAMULUI SCOALA ALTFEL ORGANIZAREA SI DESFASURAREA PROGRAMULUI SAPTAMANA VERDE ORGANIZAREA SI DESFASURAREA PROBELOR PENTRU OBTINEREA ATESTATULUI DE COMPETENTA LINGVISTICA ORGANIZAREA SI DESFASURAREA EXAMENULUI DE ATESTARE A COMPETENTELOR PROFESIONALE ALE ABSOLVENTILOR CLASELOR DE MATEMATICA-INFORMATICA SI MATEMA ORGANIZAREA SI DESFASURAREA EXAMENELOR DE CORIGENTA ORGANIZAREA SI DESFASURAREA EVACUARII IN CAZ DE INCENDIU ORGANIZAREA SI DESFASURAREA CONCURSULUI DE OCUPARE A POSTURILOR DIDACTICE CU PERSONAL NECALIFICAT 30 60 ZILE ORGANIZAREA SI DESFASURAREA ADMITERII IN INVATAMANTUL LICEAL DE STAT PENTRU ANUL SCOLAR 2025-2026

PLANIFICAREA RESURSELOR IN VEDEREA ATINGERII OBIECTIVELOR

PROMOVAREA OFERTEI EDUCATIONALE

PROMOVAREA EGALITATII DE SANSE SI DE TRATAMENT INTRE FEMEI SI BARBATI

PROMOVAREA A 2 ANI DE STUDII INTR-UN AN COLAR IN INVAAMANTUL PREUNIVERSITAR

PROGRAMUL NATIONAL PILOT DE TIP SCOALA DUPA SCOALA, PENTRU ELEVII PANA LA CLASA A VIII-A INCLUSIV

PROIECTAREA ACTIVITATII DIDACTICE

PROGRAMUL EURO 200

PROGRAME PENTRU EXAMENE

PROGRAMAREA SI EFECTUAREA CONCEDIULUI

PROCURAREA, PASTRAREA, FOLOSIREA SI SCOATEREA DIN UZ A SIGILIILOR

PROCEDURA SIMPLIFICATA PENTRU REVIZUIREA OFERTEI DE DISCIPLINE OPTIONALE (CDS)

PROCEDURA DE LUCRU A COMISIEI PENTRU EVALUAREA SI ASIGURAREA CALITATII

PROCEDURA DE UTILIZARE A SISTEMULUI NATIONAL PRIVIND FACTURA ELECTRONICA RO E-FACTURA

PROCEDURA DE COLABORARE CU CJRAE

PRINCIPII GDPR CARE SE APLICA IN PROCESUL DE INVATAMANT ON-LINE

PRINCIPIILE SI POLITICILE CONTABILE

PREZENTA IN UNITATE A FACILITATORILOR ELEVILOR CU CERINTE EDUCATIONALE SPECIALE

PREVENIREA SI COMBATEREA VIOLENTEI

PREVENIREA SI COMBATEREA HARTUIRII PE CRITERIUL DE SEX, PRECUM SI A HARTUIRII MORALE LA LOCUL DE MUNCA

PREVENIREA I SOLUTIONAREA SITUATIILOR DE INCOMPATIBILITATE SI SAU CONFLICT DE INTERESE

PREGATIREA SUPLIMENTARA A ELEVILOR

PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

PORTOFOLIUL EDUCATIONAL AL ELEVULUI DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR

PLATA ORELOR SUPLINITE PENTRU CONCEDII MEDICALE

PLATA INSPECTIILOR

PLATA FONDULUI PENTRU PERSOANE CU HANDICAP

PLANIFICAREA, PREGATIREA, ORGANIZAREA SI DESFASURAREA EXERCITIILOR DE SIMULARE IN CAZUL PRODUCERII UNEI SITUATII DE URGENTA

PROMOVAREA IN GRADE SAU TREPTE PROFESIONALE A PERSONALULUI DIDACTIC AUXILIAR SI ADMINISTRATIV

REDUCEREA CONSUMULUI DE ENERGIE DIN UNITATEA DE INVATAMANT

REEVALUAREA PATRIMONIULUI UNITATII

RECUPERAREA UNEI SUME, INCASATE NECUVENIT DE CATRE ANGAJAT

RECICLAREA SELECTIVA

RECOMPENSAREA REZULTATELOR PERSONALULUI DIDACTIC

REALIZAREA VERIFICARII SI EVALUARII CONTROLULUI INTERN MANAGERIAL

REALIZAREA CIRCUITULUI INFORMATIILOR

REALIZAREA CIRCUITULUI DOCUMENTELOR

RAPORTAREA SITUATIILOR FINANCIARE IN FOREXEBUG

REALIZAREA ACTIVITATILOR DE INVENTARIERE

RAPORTAREA REZULTELOR SCOLARE PRINCIPALILOR PURTATORI DE INTERESE

RAPORTAREA PERIODICA A REALIZARII ACTIVITATILOR ASOCIATE INDEPLINIRII OBIECTIVELOR STABILITE IN PLANUL MANAGERIAL

RAPORTAREA CONTABILA SI FINANCIARA

PUNEREA IN APLICARE A HOTARARILOR CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE

PUBLICAREA INFORMATIILOR PE SITE-UL UNITATII DE INVATAMANT

PROMOVAREA SANATATII SI EDUCATIEI PENTRU SANATATE

PROTOCOL PENTRU INTERNATUL SCOLAR

REGIMUL MANUALELOR COLARE IN INVAAMANTUL PREUNIVERSITAR

SELECTIA MEMBRILOR COMISIEI PENTRU EVALUAREA SI ASIGURAREA CALITATII

SEGREGAREA SCOLARA

SELECTAREA, VERIFICAREA SI PASTRAREA DOCUMENTELOR PENTRU PORTOFOLIUL PROFESIONAL

SECURIZAREA INFORMATIILOR SI DATELOR

SECURITATEA SI SANATATEA IN MUNCA

SECURITATEA IN ACTIVITATILE DESFASURATE IN AFARA UNITATII DE INVATAMANT

SECURITATEA DINTR-O UNITATE

SCOATEREA DIN FUNCTIUNE DECLASAREA SI CASAREA MIJLOACELOR FIXE SI A OBIECTELOR DE INVENTAR

RITMICITATEA NOTARII

REVIZUIREA PLANULUI DE DEZVOLTARE INSTITUTIONALA

REZOLVAREA STARILOR CONFLICTUALE

REVIZUIREA PERIODICA A ACTIVITATILOR EXTRASCOLARE SI EXTRACURRICULARE

RESTRANGEREA DE ACTIVITATE SI COMPLETAREA NORMELOR IN ANUL SCOLAR 2025-2026

RESURSELE EDUCATIONALE DESCHISE (RED)

REPARTIZAREA PRECOLARILOR ELEVILOR INSCRII IN GRUPELE CLASELE DE INCEPUT DE NIVEL GRUPA MICA, CLASA PREGATITOARE, CLASA A V-A

REPARTIZAREA CADRELOR DIDACTICE PENTRU FUNCTIA DE DIRIGINTE SI ATRIBUTIILE ACESTUIA

REPARTIZAREA ELEVILOR INSCRII IN CLASA A IX-A, PRIN DISTRIBUIREA ALEATORIE A ACESTORA IN FORMATIUNILE DE STUDIU

REPARTIZAREA CADRELOR DIDACTICE PENTRU FUNCTIA DE DIRIGINTE SI ATRIBUTIILE ACESTUIA

SELECTIA BENEFICIARILOR DE DISPOZITIVE ELECTRONICE CU CONEXIUNE LA INTERNET, IN CADRUL PROGRAMULUI NATIONAL SCOALA DE ACASA

SELECTIA MEMBRILOR COMISIEI PENTRU EVALUAREA SI ASIGURAREA CALITATII

SEGREGAREA SCOLARA SELECTAREA, VERIFICAREA SI PASTRAREA DOCUMENTELOR PENTRU PORTOFOLIUL PROFESIONAL

SECURIZAREA INFORMATIILOR SI DATELOR

SECURITATEA SI SANATATEA IN MUNCA

SECURITATEA IN ACTIVITATILE DESFASURATE IN AFARA UNITATII DE INVATAMANT

SECURITATEA DINTR-O UNITATE

SCOATEREA DIN FUNCTIUNE DECLASAREA SI CASAREA MIJLOACELOR FIXE SI A OBIECTELOR DE INVENTAR

REVIZUIREA PLANULUI DE DEZVOLTARE INSTITUTIONALA

REZOLVAREA STARILOR CONFLICTUALE

REVIZUIREA PERIODICA A ACTIVITATILOR EXTRASCOLARE SI EXTRACURRICULARE

RESTRANGEREA DE ACTIVITATE SI COMPLETAREA NORMELOR IN ANUL SCOLAR 2025-2026

SEMNATURA ELECTRONICA TELEMUNCA STABILIREA SI REEVALUAREA OBIECTIVELOR STABILIREA OBIECTIVELOR UNITATII DE INVATAMANT

STABILIREA MODALITATILOR DE INFORMARE SI COMUNICARE INTERNA SI EXTERNA

STABILIREA LUNARA A CREDITELOR BUGETARE

STABILIREA GRAFICULUI DE SERVICIU PE SCOALA

SPATIUL SPECIAL AMENAJAT PENTRU ELEVII CARE IN TIMPUL OREI DE CURS MANIFESTA COMPORTAMENTE CARE ADUC PREJUDICII ACTIVITAII DE PREDARE-INVATARE

SOLUTIONAREA PETITIILOR (SESIZARI, RECLAMATII)

SOLUTIONARE PROBLEME CE SE POT IVI IN ACTIVITATEA CURENTA

SISTEMUL NATIONAL DE RAPORTARE FOREXEBUG ACCES APLICATIE CAB

SIIIR – MODULUL DATE FINANCIARE

SISTEMUL DE GESTIONARE A INFORMATIILOR – ACCESUL LA INFORMATIILE DE INTERES PUBLIC

SIGURANTA SI CONFIDENTIALITATEA IN ACTIVITATEA DE CONSILIERE PSIHOPEDAGOGICA

SIGURANTA ELEVILOR, PERSONALULUI SI BUNURILOR UNITATII

SIGURANTA PE INTERNET

SESIZAREA SI ANALIZA DISCIPLINARA A ELEVILOR

SEMNALARE NEREGULARITATI

SUPRAVEGHEREA DESFASURARII ACTIVITATILOR DIN UNITATEA DE INVATAMANT

UTILIZAREA TELEFOANELOR MOBILE DE CATRE ELEVI IN CADRUL UNITATII DE INVATAMANT

UTILIZAREA FONDULUI DE CARTE

UTILIZAREA SI COMPLETAREA ORDINULUI DE PLATA MULTIPLU ELECTRONIC (OPME)

UTILIZAREA E-MAIL-ULUI INSTITUTIONAL (SERVICIU DE MESAGERIE ELECTRONICA)

UTILIZAREA APLICATIEI SOFTWARE EDUSAL PENTRU INTOCMIREA DOCUMENTELOR CUPRINZAND DREPTURILE SALARIALE ALE PERSONALULUI

UTILIZAREA AUTOVEHICULELOR COLARE DESTINATE TRANSPORTULUI ELEVILOR

UTILIZAREA APLICATIEI INFORMATICE ARACIP

UTILIZARE FOI PARCURS SI FOI DE ACTIVITATI ZILNICE (FAZ)

URMARIREA TRASEULUI SCOLAR SI PROFESIONAL AL ABSOLVENILOR

TRANSFERUL ELEVILOR

TRANSMITEREA FARA PLATA A BUNURILOR AFLATE IN STARE DE FUNCIONARE SI VALORIFICAREA PRIN VANZARE LA LICITATIE A UNOR BUNURI SCOASE DIN FUNCTI

TIPUL DE ACCES IN CEEA CE PRIVESTE PROTECTIA DATELOR

VERIFICAREA SI INTRETINEREA INSTALATIILOR DIN CENTRALELE SI PUNCTELE TERMICE PENTRU FUNCTIONAREA IN CONDITII DE SIGURANTA

VACANTAREA POSTURILOR DIDACTICE CATEDRELOR VACANTE REZERVATE

VALIDAREA SITUATIEI SCOLARE LA SFARSITUL ANULUI SCOLAR

VIOLENTA PARINTILOR IN SPATIUL SCOLII