ACTIUNI CORECTIVE – TRATAREA RECLAMATIILOR ACCESAREA SERVICIILOR PUBLICE, IN FORMAT ELECTRONIC SIMPLIFICAT
ACCESIBILITATEA LA TEHNOLOGIE (TIC) A ELEVILOR SI A PERSONALULUI ANGAJAT IN INTERESUL INVATAMANTULUI
ACCESUL ELEVILOR SI A PERSONALULUI IN INCINTA UNITATII SCOLARE
ACCESUL IN CABINETUL DE INFORMATICA IN TIMPUL SI IN AFARA PROGRAMULUI
ACCESUL IN LABORATOARELE DE SPECIALITATE SI IN ATELIERE
ACCESUL PERSOANELOR STRAINE IN INCINTA UNITATII SCOLARE
ACHIZITII PUBLICE ACHIZITIILE PUBLICE DINTR-O BIBLIOTECA
ACOPERIREA ORELOR DE CURS IN CAZUL ABSENTEI NEASTEPTATE A CADRELOR DIDACTICE
ACORDAREA FACILITATILOR DE TRANSPORT PENTRU ELEVI ACORDAREA FEEDBACK-ULUI DIN PARTEA ELEVILOR PRIVIND ACTIVITATEA DE INVATARE, PREDARE SI EVALUARE IN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR
ACORDAREA PRIMULUI AJUTOR IN CAZ DE ELECTROCUTARE ACORDAREA RECHIZITELOR SCOLARE ACORDAREA TICHETELOR SOCIALE PE SUPORT ELECTRONIC PENTRU SPRIJIN EDUCATIONAL
ACORDAREA VOUCHERELOR DE VACANTA
ACORDAREA, SCHIMBAREA SI REVOCAREA ACCESULUI FIZIC SI LOGIC LA SISTEMUL DE MONITORIZARE AUDIO-VIDEO
ACTIUNI CORECTIVE – TRATAREA RECLAMATIILOR
ADAUGAREA SI ASOCIEREA ELEVILOR IN SIIIR ACTIUNI PREVENTIVE
ACTIVITATEA COORDONATORULUI PENTRU PROIECTE SI PROGRAME EDUCATIVE SCOLARE SI EXTRASCOLARE
ACTIVITATEA DE PREVENIRE SI STINGERE A INCENDIILOR
ACTIVITATI SPECIFICE PARTICIPANTILOR IN CADRUL PROIECTULUI ERASMUS +
ACTIVITATILE EDUCATIONALE EXTRASCOLARE
ANALIZAREA SI STABILIREA STRUCTURII ORGANIZATORICE
ANGAJAREA PRIN TRANSFER A PERSONALULUI DIDACTIC AUXILIAR SI ADMINISTRATIV
ADMINISTRAREA SI INCHIRIEREA SPATIILOR EXCEDENTARE
ADMINISTRAREA SISTEMULUI INFORMATIC
ALEGEREA CURRICULUMULUI LA DECIZIA SCOLII (CDS)
ANALIZA CULTURII ORGANIZATIONALE
APLICAREA PROCEDURII DE ACHIZITIE PUBLICA PRIN PROCEDURA SIMPLIFICATA
APLICAREA SANCTIUNILOR PENTRU ELEVI
ARHIVAREA DOCUMENTELOR FINANCIAR CONTABILE
ASIGURAREA ACCESULUI EGAL LA EDUCAIE A TUTUROR ELEVILOR
ASIGURAREA ACCESULUI LA INFORMATIILE PUBLICE PENTRU PERSOANELE CU DIZABILITATI
ASIGURAREA CONTINUITATII ACTIVITATILOR DESFASURATE IN UNITATEA DE INVATAMANT
CALCULAREA DOBANZILOR LA DIFERENTELE SALARIALE CASTIGATE PRIN HOTARARI JUDECATORESTI
CALCULUL DREPTURILOR SALARIALE CONFORM LEGII Nr. 85 2016
CALCULUL DREPTURILOR SALARIALE CONFORM OUG NR. 48 2022 SI HOTARARII NR. 875 2022
CENTRALIZAREA REZULTATELOR LA INVATATURA
CONSILIUL REPREZENTATIV AL PARINTILOR REPREZENTANTILOR LEGALI ASOCIATIA DE PARINTI
CONSILIEREA PSIHOPEDAGOGICA INDIVIDUALA SI DE GRUP
CONSEMNAREA NOTELOR SI ABSENTELOR IN CATALOG
COMUNICAREA INTERNA CU PERSONALUL UNITATII
COMUNICAREA INTER SI INTRAINSTITUTIONALA
COMUNICAREA INSTITUTIONALA CU ALTE INSTITUTII DE EDUCATIE
COMUNICAREA FORMALA EXTERNA CU PARINTII REPREZENTANTII LEGALI
COMUNICAREA FORMALA EXTERNA CU ANGAJATORII SI CU ALTE INSTITUTII SI GRUPURI SEMNIFICATIVE DE INTERES
COMPORTAMENTUL SI TINUTA ELEVILOR
COMPORTAMENTUL IN CAZ DE INUNDATIE
COMPORTAMENTUL IN CAZ DE CUTREMUR
COMPLETAREA SI RAPORTAREA EVIDENTEI SALARIATILOR UTILIZAND PLATFORMA INFORMATICA REGES-ONLINE
COMPLETAREA SI FOLOSIREA CATALOGULUI LA CLASA
COMPLETAREA REGISTRULUI DE CASA
COMPLETAREA FORMULARULUI DE INTEGRITATE IN SEAP SICAP
COMPLETAREA DECLARAIILOR DE INTERESE DE CATRE PERSONALUL DIDACTIC DE PREDARE
COMPENSAREA IN BANI A CONCEDIULUI DE ODIHNA NEEFECTUAT
COMISIA DE MOBILITATE A PERSONALULUI DIDACTIC DE LA NIVELUL UNITATII
COMBATEREA INSUCCESULUI SCOLAR
COMBATEREA DISCRIMINARII IN SALA DE CLASA
CIRCUITUL DOCUMENTELOR FINANCIAR CONTABILE
CHELTUIELILE AFERENTE DREPTURILOR COPIILOR CU CES
CONSIMTAMANTUL ASUPRA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
CONSTITUIREA COMISIEI PENTRU FORMARE SI DEZVOLTARE IN CARIERA DIDACTICA
CONSTITUIREA SI COMPLETAREA DOSARELOR PERSONALE ALE ANGAJATILOR
CONSTITUIREA SI FUNCTIONAREA COMITETULUI DE PARINTI
CONSTITUIREA SI FUNCTIONAREA CONSILIULUI CLASEI
CONTROLUL CALITATII APEI, AERULUI SI ALTOR UTILITATI
CONTROLUL FINANCIAR PREVENTIV PROPRIU
CONTROLUL PROCESULUI NECONFORM
CORESPONDENTA INTER SI INTRAINSTITUTIONALA
CREAREA, UTILIZAREA SI SCHIMBAREA PERIODICA A PAROLELOR CE PERMIT ACCESUL LA SISTEMUL INFORMATIC
CURATENIA SI DEZINFECTIA IN UNITATE
DECONTAREA NAVETEI PERSONALULUI UNITATII
ELABORAREA CONTRACTELOR INDIVIDUALE DE MUNCA
EFECTUAREA OPERATIUNILOR DE PLATI, INCASARI PRIN TREZORERIE SI EVIDENTA ACESTORA
EFECTUAREA ASISTENTELOR LA CLASA
ECHIVALAREA STUDIILOR EFECTUATE IN STRAINATATE
ECHIVALARE CREDITE PROFESIONALE TRANSFERABILE
DREPTURILE SI OBLIGATIILE PERSONALULUI UNITATII PE PERIOADA DELEGARII SI DETASARII
DREPTUL DE ACCES LA ECHIPAMENTELE IT SI APLICATIILE INFORMATICE UTILIZATE IN UNITATEA DE INVATAMANT
DISTRIBUIREA FRUCTELOR, LAPTELUI SI PRODUSELOR LACTATE SI DE PANIFICATIE
DETERMINAREA EXPUNERII LA RISC
DESFASURAREA ONLINE SAU HIBRID A SEDINTELOR CONSILIULUI PROFESORAL
DESFASURAREA ONLINE SAU HIBRID A SEDINTELOR CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE
DESFASURAREA ACHIZITIILOR PRIN CUMPARARE DIRECTA
DESEMNAREA MEMBRILOR CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE
DESEMNAREA COMISIEI DE CONTROL INTERN MANAGERIAL
DEPUNEREA DOSARULUI IN VEDEREA ACORDARII GRADAIEI DE MERIT
DEPLASAREA PERSONALULUI UNITATII
EVALUAREA PORTOFOLIILOR PROFESORILOREV
ALUAREA REZULTATELOR INVATARII SI MONITORIZAREA TRASEULUI SCOLAR
EVALUAREA SATISFACTIEI EDUCABILILOR SI PARINTILOR ACESTORA IN PRIVINTA ACTIUNILOR ESENTIALE
EVALUAREA SI URMARIREA PROGRESULUI SCOLAR
EVIDENTA BUNURILOR PRIMITE PRIN DONATIE CU TITLU GRATUIT
ELABORAREA SI APLICAREA CHESTIONARELOR
ELABORAREA SI APLICAREA DECIZIILOR
ELABORAREA SI CODIFICAREA PROCEDURILOR DE SISTEM SI OPERATIONALE
ELABORAREA SI DEZVOLTAREA PLANULUI DE DEZVOLTARE INSTITUTIONALA
ELABORAREA STATULUI DE PERSONAL
ELABORAREA, APLICAREA SI VERIFICAREA ORARULUI UNITATII
ELABORAREA, VALIDAREA SI APROBAREA OFERTEI EDUCATIONALE
ELIBERAREA ADEVERINTELOR PENTRU MEMBRII COMISIILOR DE BAC SI EN
EMITEREA HOTARARILOR CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE
EVALUAREA PERFORMANTEI PERSONALULUI DIDACTIC SI DIDACTIC AUXILIAR
EVALUAREA PERFORMANTELOR ANGAJATILOR
GESTIONAREA PATRIMONIULUI UNITAII DE INVAAMANT
GESTIONAREA PROIECTELOR CU FINANTARE EUROPEANA
GESTIONAREA PROIECTELOR CU FINANTARE LOCALA
GESTIONAREA SITUATIILOR DE CRIZA
EVIDENTA PREZENTEI, INVOIRILOR SI CONCEDIILOR
EVIDENTA SI RAPORTAREA ANGAJAMENTELOR BUGETARE SI LEGALE
EVIDENTA, GESTIONAREA SI INVENTARIEREA DOCUMENTELOR DIN CADRUL BIBLIOTECII SCOLARE
EVOLUTIA PERFORMANTELOR SCOLARE UTILIZAND SISTEMUL NATIONAL DE INDICATORI PRIVIND EDUCATIA
EXECUTIA COPIILOR DE SIGURANTA SI UTILIZAREA COMPUTERELOR
FOLOSIREA SPATIILOR SI TERENURILOR DE SPORT EXTERIOARE
FORMAREA CONTINUA SI PERFECTIONAREA PERSONALULUI DIDACTIC
FORMAREA PROFESIONALA A PERSONALULUI DIDACTIC AUXILIAR SI ADMINISTRATIV
FUNCIONAREA COMISIEI PENTRU CURRICULUM
GESTIONAREA ACTELOR DE STUDII SI A DOCUMENTELOR SCOLARE
GESTIONAREA CORECTA A SITUATIILOR LITIGIOASE
GESTIONAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
GESTIONAREA LABORATOARELOR DE FIZICA, CHIMIE, BIOLOGIE
GESTIONAREA MATERIALELOR DE IGIENIZARE
INREGISTRAREA IN CONTABILITATE
IDENTIFICAREA PUNCTELOR TARI, PUNCTELOR SLABE, OPORTUNITATILOR SI AMENINTARILOR
IDENTIFICAREA SI GESTIONAREA ABATERILOR
IDENTIFICAREA SI INCLUZIUNEA ELEVILOR IN SITUATII DE RISC CU CERINTE EDUCATIONALE SPECIALE
IDENTIFICAREA SI MONITORIZAREA FUNCTIILOR SENSIBILE
IGIENA ECHIPAMENTELOR SI MENTENANTA
IMPLEMENTAREA SISTEMULUI DE CONTROL INTERN MANAGERIAL
IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 1 ETICA SI INTEGRITATEA
IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 2 ATRIBUTII, FUNCTII, SARCINI
IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 3 – COMPETENTA SI PERFORMANTA
IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 4 STRUCTURA ORGANIZATORICA
IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 5 OBIECTIVE
IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 6 PLANIFICAREA
IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 7 MONITORIZAREA PERFORMANTELOR
IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 8 MANAGEMENTUL RISCULUI
IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 9 PROCEDURI
IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 10 SUPRAVEGHEREA
IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 11 CONTINUITATEA ACTIVITATII
IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 12 INFORMAREA SI COMUNICAREA
IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 13 GESTIONAREA DOCUMENTELOR
IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 14 RAPORTAREA CONTABILA I FINANCIARA
IMPLEMENTAREA STANDARDULUI 15 EVALUAREA SISTEMULUI DE CONTROL INTERN MANAGERIAL
IMPLICAREA PARINTILOR REPREZENTANTILOR LEGALI IN EDUCATIE I
NCADRARE PERSONAL PLATA CU ORA
INCHEIEREA CONTRACTULUI COLECTIV DE MUNCA
INCHEIEREA CONTRACTULUI EDUCAIONAL INTRE UNITATE I PARINII SAU REPREZENTANII LEGALI ELEVII MAJORI
INCHEIEREA SITUATIEI SCOLARE PENTRU ELEVII AMANATI
INFIINTAREA, ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA CONSORTIULUI SCOLAR
INVOIREA PERSONALULUI DIDACTIC
INREGISTRAREA IN CONTABILITATE
INREGISTRAREA, ACORDAREA SI JUSTIFICAREA AVANSURILOR IN NUMERAR
INSCRIEREA IN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR A PERSOANELOR CARE NU DEIN UN COD NUMERIC PERSONAL
INSCRIEREA IN INVATAMANTUL PRIMAR PENTRU ANUL SCOLAR 2025-2026
INSERTIA PROFESIONALA PENTRU CADRELE DIDACTICE NOI, FARA EXPERIENTA
INSTRUIREA PRIVIND PROTECTIA MUNCIII
NTERVENTIE IN SITUATIILE DE VIOLENTA PSIHOLOGICA-BULLYING
INTOCMIREA BALANTEI DE VERIFICARE
INTOCMIREA PROGRAMULUI ANUAL DE ACHIZITII PUBLICE
INTOCMIREA PROIECTULUI SI A PLANULUI DE INCADRARE A PERSONALULUI DIDACTIC
INTOCMIREA REFERATULUI DE NECESITATE
INTOCMIREA REGISTRULUI CARTEA MARE
INTOCMIREA REGISTRULUI INVENTAR
INTOCMIREA REGULAMENTULUI DE ORDINE INTERIOARA
INTOCMIREA REGULAMENTULUI DE ORGANIZARE SI FUNCTIONARE
INTOCMIREA SITUATIILOR STATISTICE
INTOCMIREA, ACTUALIZAREA I APROBAREA FIELOR DE POST
INTRARILE SI VALORILE DINTR-O BIBLIOTECA
INVENTARIEREA FONDULUI DE CARTE
MANAGEMENTUL BURSELOR SCOLARE (ANUL SCOLAR 2025-2026)
MANAGEMENTUL DE CAZ PENTRU COPIII CU CES ORIENTATI SCOLAR SI PROFESIONAL
MANAGEMENTUL RISCURILOR DE CORUPTIE IN CADRUL UNITATII DE INVATAMANT
MANAGEMENTUL SISTEMULUI INFORMATIC INTEGRAT AL INVATAMANTULUI DIN ROMANIA (SIIIR)
MASURAREA SATISFACTIEI BENEFICIARULUI
MOBILITATEA CADRELOR DIDACTICE SI A ELEVILOR IN CADRUL PROIECTELOR EDUCATIONALE EUROPENE – ERASMUS+
MODALITATEA DE COLECTARE, VALIDARE, PASTRARE SI ARHIVARE – CONDICA PREZENTA FISA DE PREZENTA
MODIFICAREA REPARTIZARII PE TRIMESTRE A CREDITELOR BUGETARE
MODUL DE COMPLETARE A REGISTRULUI MATRICOL
MODUL DE EVIDENTA, CALCUL SI PLATA A ORELOR REALIZATE IN REGIM PLATA CU ORA
MONITORIZAREA ACTIVITATILOR DIDACTICE FATA IN FATA ONLINE
MONITORIZAREA ACTIVITATILOR EDUCATIVE EXTRASCOLARE SI EXTRACURRICULARE
MONITORIZAREA PERFECTIONARII CADRELOR DIDACTICE
MONITORIZAREA PERFORMANTEI SCOLARE
MONITORIZAREA PROGRAMELOR DE EDUCATIE REMEDIALA
MONITORIZAREA SEGREGARII SCOLARE IN UNITATEA DE INVATAMANT
MONITORIZAREA SI EVALUAREA CALITATII PROCESULUI EDUCATIONAL
MONITORIZAREA SI RAPORTAREA PERFORMANTELOR
MONITORIZAREA TIMPULUI EFECTIV LUCRAT IN CONDITII PERICULOASE SAU VATAMATOARE
ORGANIZAREA SI DESFASURAREA ACTIVITATII INFORMATICIANULUI ORGANIZAREA SI CONDUCEREA CONTABILITATII ORGANIZAREA SI ACORDAREA PRIMULUI AJUTOR IN CAZ DE ACCIDENT ORGANIZAREA PREDARII DISCIPLINEI RELIGIE ORGANIZAREA CONCURSURILOR TESTARILOR DE OCUPARE A POSTURILOR DIDACTICE CATEDRELOR CARE SE VACANTEAZA PE PARCURSUL ANULUI SCOLAR 2025-2026 ORGANIZAREA l DESFAURAREA ACTIVITAILOR DE EDUCAIE JURIDICA ORGANIZAREA CONCURSURILOR SCOLARE SI EXTRASCOLARE OPERARE SEAP SICAP ORGANIZAREA CONCURSURILOR DE ANGAJARE OBSERVAREA PROCESULUI DE PREDARE – INVATARE – EVALUARE NORMELE DE IGIENA PRIVIND UNITATEA PENTRU OCROTIREA, EDUCAREA, INSTRUIREA, ODIHNA SI RECREEREA COPIILOR ELEVILOR NORME IGIENICO-SANITARE PENTRU VIZITATORI
ORGANIZAREA SI DESFASURAREA ACTIVITATILOR IN SALA DE SPORT PASTRAREA SI ARHIVAREA DOCUMENTELOR ELECTRONICE GENERATE DE SISTEMUL NATIONAL DE RAPORTARE – FOREXEBUG ORGANIZAREA, GESTIUNEA SI CONTABILIZAREA VENITURILOR PARASIREA LOCULUI DE MUNCA IN CONTEXTUL APARITIEI UNOR PROBLEME DE SANATATE ORGANIZAREA, GESTIUNEA SI CONTABILIZAREA SERVICIILOR ORGANIZAREA, GESTIUNEA SI CONTABILIZAREA OBIECTELOR DE INVENTAR ORGANIZAREA, GESTIUNEA SI CONTABILIZAREA INVESTITIILOR ORGANIZAREA, GESTIUNEA SI CONTABILIZAREA ACTIVELOR FIXE ORGANIZAREA, GESTIUNEA SI CONTABILIZAREA DEPLASARILOR ORGANIZAREA, DESFASURAREA SI EVALUAREA INSPECTIEI SPECIALE LA CLASA, IN CADRUL ETAPELOR DE MOBILITATE ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA CONSILIULUI PROFESORAL (CP) ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE (C.A.) ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA COMISIILOR DIN UNITATE ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA BIBLIOTECII SCOLARE ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA COMISIEI PARITARE ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA ACTIVITATII DE EVIDENTA SI GESTIONARE A MANUALELOR SCOLARE ORGANIZAREA SI DESFASURAREA TABERELOR, EXCURSIILOR SI EXPEDITIILOR ORGANIZAREA SI DESFASURAREA SIMULARII EVALUARII NATIONALE PENTRU ABSOLVENTII CLASEI A VIII-A SI A SIMULARII PROBELOR SCRISE ALE EXAMENULUI NA ORGANIZAREA SI DESFASURAREA PROGRAMULUI SCOALA DUPA SCOALA ORGANIZAREA SI DESFASURAREA PROGRAMULUI SCOALA ALTFEL ORGANIZAREA SI DESFASURAREA PROGRAMULUI SAPTAMANA VERDE ORGANIZAREA SI DESFASURAREA PROBELOR PENTRU OBTINEREA ATESTATULUI DE COMPETENTA LINGVISTICA ORGANIZAREA SI DESFASURAREA EXAMENULUI DE ATESTARE A COMPETENTELOR PROFESIONALE ALE ABSOLVENTILOR CLASELOR DE MATEMATICA-INFORMATICA SI MATEMA ORGANIZAREA SI DESFASURAREA EXAMENELOR DE CORIGENTA ORGANIZAREA SI DESFASURAREA EVACUARII IN CAZ DE INCENDIU ORGANIZAREA SI DESFASURAREA CONCURSULUI DE OCUPARE A POSTURILOR DIDACTICE CU PERSONAL NECALIFICAT 30 60 ZILE ORGANIZAREA SI DESFASURAREA ADMITERII IN INVATAMANTUL LICEAL DE STAT PENTRU ANUL SCOLAR 2025-2026
PLANIFICAREA RESURSELOR IN VEDEREA ATINGERII OBIECTIVELOR
PROMOVAREA OFERTEI EDUCATIONALE
PROMOVAREA EGALITATII DE SANSE SI DE TRATAMENT INTRE FEMEI SI BARBATI
PROMOVAREA A 2 ANI DE STUDII INTR-UN AN COLAR IN INVAAMANTUL PREUNIVERSITAR
PROGRAMUL NATIONAL PILOT DE TIP SCOALA DUPA SCOALA, PENTRU ELEVII PANA LA CLASA A VIII-A INCLUSIV
PROIECTAREA ACTIVITATII DIDACTICE
PROGRAMAREA SI EFECTUAREA CONCEDIULUI
PROCURAREA, PASTRAREA, FOLOSIREA SI SCOATEREA DIN UZ A SIGILIILOR
PROCEDURA SIMPLIFICATA PENTRU REVIZUIREA OFERTEI DE DISCIPLINE OPTIONALE (CDS)
PROCEDURA DE LUCRU A COMISIEI PENTRU EVALUAREA SI ASIGURAREA CALITATII
PROCEDURA DE UTILIZARE A SISTEMULUI NATIONAL PRIVIND FACTURA ELECTRONICA RO E-FACTURA
PROCEDURA DE COLABORARE CU CJRAE
PRINCIPII GDPR CARE SE APLICA IN PROCESUL DE INVATAMANT ON-LINE
PRINCIPIILE SI POLITICILE CONTABILE
PREZENTA IN UNITATE A FACILITATORILOR ELEVILOR CU CERINTE EDUCATIONALE SPECIALE
PREVENIREA SI COMBATEREA VIOLENTEI
PREVENIREA I SOLUTIONAREA SITUATIILOR DE INCOMPATIBILITATE SI SAU CONFLICT DE INTERESE
PREGATIREA SUPLIMENTARA A ELEVILOR
PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
PORTOFOLIUL EDUCATIONAL AL ELEVULUI DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR
PLATA ORELOR SUPLINITE PENTRU CONCEDII MEDICALE
PLATA FONDULUI PENTRU PERSOANE CU HANDICAP
PROMOVAREA IN GRADE SAU TREPTE PROFESIONALE A PERSONALULUI DIDACTIC AUXILIAR SI ADMINISTRATIV
REDUCEREA CONSUMULUI DE ENERGIE DIN UNITATEA DE INVATAMANT
REEVALUAREA PATRIMONIULUI UNITATII
RECUPERAREA UNEI SUME, INCASATE NECUVENIT DE CATRE ANGAJAT
RECOMPENSAREA REZULTATELOR PERSONALULUI DIDACTIC
REALIZAREA VERIFICARII SI EVALUARII CONTROLULUI INTERN MANAGERIAL
REALIZAREA CIRCUITULUI INFORMATIILOR
REALIZAREA CIRCUITULUI DOCUMENTELOR
RAPORTAREA SITUATIILOR FINANCIARE IN FOREXEBUG
REALIZAREA ACTIVITATILOR DE INVENTARIERE
RAPORTAREA REZULTELOR SCOLARE PRINCIPALILOR PURTATORI DE INTERESE
RAPORTAREA CONTABILA SI FINANCIARA
PUNEREA IN APLICARE A HOTARARILOR CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE
PUBLICAREA INFORMATIILOR PE SITE-UL UNITATII DE INVATAMANT
PROMOVAREA SANATATII SI EDUCATIEI PENTRU SANATATE
PROTOCOL PENTRU INTERNATUL SCOLAR
REGIMUL MANUALELOR COLARE IN INVAAMANTUL PREUNIVERSITAR
SELECTIA MEMBRILOR COMISIEI PENTRU EVALUAREA SI ASIGURAREA CALITATII
SELECTAREA, VERIFICAREA SI PASTRAREA DOCUMENTELOR PENTRU PORTOFOLIUL PROFESIONAL
SECURIZAREA INFORMATIILOR SI DATELOR
SECURITATEA SI SANATATEA IN MUNCA
SECURITATEA IN ACTIVITATILE DESFASURATE IN AFARA UNITATII DE INVATAMANT
SCOATEREA DIN FUNCTIUNE DECLASAREA SI CASAREA MIJLOACELOR FIXE SI A OBIECTELOR DE INVENTAR
REVIZUIREA PLANULUI DE DEZVOLTARE INSTITUTIONALA
REZOLVAREA STARILOR CONFLICTUALE
REVIZUIREA PERIODICA A ACTIVITATILOR EXTRASCOLARE SI EXTRACURRICULARE
RESTRANGEREA DE ACTIVITATE SI COMPLETAREA NORMELOR IN ANUL SCOLAR 2025-2026
RESURSELE EDUCATIONALE DESCHISE (RED)
REPARTIZAREA CADRELOR DIDACTICE PENTRU FUNCTIA DE DIRIGINTE SI ATRIBUTIILE ACESTUIA
REPARTIZAREA CADRELOR DIDACTICE PENTRU FUNCTIA DE DIRIGINTE SI ATRIBUTIILE ACESTUIA
SELECTIA MEMBRILOR COMISIEI PENTRU EVALUAREA SI ASIGURAREA CALITATII
SEGREGAREA SCOLARA SELECTAREA, VERIFICAREA SI PASTRAREA DOCUMENTELOR PENTRU PORTOFOLIUL PROFESIONAL
SECURIZAREA INFORMATIILOR SI DATELOR
SECURITATEA SI SANATATEA IN MUNCA
SECURITATEA IN ACTIVITATILE DESFASURATE IN AFARA UNITATII DE INVATAMANT
SCOATEREA DIN FUNCTIUNE DECLASAREA SI CASAREA MIJLOACELOR FIXE SI A OBIECTELOR DE INVENTAR
REVIZUIREA PLANULUI DE DEZVOLTARE INSTITUTIONALA
REZOLVAREA STARILOR CONFLICTUALE
REVIZUIREA PERIODICA A ACTIVITATILOR EXTRASCOLARE SI EXTRACURRICULARE
RESTRANGEREA DE ACTIVITATE SI COMPLETAREA NORMELOR IN ANUL SCOLAR 2025-2026
SEMNATURA ELECTRONICA TELEMUNCA STABILIREA SI REEVALUAREA OBIECTIVELOR STABILIREA OBIECTIVELOR UNITATII DE INVATAMANT
STABILIREA MODALITATILOR DE INFORMARE SI COMUNICARE INTERNA SI EXTERNA
STABILIREA LUNARA A CREDITELOR BUGETARE
STABILIREA GRAFICULUI DE SERVICIU PE SCOALA
SOLUTIONAREA PETITIILOR (SESIZARI, RECLAMATII)
SOLUTIONARE PROBLEME CE SE POT IVI IN ACTIVITATEA CURENTA
SISTEMUL NATIONAL DE RAPORTARE FOREXEBUG ACCES APLICATIE CAB
SIIIR – MODULUL DATE FINANCIARE
SISTEMUL DE GESTIONARE A INFORMATIILOR – ACCESUL LA INFORMATIILE DE INTERES PUBLIC
SIGURANTA SI CONFIDENTIALITATEA IN ACTIVITATEA DE CONSILIERE PSIHOPEDAGOGICA
SIGURANTA ELEVILOR, PERSONALULUI SI BUNURILOR UNITATII
SESIZAREA SI ANALIZA DISCIPLINARA A ELEVILOR
SUPRAVEGHEREA DESFASURARII ACTIVITATILOR DIN UNITATEA DE INVATAMANT
UTILIZAREA TELEFOANELOR MOBILE DE CATRE ELEVI IN CADRUL UNITATII DE INVATAMANT
UTILIZAREA SI COMPLETAREA ORDINULUI DE PLATA MULTIPLU ELECTRONIC (OPME)
UTILIZAREA E-MAIL-ULUI INSTITUTIONAL (SERVICIU DE MESAGERIE ELECTRONICA)
UTILIZAREA AUTOVEHICULELOR COLARE DESTINATE TRANSPORTULUI ELEVILOR
UTILIZAREA APLICATIEI INFORMATICE ARACIP
UTILIZARE FOI PARCURS SI FOI DE ACTIVITATI ZILNICE (FAZ)
URMARIREA TRASEULUI SCOLAR SI PROFESIONAL AL ABSOLVENILOR
TIPUL DE ACCES IN CEEA CE PRIVESTE PROTECTIA DATELOR
VACANTAREA POSTURILOR DIDACTICE CATEDRELOR VACANTE REZERVATE
VALIDAREA SITUATIEI SCOLARE LA SFARSITUL ANULUI SCOLAR
VIOLENTA PARINTILOR IN SPATIUL SCOLII