Proiect nr. 2025-1-RO01-KA121-VET-000339698
LEARNING TOGETHER
Finanțat de Uniunea Europeană în cadrul programului ERASMUS

LISTA PARTICIPANTI_VET 339698

REZULTATE FINALE

SELECTIE VET 339698_REZULTATE FINALE

REZULTATE CONTESTATII

SELECTIE VET 339698_REZULTATE CONTESTATII

REZULTATE INIȚIALE SELECȚIE

SELECTIE VET 339698_REZULTATE INITIALE

Contestatiile pentru proba scrisă a concursului de selecție se depun astăzi, 6.10.2025, in intervalul 12:00-16:00, pe adresa de e-mail a instituției: colegiulcantacuzino.tgv@scolidb.ro 

CERERE CONTESTATIE SELECTIE VET 339698

APEL DE SELECȚIE

a elevilor și a cadrelor didactice în vederea participării la activitățile de mobilitate din cadrul proiectului  Erasmus+ nr. 2025-1-RO01-KA121-VET-000339698

LEARNING TOGETHER

Nr.10/19.09.2025

Beneficiar: Colegiul Național Pedagogic „Constantin Cantacuzino” Târgoviște

Durata proiectului: 15 luni

Perioada de implementare: 01.06.2025 – 31.08.2026

 OBIECTIVE

Obiectiv general:

Formarea elevilor de la profilurile pedagogic și matematică-informatică pentru a crea soluții educaționale incluzive, integrând tehnologia în sprijinul copiilor cu nevoi speciale, până în 2027.

 Obiective specifice:

O.S.1.

Dezvoltarea competențelor de mentorat la minimum 60% dintre profesorii metodiști, în vederea utilizării eficiente, în cadrul practicii de specialitate de la profilul pedagogic, a strategiilor didactice și a tehnologiilor educaționale incluzive, pentru integrarea eficientă a elevilor cu nevoi educaționale speciale în învățământul de masă, până la sfârșitul anului școlar 2025-2026.

Indicator de realizare 1.1.:

Elaborarea manualului incluziunii: Strategii și resurse pentru integrarea elevilor cu nevoi speciale.

 O.S.2.

Îmbunătățirea competențelor digitale creative la minimum 30% dintre elevii de la specializarea matematică-informatică, prin dezvoltarea de aplicații educaționale interactive pentru dispozitive mobile, cu funcționalități de accesibilitate pentru copiii cu CES, până la sfârșitul anului școlar 2025-2026.

Indicator de realizare 2.1

Realizarea unei aplicații educaționale pentru dispozitive mobile care integrează cel puțin 3 funcționalități de accesibilitate pentru copiii cu CES.

Indicator de realizare 2.2

Crearea unui portofoliu digital prin colaborarea dintre elevi de la specializarea matematică-informatică și elevi de la profilul pedagogic, „Tech4All: Călătoria digitală a aplicațiilor incluzive”, care să includă prezentarea procesului de dezvoltare a aplicației mobile educaționale incluzive, lecții învățate și impactul asupra procesului de învățare, până la sfârșitul anului școlar 2025-2026.

 O.S.3.

Îmbunătățirea competențelor de adaptare a activităților educaționale prin raportare la particularitățile deficiențelor identificate la copii cu nevoi speciale, la minimum 50% dintre elevii de la profilul pedagogic, până la sfârșitul anului școlar 2025-2026.

Indicator de realizare 3.1

Elaborarea de către profesorii metodiști a unui instrument de identificare a diferitelor tipuri de deficiență pe baza particularităților acestora, până la sfârșitul anului școlar 2025-2026.

Indicator de realizare 3.2

Completarea instrumentului de identificare a diferitelor tipuri de deficiență de către cel puțin 50% dintre elevii de la profilul pedagogic, la practica pedagogică de specialitate, până la sfârșitul anului școlar 2025-2026.

Indicator de realizare 3.3

Organizarea evenimentului „Zilele educației incluzive”, unde elevii de la profilul pedagogic vor prezenta activitățile educaționale incluzive dezvoltate pentru copiii cu CES, până la sfârșitul anului școlar 2025-2026.

MOBILITĂȚI

Mobilități pe termen scurt pentru elevi

Nr. fluxȚaraDurata activitățiiNr. participanțiNr. însoțitori
1.Portugalia12 zile

14 elevi, specializarea învățător-educatoare:

6 elevi de la clasele a X-a,

4 elevi  de la clasele a XI-a,

4 elevi de la clasele a XII-a,

din care jumătate din grupuri dezavantajate

2
2.Turcia12 zile

14 elevi, specializarea educator-puericultor:

4 elevi de la clasa a X-a,

10 elevi  de la clasa XI-a,

din care jumătate din grupuri dezavantajate

2
3Portugalia12 zile

8 elevi, specializarea matematică-informatică:

4 elevi de la clasele a X-a,

4 elevi  de la  clasa  a XI-a,

din care jumătate din grupuri dezavantajate

1

 Mobilități pentru personalul didactic – cursuri

Nr. fluxȚaraDurata activitățiiNr. participanți
1.Austria5 zile3 cadre didactice VET

Curs „Successful Strategies for Teaching Students with Special Needs in Every Classroom”: https://www.teacheracademy.eu/course/teaching-students-with-special-needs/

Mobilități pentru experți invitați

Nr. fluxȚaraDurata activitățiiNr. participanți
1.Spania3 zile2 experți invitați

SELECȚIA ELEVILOR

Criterii de selecție – elevi

  • apartenența la grupul țintă: elevi, cu vârsta minimă de 16 ani, din clasele a X-a și a XI-a de la specializările educator-puericultor și matematică-informatică, respectiv din clasele a X-a, a XI-a și a XII-a, specializarea învățător-educatoare;
  • disponibilitatea de a participa la toate activitățile din cadrul proiectului;
  • minimum 80 de puncte la evaluarea participării în proiecte Erasmus+ VET anterioare (dacă este cazul).

Criterii de evaluare – elevi

  • competențe de comunicare în limba engleză;
  • competențe de specialitate;
  • cunoașterea proiectului și nevoia de formare profesională în acord cu obiectivele acestuia.

Bibliografie

  • specializarea matematică-informatică:

https://docs.google.com/document/d/1ypN6g3biefS2kZA03QqlS84K9Zpcr4Yq/edit?usp=sharing&ouid=104953237924477078450&rtpof=true&sd=true

  • profil vocațional-pedagogic:

https://docs.google.com/document/d/15xpRrLHP06Mkq1pE9t9FksryXRFwIS5X/edit?usp=sharing&ouid=104953237924477078450&rtpof=true&sd=true

Înscrierea elevilor la selecție se realizează online, de către părintele/ tutorele/ reprezentantul legal al elevului, în perioada stabilită, prin încărcarea în formularul de înscriere  https://forms.gle/5yLEQRMm7GPBJC2B8 a următoarelor documente:

  • cerere (Anexa 4);
  • copie C.I.;
  • dovada apartenenței la grupul țintă (adeverință de elev);
  • dovada apartenenței la una dintre categoriile dezavantajate, dacă este cazul;
  • acordul scris al părintelui (Anexa 5);
  • declarație-angajament din partea părintelui (Anexa 6);
  • declarație-angajament din partea elevului (Anexa 7).

Anexele indicate se găsesc pe site-ul unității de învățământ și pe panoul virtual din Classroom. Documentele, în ordinea de mai sus, se încarcă în formular, într-un singur PDF, denumit conform modelului: Specializare_Nume_Prenume (dimensiunea maximă a fișierului este de 10MB).

În vederea respectării principiului incluziunii și al egalității de șanse, în grupul țintă vor fi incluși 18 elevi din categorii dezavantajate, astfel:

  • 3 elevi de la clasa a X-a, 2 elevi de la clasa a XI-a și 2  elevi de la clasa a XII-a, specializarea învățător-educatoare;
  • 2 elevi de la clasa a X-a și 5 elevi de la clasa XI-a, specializarea educator-puericultor;
  • 2 elevi de la clasa a X-a și 2 elevi de la clasa a XI-a, specializarea matematică-informatică.

Categoriile dezavantajate sunt următoarele:

  • bariere legate de discriminare;
  • diferențe culturale;
  • bariere economice;
  • bariere geografice;
  • probleme de sănătate;
  • bariere sociale.

Probe de selecție – elevi

  1. Chestionar online vizând:
  • motivarea dorinței de participare – 40 de puncte;
  • informații despre proiect – 20 de puncte;
  • cunoștințe de specialitate (informatică pentru elevii de la specializarea matematică-informatică/discipline psihologice si pedagogice pentru elevii de la profilul pedagogic) – 40 de puncte;
  • competențe lingvistice – limba engleză – 70 de puncte.
  1. Interviu în limba engleză (30 puncte).

Evaluare/Examinare

Completarea chestionarului se realizează în maximum 60 de minute.

Numai răspunsurile conţinute pe suport digital vor fi evaluate pentru stabilirea punctajului final.

O copie a răspunsurilor, baremul de notare și punctajul obținut vor fi transmise pe email în momentul finalizării probei de către toți candidații.

Interviul presupune participarea la o conversație de grup.

Participanții care nu au mai beneficiat de o mobilitate VET vor primi ca avantaj 20 de puncte, iar cei care au mai participat la o mobilitate VET vor primi 10 puncte.

Supravegherea candidaților va fi asigurată de unul-doi supraveghetori în fiecare sală de concurs. Candidații vor părăsi sala doar după trimiterea formularului.

Sălile în care se susțin probele vor fi monitorizate audio-video.

Candidații vor fi selectați în ordinea descrescătoare a punctajelor obținute, elevii din categorii dezavantajate fiind ierarhizați separat.

SELECȚIA CADRELOR DIDACTICE

Criterii de selecție – cadre didactice

  • apartenența la grupul țintă: profesori metodiști;
  • disponibilitatea de a participa la toate activitățile din cadrul proiectului;
  • competențe de comunicare în limba engleză;
  • cunoașterea proiectului și nevoia de dezvoltare profesională în acord cu obiectivele acestuia.

Nu sunt eligibile cadrele didactice care au participat la cursuri de formare prin programul Erasmus+ VET a căror durată cumulată este mai mare de 5 zile, în perioada 01.09.2021-31.08.2025.

Înscrierea cadrelor didactice la selecție se realizează online, în perioada stabilită, prin încărcarea în formularul de înscriere https://forms.gle/FRUbik7orpDR59n6A a următoarelor documente:

  • cerere (Anexa 2);
  • copie C.I.;
  • dovada apartenenței la grupul țintă (adeverință profesor metodist);
  • curriculum vitae, însoțit de documentele justificative;
  • scrisoare de intenție;
  • declarație-angajament (Anexa 3).

Documentele, în ordinea de mai sus, se încarcă în formular, într-un singur PDF, denumit Curs_Nume_Prenume (dimensiunea maximă a fișierului este de 10MB).

Probe de selecție – cadre didactice

  • Evaluare curriculum vitae (documente doveditoare) – 20p (Anexa 8);
  • Evaluare scrisoare de intenție – 20p (Anexa 9);
  • Chestionar online vizând:
  • descrierea proiectului – 20p;
  • înțelegerea textului citit și verificarea cunoștințelor de limba engleză – 20p.
  • Evaluare competențe digitale:
  • utilizarea TIC în realizarea dosarului de înscriere – 5p;
  • susținerea în Google Forms a probei scrise la limba engleză – 5p.
  • Participarea la cursuri de formare VET în perioada 01.09.2021-31.08.2025:
  • 0 zile de cursuri de formare – 10p;
  • 1-5 zile -5p;
  • peste 5 zile – nu este eligibil.
  • Stabilitate pe post/catedră:
  • titular – 10p;
  • detașat – 7p;
  • suplinitor – 5p.

Evaluare

Completarea chestionarului se realizează în maximum 50 de minute.

Numai răspunsurile conţinute pe suport digital vor fi evaluate pentru stabilirea punctajului final.

O copie a răspunsurilor, baremul de notare și punctajul obținut vor fi transmise pe email în momentul finalizării probei de către toți candidații.

Supravegherea candidaților va fi asigurată de unul-doi supraveghetori în fiecare sală de concurs.

Candidații vor părăsi sala doar după trimiterea formularului.

Sălile în care se susțin probele vor fi monitorizate audio-video.

Candidații vor fi selectați în ordinea descrescătoare a punctajelor obținute.

CONTESTAȚII

Eventualele contestații se depun online la adresa de email colegiulcantacuzino.tgv@scolidb.ro, conform calendarului.

Contestațiile vor fi rezolvate de Comisia pentru soluționarea contestaţiilor. Profesorii evaluatori din comisia de contestaţii vor reevalua lucrările, iar punctajele stabilite de evaluatori după contestaţii rămân definitive. Pot fi contestate doar probele scrise din cadrul selecției.

CALENDARUL SELECȚIEI

ActivitateaData/Perioada
Lansarea apelului de selecție19.09.2025
Depunerea candidaturilor20-25.09.2025
Verificarea dosarelor și afișarea listei cu candidații eligibili26.09.2025
Susținerea probei de selecție03.10.2025, ora 9.00
Afișarea rezultatelor înainte de contestații06.10.2025, ora 12.00
Depunerea și rezolvarea eventualelor contestații pe emailul unității de învățământ colegiulcantacuzino.tgv@scolidb.ro06.10.2025, orele 12.00-16.00
Rezultate finale. Afișarea listei participanților și a rezervelor06.10.2025, după ora 18.00

Responsabil coordonare proiect,

prof. Nedelcu Elena Rodica

Responsabil selecție,

Prof. Alecu Adriana

ANEXA 1

ANEXA 2

 ANEXA 3

ANEXA 4

ANEXA 5

ANEXA 6

ANEXA 7

P.O. privind organizarea și desfășurarea selecției participanților la mobilitățile din cadrul acreditării Erasmus+ nr. 2020-1-RO01-KA120-VET-095750