ACTIVITATE DE DISEMINARE LA NIVELUL UNITĂȚII
COMISIA METODICĂ OM ȘI SOCIETATE
COMISIA METODICĂ MATEMATICĂ
COMISIA METODICĂ LIMBA ROMÂNĂ
COMISIE METODICĂ ÎNVĂȚĂTORI
ACTIVITATE DE INFORMARE – ARTICOL IN PRESA JUDEȚEANĂ

ACTIVITATE DE INFORMARE – ARTICOL ÎN PRESA LOCALĂ


ACTIVITATE DE INFORMARE – CONCURS NAȚIONAL „Școli fără bullying”

ACTIVITATE DE INFORMARE – EXPERT INVITAT

Activitate de informare – Mobilitate de grup pentru elevi

Activitate de informare – Mobilitate de grup pentru elevi

Activitate de informare – Mobilitate de grup pentru elevi

Activitate de informare – Curs
Ziua 1

Ziua 2

Ziua 3

Ziua 4

Ziua 5

Activitate de informare – Curs

Activitate de informare – Curs


Colegiul Național Pedagogic Constantin Cantacuzino din Târgoviște implementează proiectul cu numărul 2024-1-RO01-KA121-SCH-000231578 „Our Well-being Matters”, proiect finanțat de Uniunea Europeană în cadrul programului ERASMUS+. Durata acestuia este de 15 luni, perioada de implementare fiind 01.06.2024 – 31.08.2025 și având un buget aprobat de 32064 EURO. Grupul țintă este reprezentat de elevii claselor de gimnaziu, elevii claselor de liceu IX-XI, non-vet și cadre didactice.
Pentru mobilitățile elevilor și profesorilor am comunicat cu partenerii folosind mailul proiectului , dar și platforma European School Education pentru a putea îndeplini obiectivele generale si specifice ale proiectului, dar și temele propuse, cum ar fi bullying, cyberbullying, bunăstarea și siguranța în mediul online și asigurarea echilibrului fizic și emoțional.
În perioada februarie aprilie, elevii au participat la mobilități pe categorii de vârstă, după cum urmează:
- elevii de gimnaziu de la clasele a V-a – a VII-a au desfășurat activități și au participat la orele din cadrul colegiului Publico Pablo Picasso din Loredo, Spania;
- elevii din clasele a VIII-a și a IX-a au fost primiți de Viranşehir 75th Year Secondary School, Mersin, Turcia;
- elevii din clasele a X-a și a XI-a au realizat activități la IES Arxiduc LLuis Salvador din Palma, Spania.
Cadrele didactice selectate au participat în perioada februarie – mai la următoarele cursuri de formare:
- Conflict Management, Emotional Intelligence and Bullying Prevention – Split, Croatia
- Combating Cyberbullying: Strategies and Solutions – Istanbul, Turcia
- Wellbeing and resilience training for professional staff- emotional intelligence and creativity – Heraklion, Grecia
Rezultatele așteptate ale proiectului sunt:
- Observarea (se folosesc instrumente și metode digitale în demersul didactic cu cel puțin 30% mai mult față de momentul anterior mobilității și efectul pozitiv asupra învățării elevilor reflectat în îmbunătățirea rezultatelor școlare);
- Microcercetarea, în care se compară rezultatele învățării înainte și după aplicarea metodelor însușite în mobilitate, pe un esantion de 90 elevi. Cercetarea are ca si obiectiv principal măsurarea aptitudinilor și competențelor digitale ale elevilor prin compararea rezultatelor evaluărilor și chestionarelor aplicate aceluiași eșantion în momente diferite, preexperimental și postexperimental, ceea ce va permite înregistrarea progresului privind aptitudinile și atitudinile necesare asigurării protecției în spațiul virtual și al unui stil de viață sănătos în conditiile digitalizării actuale. Toate datele au fost organizate și prezentate într-o matrice;
- Realizarea de proiecte didactice și susținerea de lecții in cadrul comisiilor metodice;
- Publicarea de articole și comunicate de presă după fiecare mobilitate;
- Prezentări în cadrul activităților metodice la nivel județean;
- Lansarea unei broșuri multimodale care va cuprinde produsele realizate de către elevi în cadrul activităților proiectului.
ACTIVITATE DE INFORMARE – LANSARE PROIECT
